Měření emisí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Měření emisí
Zdravím, nějaké nové poznatky z ME ?
auto do r.v 01 jdou prý přes kouzelnou krabičku.
od 01 je problém.
Těď mě čekají emise na 96kw AVF. r.v 04
technický se nebojím, je to v mém vlastním zájmu.
kouřivosti také ne, do auta proinvestováno co šlo.
ale jde mi o zbytečné přeběhové otáčky a EGR off v SW.
tak jen jestli se třeba nezměnila metodika od října.
auto do r.v 01 jdou prý přes kouzelnou krabičku.
od 01 je problém.
Těď mě čekají emise na 96kw AVF. r.v 04
technický se nebojím, je to v mém vlastním zájmu.
kouřivosti také ne, do auta proinvestováno co šlo.
ale jde mi o zbytečné přeběhové otáčky a EGR off v SW.
tak jen jestli se třeba nezměnila metodika od října.
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
To jezdíš na volnoběh? Přece ten motor to musí v klidu vydržet, chápu kdyby točil golfa I 1,6 TD, ale takovej motor si myslím, že uplně v klidu.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Podle mě je to blbost, a jednou za měsíc bys měl toho dehtožrouta protáhnout většíma otáčkama. Když to je prohřáté, tak tomu dám pěkně 3 do 4000, 4 do 4000, 5 do 4000 aby vylítal všechen ten bordel a sračky z řepky. Nějaký vytočení na STK tomu motoru nemůže ublížit, tedy pokud je na to zvyklé. Když to takhle šouráš, tak se nedivím, že se dusí, máš ucpané egr a bojíš se STK.
Nemám DPF a normálně jsem na STK prošel (s nekoncernovým vozidlem, samozřejme s japoncem).
Nemám DPF a normálně jsem na STK prošel (s nekoncernovým vozidlem, samozřejme s japoncem).
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
No, já se svým veteránem , kterého honím jako nadmutou kozu jsem byl nejistý proto, že jsem dal novou lambdu a kat a když jsem tomu dával čočku, tak kat smrděl, pak přestal a já jel v zimě na emise..Než na mě přišla řada, motor vychladnul a já zajel do dílny a motor byl studený, samozřejmě test může pokračovat pouze když je motor teplý, tak to tam na místě tůrovali a on motor pořád nechtěl pořádně zatopit/je trochu horší termostat/, tak už technik povídá, asi toho necháme, tohle nesplňuje a já mu říkám, a proč, je tam vše nové,tak mi řekněte, co je špatné..Tak protůroval a najednou červená začala klesat a pomalu se tam cpala zelená a on to stopl a povídá, najednou to jde...Jenže čočku tomu dávám furt, takže počítám, že tam pojedu teď asi dvakrát, protože tipuji že plný knedlík ten kat prostě nezvládá a bude opět v háji, i když to není nějaký číňan..Marek77 píše:Proč jste všichni z těch emisí tak posraní???
nepropadat panice...
Všichni pořád kňouráte, jak na emisích vytáčejí motor do přeběhových otáček, přitom se to tak dělá už mnoho let. Jenže se to "legálně" a úplně běžně ojebávalo. Já si pamatuju, když jsem přijel na své první dieselové emise (někdy v roce 2008). Kamarád mi řekl, abych najel dovnitř, zavřel za mnou vrata. A pak mi říká: "Chceš to změřit?" Já, že samozřejmě ano. On vyndal ze šuplíku pětimetrové pásmo, položil ho vedle auta a pravil: "Čtyři metry šedesát". Já, že to souhlasí. A on: "Dej mi šest set". A bylo změřeno.
Samozřejmě, že oficiální postup měření emisí u naftových motorů je pořád stejný - opacimetr do výfuku a pětkrát po sobě (s určenou pauzou) roztočit do přeběhových otáček, kde motor musí nějaký přesně stanovený čas zůstat. A vy se všichni najednou divíte, že se to tak dělá. Proberte se, pro Krista pána!!! Tenhle způsob měření emisí je starý jako lidstvo samo.
