príhrev na vodu /mohlo by sa hodit/

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

príhrev na vodu /mohlo by sa hodit/

Příspěvek od ROMEK »

Stale tady niekto rieši špatne zohrievanie motora v zime tak by mu možna pomohol dorobiť takýto jak má Renault na hadici. Ja som teraz menil prihrievače na vodu v R.Masterovi. myslíme že ho má tuším aj megane dci.

číslo dielu je 8200565976 a sviečky žhaviče tam idu Hidria 11721113 závit M12x1,25 tieto sa mi nedarili zohnať tak som použil BERU GN984.

tady je fotka ako to vyzerá


Obrázek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Hlavně to chce pořešit regulaci jinak ti ukápne altík az na to zapomeneš.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no já mám dodělano 6 svíček z octavie sešroubováním přírub k sobě a červený hodně svítivý vypinač plus diodu nahoře u budíku a nezapomínám
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

To chce vodou chlazene turbo :D

To by byl takovy problem to udelat na nejaky casovac? Nebo dokonce udelat neco, aby se to vypnulo v pripade dosazeni urcite teploty?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nebylo ale nechce se 😂😂😂
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Mám to stejně, z rencka DCi
+ tři origo octa,
na diodu na palubce,

je to dobrý když se jede dál,
ale předloni po Praze jsem za pár dní při krátkých trasách vysál 100 Ah baterku :)

Jinak za pár minut fouká teplý vzduch a rozmrazí okno, za 15 minut je horkej altíik chce to s rozumen

zapínám to 3 ks + 4 ks
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Podla mna ten prihrev nema byt neustale zapnuty ale treba spinany v nejakych intervaloch treba 15sek zapnute a 10sek vypnute. Na octavii to take spina v nejakych intervaloch. Stacilo by spravit casovac s NE555 a spinat to cez rele
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

geo píše:Hlavně to chce pořešit regulaci jinak ti ukápne altík az na to zapomeneš.
Myslím že by to šlo udělat docela jednoduše.
Bimetalový teplotní spínač který vypne relé ... a je to :-)
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

jezdíš krátký trasy, vycucneš baterku, jezdíš dlouhý, nemá to cenu, ohřeje se to taky, je to blbej diesel, mám doma dva a sere mě to taky (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jezdis kratky cesty? Bud dobijis, nebo si poridis nejakou dalsi baterku a dobijis i tu a nedobijis tak casto. Tusim, ze nejaky Transporter to tak ma zarizene.

Mimochodem, pokud by slo ciste o teplo z vetraku, existuji takove ty "primotopy" do kabinoveho traktu. Nema nekdo cislo na ten dil?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

passat,B5 a 5,5 ,superb 1,audi A6 C5 aby to bylo jen dvě relé a vypínač dělal jsem si to kdysi do octavie a dobrý ted to mám v allroadu origo


http://www.vrakoviste-skoda.com/radiato ... -3b0963235
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

blbá otázka- žhavič do motoru a žhavič na príhrev vody su konstrukčne rovnaké? možu sa zameniť?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

hansdob píše:passat,B5 a 5,5 ,superb 1,audi A6 C5 aby to bylo jen dvě relé a vypínač dělal jsem si to kdysi do octavie a dobrý ted to mám v allroadu origo


http://www.vrakoviste-skoda.com/radiato ... -3b0963235
Montáž, resp. náročnosť zástavby do kúrenia by ma zaujímala.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

http://hansdob.rajce.net/Zelena_smrst je tam pár fotek v té přístrojovce
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“