1,4 MPI 44kW za studena vynecháva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,4 MPI 44kW za studena vynecháva
Ahojte, píšem sem lebo mám podobný problém Motor je 1,4 MPI z VW Pola . 44kW kód motora AKK
popis problému: Ak sa vonku ochladí tak studené štarty robia problémy. Motor vždy chytí na brnk, ale velmi vynecháva. Ak sa hneď po takomto štarte chce autom jazdiť, má tendenciu skapať a s autom trhá, trasie.
Ak sa po takomto studenom štarte nechá motor trocha ohriať , stačí aj dve minutky ho nechať vrčať, potom pôjde normálne.
Vymenil som sviečky a čidlo teploty chladiacej kvapaliny, rozvody. Problém stále pretrváva.
Diagnostiku nemám. Typujem to tiež na tú lambdu ako sa vyššie píše. čo myslíte ?
popis problému: Ak sa vonku ochladí tak studené štarty robia problémy. Motor vždy chytí na brnk, ale velmi vynecháva. Ak sa hneď po takomto štarte chce autom jazdiť, má tendenciu skapať a s autom trhá, trasie.
Ak sa po takomto studenom štarte nechá motor trocha ohriať , stačí aj dve minutky ho nechať vrčať, potom pôjde normálne.
Vymenil som sviečky a čidlo teploty chladiacej kvapaliny, rozvody. Problém stále pretrváva.
Diagnostiku nemám. Typujem to tiež na tú lambdu ako sa vyššie píše. čo myslíte ?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
myslet znamená hovno vědět a proto si kup diagnostiku někde i za tři kila třeba na aukru jinak navštiv https://www.vestirna.com/koule/
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dal som tam hovno. A chová sa to úplne tak isto. Teraz ma napadlo ako tak pozerám diagnostické káble, že ja vlastne doma mám kábel na volvo 850 TDI a ako tak čítam, tak kábel je aj na tento motor 1,4 MPI lebo je od VW .Vyskúšam čo to povie.
ˇkaždopádne ďakujem za reakcie, budem písať čo povedala diagnostika
ˇkaždopádne ďakujem za reakcie, budem písať čo povedala diagnostika
zdiagnostikuješ kulový, tak že to načteš ukáže to chybu a poukáže na díl který je třeba vyměnit to opravdu bohužel nefunguje
sázím na to čerpadlo jak psáno výše, měním to co chvíli na něčem a tady je čerpadlo od Magneti-Marelli za 469,- korun tak to bych zkusil každopádně
pak mrkni na regulátor tlaku paliva, může být zarostlý a nefunkční
tlaky na válcích měřeny ??
sázím na to čerpadlo jak psáno výše, měním to co chvíli na něčem a tady je čerpadlo od Magneti-Marelli za 469,- korun tak to bych zkusil každopádně
pak mrkni na regulátor tlaku paliva, může být zarostlý a nefunkční
tlaky na válcích měřeny ??