Jde o to, kdo to zadává a platí. Pokud to akceptuje, tak proč ne. Ale pokud by chtěli akci ABY TO JEN ZAČALO DOBÍJET, tak je to něco jiného.Tomas.cz píše:STILL, ve starší řadách byla klidně 1.9D jako ve Felicii, pak TDi, nověji PD a dnes již CommonRail.ROMEK píše:Včera mi volal známy že im prestala dobíjat desta STIHL a servisaci možu až za 2 týždne. prídem kukám motor z octavie 1 1,9 rotačka altík BOSCH.Hošík píše:Kolega má V6 30 TDI rok 2012 a v autorizáku mu řekli, že výměna rozvodů 120 - 140 000kč.
Strhnutá volnobežka na alternátory vymenené za hodinku.
Potom mi ukazovali faktutu z velkeho servisu na te deste a servisaci menili rozvody,chladiacu kapalinu,filtre a doplinili hydraulické kapaliny a cena krásnych 52000Kč. Tady ked niekdo napíše že si za rotačku 1,9 tdi zebere 12000Kč aj s materialem tak je zlodej
Jinak ty ceny za údržbu souhlasí, můj známí v této firmě pracuje tak referoval co účtujou, ale není se čemu divit, pracovník chce gáži, jezdí novým VW Crafter na operativní leasing po servisních zakázkách apod.
Pokud bude člověk vycházet z toho,jak dlouho trvá vyměnit rozvody doma v soukromí, tak je to tragedie, ale když máš tarif na dopravu, dělníka, který chce mít svých 25 a zaměstnavatel za něho zaplatí státu ještě tak 18-20 , potom jak napsal STIL, je to běžné. Stačilo, když přidávali zaměstnancům platy, tak vše skočilo nahoru, jdu pro chleba a hle, místo 44kč už stál 48 kč, koupím si autoatlas a dám skoro 300kč, atd. atd. Mám zkušenosti, když se zaměstnanci ušklíbali nad fakturou jejich firmy, a pak se do podnikání pustili sami, brzy otočili, když jim to došlo..Ale samozřejmě spolupráce s firmami je vždy lukrativnější než to dělat pro Lojzu od sousedů. Bohužel tam je to riziko, že ti zavolá šéf firmy a řekne ti, proč si nevyměnil tohle a tohle, když jsi tady byl? Auto-stroj teď nejede a firma stojí..Příště to tam dej nový a nevymýšlej kraviny...