Já jezdím zásadně na spotřebu. Nevytáčím motor do otáček vyšších než 3000, a i to pouze výjimečně. Obyčejně jezdím v rozmezí 1800-2500 rpm. A emisemi procházím s bohatou rezervou (letos na jaře s Méganem 1,04 při limitu 1,50). Pohledal jsem schválně poslední protokol od Galaxy z roku 2016 - hodnota 1,12 (při limitu 2,00 a stavu tachometru 362.812 km).
Není to o otáčkách, pánové. Je to o úplně jiných věcech. Maximum točivého momentu motoru mám mezi 2000-2500 rpm, takže víceméně trvale jezdím v tomto rozmezí. A opakuji znovu - nikdy jsem neměl absolutně žádný problém s emisemi.
Předtím na Galaxy (Euro2 - motor AFN) jsem po 380.000 km auto prodal a motor nezakouřil ani do prudkého kopce na trojku. Po dvou měsících ke mně nový majitel přijel na rutinní opravu. Při projíždění vozu po opravě za mnou nebylo vidět. Takže je to v řidiči.
Samozřejmě, že oficiální postup měření emisí u naftových motorů je pořád stejný - opacimetr do výfuku a pětkrát po sobě (s určenou pauzou) roztočit do přeběhových otáček, kde motor musí nějaký přesně stanovený čas zůstat. A vy se všichni najednou divíte, že se to tak dělá. Proberte se, pro Krista pána!!! Tenhle způsob měření emisí je starý jako lidstvo samo.
Já jezdím zásadně na spotřebu. Nevytáčím motor do otáček vyšších než 3000, a i to pouze výjimečně. Obyčejně jezdím v rozmezí 1800-2500 rpm. A emisemi procházím s bohatou rezervou (letos na jaře s Méganem 1,04 při limitu 1,50). Pohledal jsem schválně poslední protokol od Galaxy z roku 2016 - hodnota 1,12 (při limitu 2,00 a stavu tachometru 362.812 km).
Není to o otáčkách, pánové. Je to o úplně jiných věcech. Maximum točivého momentu motoru mám mezi 2000-2500 rpm, takže víceméně trvale jezdím v tomto rozmezí. A opakuji znovu - nikdy jsem neměl absolutně žádný problém s emisemi.
Předtím na Galaxy (Euro2 - motor AFN) jsem po 380.000 km auto prodal a motor nezakouřil ani do prudkého kopce na trojku. Po dvou měsících ke mně nový majitel přijel na rutinní opravu. Při projíždění vozu po opravě za mnou nebylo vidět. Takže je to v řidiči.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 24 říj 2018, 14:36, celkem upraveno 10 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Samozřejmě, že i do Mnichova můžeš Pokud teda není důvod jiný, než auto
Nesmíš věřit těm zdejším pisálkům, kteří připravují půdu pro to, aby jsme následnou zlobbovanou legislativou byli papežštějí než papež...
Jezdil jsem po Mnichově a okolí cca měsíc s G3 AHU (EU2, bez známky) a vyjma centra a několika obytných zón se všude dá legálně jezdit... i např. k olympijskému parku či naproti k muzeu BMW...
Ostatně, každé velkoměsto je stejně lepší řešit parkingem na P+R a dále MHD... pokud někam nepotřebuješ nezbytně autem.
Nesmíš věřit těm zdejším pisálkům, kteří připravují půdu pro to, aby jsme následnou zlobbovanou legislativou byli papežštějí než papež...
Jezdil jsem po Mnichově a okolí cca měsíc s G3 AHU (EU2, bez známky) a vyjma centra a několika obytných zón se všude dá legálně jezdit... i např. k olympijskému parku či naproti k muzeu BMW...
Ostatně, každé velkoměsto je stejně lepší řešit parkingem na P+R a dále MHD... pokud někam nepotřebuješ nezbytně autem.
GIV Variant TDi ???kW