Měření emisí

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Marek77 píše:Proč jste všichni z těch emisí tak posraní???
Protoze to tam meri absolutne nesmyslne! Metodika nedava smysl, turuji motor bez zateze, preplnovany motor se poradne nechladi.

Az to budou merit na valcich a v tunelu s odpovidajici vzduchotechnikou tak at si to turuji jak chteji. Do te doby je to proste nesmysl!

"Kouzelna krabicka" je pouze adekvatni a odpovidajici reakci na zpusob mereni emisi - je to stejne jako kauza Dieselgate, kterou povazuji (myslim ten "podvod" za spravny postup automobilek.

Staci?!


Jinak souhlasim s tim, ze motor se musi pouzivat. Motory tocim po peclivem zahrati i do omezovace a vse bez problemu. Jeden, ktery mi tvrdil, ze diesely by se nemely tocit pres 3000 tak zklapnul pote, co jsem ho vzal do auta (po peclivem zahrati) a na rovince jsem vytocil trojku do omezovace (rucicka ukazovala neco malo pres 5000, ja podle grafu vim, ze by to melo byt asi 4900), dal tempomat a jel jsem tak asi kilometr. Cumel jako puk, cekal, kdy motor klekne.

Priznavam, i ja mel obavy ale proste jsem veril, ze kdyz jsem tomu dal servis, peclive to zahral, auto neni plny, jedeme na rovine a motor je zvykly na otacky pres 4200 s tim, ze na dalnici ho obcas na tempomatu drzim na 4000 coz odpovida 200km/h (tacho) tak ze to proste zvladne - a taky ze zvladl! Motor ma sice miri pro 333333km praporek ale verim, ze je na tom lip, nezli novodobe CR srajdy po 50tkm.

Samozrejme, ze jsem mu rekl, aby to na svem 1,6TDI CR nezkousel aniz by se na takove otacky prubezne nepripravoval (postupne zarezavat, nechat zvykat).

Kazdy poradny mechanik vam rekne, ze ty motory, ktery po zahrati a s odpovidajici peci dostavaji tak jsou na tom lepe, nezli ty "radoby opecovavany bez zateze" v duchodcovskym stylu. Pak se takovi majitele divi, ze kdyz potrebuji akcelerovat, tak se auto vzpouzi, litaji z nej sracky a ve finale se turbo odporouci.

Verim, ze v ocich nemala z vas jsem za barbara ale ja jsem na zaklade bohatych zkusenost presvedcen, ze veci musi slouzit a k tomu, aby slouzily tak museji mit patricne predpoklady ale predevsim peci. Veci, ktere se nepouzivaji tak nemaji sanci poradne fungovat!


... a jestli mi nekdo napise, ze mam rezatou kastli tak na to mu pisu predem: na kastli to nejezdi a spodek auta je dle meho mechanika jako mlade auto
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já to nikomu neberu. To ovšem neznamená, že s tím musím souhlasit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“