Stránka 1 z 2
1,4 MPI 44kW za studena vynecháva
Napsal: 22 říj 2018, 15:47
od 0ndro
Ahojte, píšem sem lebo mám podobný problém Motor je 1,4 MPI z VW Pola . 44kW kód motora AKK
popis problému: Ak sa vonku ochladí tak studené štarty robia problémy. Motor vždy chytí na brnk, ale velmi vynecháva. Ak sa hneď po takomto štarte chce autom jazdiť, má tendenciu skapať a s autom trhá, trasie.
Ak sa po takomto studenom štarte nechá motor trocha ohriať , stačí aj dve minutky ho nechať vrčať, potom pôjde normálne.
Vymenil som sviečky a čidlo teploty chladiacej kvapaliny, rozvody. Problém stále pretrváva.
Diagnostiku nemám. Typujem to tiež na tú lambdu ako sa vyššie píše. čo myslíte ?
Napsal: 22 říj 2018, 18:12
od slovacek.milos
myslet znamená hovno vědět a proto si kup diagnostiku někde i za tři kila třeba na aukru jinak navštiv
https://www.vestirna.com/koule/
Napsal: 22 říj 2018, 19:16
od Huml
zkusil bych změřit i tlak paliva
Napsal: 22 říj 2018, 19:27
od slovacek.milos
chytá prej na brnk
Napsal: 22 říj 2018, 19:50
od Huml
jj, četl jsem, no každopádně bych tu palivovou soustavu prošel, protože podle popisu to vypadá, že tam jde málo benálu
Napsal: 22 říj 2018, 19:55
od Domecek
dal jsi pořádný čidlo teploty nebo hovna (oscca, vika, atd?), tohle dělá dost často to čidlo
Napsal: 22 říj 2018, 20:06
od 0ndro
dal som tam hovno. A chová sa to úplne tak isto. Teraz ma napadlo ako tak pozerám diagnostické káble, že ja vlastne doma mám kábel na volvo 850 TDI a ako tak čítam, tak kábel je aj na tento motor 1,4 MPI lebo je od VW .Vyskúšam čo to povie.
ˇkaždopádne ďakujem za reakcie, budem písať čo povedala diagnostika

Napsal: 25 říj 2018, 21:47
od 0ndro
mám diagnostiku VCDS-Lite ktorá bola ku káblu VAG .Ale neukazuje žiadnu chybu, ukazovala len to teplotné čidlo ktoré som odpojil. Inak nič. Je táto diagnostika spolahlivá ?
Napsal: 25 říj 2018, 22:04
od adrian_B
Daj to do servisu. Nemá to cenu... Ver mi

Napsal: 25 říj 2018, 22:10
od 0ndro
prečo? v garáži som robil od výmeny hláv a rozvodov po nápravy a všetko okolo toho, neverím že ma nejaké čidlo dostane do servisu

stačí prísť na to ktoré to je
Napsal: 25 říj 2018, 22:11
od adrian_B
To bolo na margo tvojej poslednej otázky

Napsal: 25 říj 2018, 22:18
od 0ndro
tak teda v tom máš pravdu, diag za 15 eur zázraky nedokáže. Ale dúfal som že riadiaca jednotka bude hlásiť chybu,ktorá má čo dočinenia s problémom,no nestalo sa tak.
Napsal: 25 říj 2018, 22:23
od adrian_B
Vidíš, nie všetko je o chybových kódoch. Začni študovať merané hodnoty.
A o VCDS za 15korun sa ani nevyjadrujem.

Napsal: 25 říj 2018, 22:27
od 0ndro
Asi vieš akú diag mám k dispozícií. Má prosím ťa táto funkciu sledovač tie hodnoty? Musím najskôr naštudovať tú diagnostiku, ale tak od toho som aj tu na fóre, aby som nasával nové vedomosti

možno sem tam aj niečo málo odovzdal
Napsal: 26 říj 2018, 06:25
od roman1648
zdiagnostikuješ kulový, tak že to načteš ukáže to chybu a poukáže na díl který je třeba vyměnit to opravdu bohužel nefunguje
sázím na to čerpadlo jak psáno výše, měním to co chvíli na něčem a tady je čerpadlo od Magneti-Marelli za 469,- korun tak to bych zkusil každopádně
pak mrkni na regulátor tlaku paliva, může být zarostlý a nefunkční
tlaky na válcích měřeny ??