1,4 MPI 44kW za studena vynecháva

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

1,4 MPI 44kW za studena vynecháva

Příspěvek od 0ndro »

Ahojte, píšem sem lebo mám podobný problém Motor je 1,4 MPI z VW Pola . 44kW kód motora AKK
popis problému: Ak sa vonku ochladí tak studené štarty robia problémy. Motor vždy chytí na brnk, ale velmi vynecháva. Ak sa hneď po takomto štarte chce autom jazdiť, má tendenciu skapať a s autom trhá, trasie.
Ak sa po takomto studenom štarte nechá motor trocha ohriať , stačí aj dve minutky ho nechať vrčať, potom pôjde normálne.
Vymenil som sviečky a čidlo teploty chladiacej kvapaliny, rozvody. Problém stále pretrváva.
Diagnostiku nemám. Typujem to tiež na tú lambdu ako sa vyššie píše. čo myslíte ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

myslet znamená hovno vědět a proto si kup diagnostiku někde i za tři kila třeba na aukru jinak navštiv https://www.vestirna.com/koule/
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkusil bych změřit i tlak paliva
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chytá prej na brnk
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, četl jsem, no každopádně bych tu palivovou soustavu prošel, protože podle popisu to vypadá, že tam jde málo benálu
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

dal jsi pořádný čidlo teploty nebo hovna (oscca, vika, atd?), tohle dělá dost často to čidlo
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

dal som tam hovno. A chová sa to úplne tak isto. Teraz ma napadlo ako tak pozerám diagnostické káble, že ja vlastne doma mám kábel na volvo 850 TDI a ako tak čítam, tak kábel je aj na tento motor 1,4 MPI lebo je od VW .Vyskúšam čo to povie.
ˇkaždopádne ďakujem za reakcie, budem písať čo povedala diagnostika :)
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

mám diagnostiku VCDS-Lite ktorá bola ku káblu VAG .Ale neukazuje žiadnu chybu, ukazovala len to teplotné čidlo ktoré som odpojil. Inak nič. Je táto diagnostika spolahlivá ?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Daj to do servisu. Nemá to cenu... Ver mi ;)
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

prečo? v garáži som robil od výmeny hláv a rozvodov po nápravy a všetko okolo toho, neverím že ma nejaké čidlo dostane do servisu (rofl) stačí prísť na to ktoré to je
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

To bolo na margo tvojej poslednej otázky ;)
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

tak teda v tom máš pravdu, diag za 15 eur zázraky nedokáže. Ale dúfal som že riadiaca jednotka bude hlásiť chybu,ktorá má čo dočinenia s problémom,no nestalo sa tak.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Vidíš, nie všetko je o chybových kódoch. Začni študovať merané hodnoty.

A o VCDS za 15korun sa ani nevyjadrujem. :roll:
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

Asi vieš akú diag mám k dispozícií. Má prosím ťa táto funkciu sledovač tie hodnoty? Musím najskôr naštudovať tú diagnostiku, ale tak od toho som aj tu na fóre, aby som nasával nové vedomosti :D možno sem tam aj niečo málo odovzdal
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zdiagnostikuješ kulový, tak že to načteš ukáže to chybu a poukáže na díl který je třeba vyměnit to opravdu bohužel nefunguje
sázím na to čerpadlo jak psáno výše, měním to co chvíli na něčem a tady je čerpadlo od Magneti-Marelli za 469,- korun tak to bych zkusil každopádně (noteeth)
pak mrkni na regulátor tlaku paliva, může být zarostlý a nefunkční
tlaky na válcích měřeny ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“