2.0tdi CR neštartuje po vybrati regulatora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

2.0tdi CR neštartuje po vybrati regulatora

Příspěvek od martes25 »

Ahojte mam taky problem,
Chcem sa spytať či niekto nema skusenost jedna sa o 2.0tdi 105kw cr motor caga. Auto malo občas taky zvlaštny zvuk pri nizkych otackach a za studena na križovatke jemne cukalo malinko. Ako radili skontrolovať na čerpadle regulator tlaku či tam nie su piliny... bohužial nejaky bordel tam bol niečo napadane a zopar piliniek povytahoval som čo šlo založil naspat zaštartoval auto chytilo a zdochlo asi 2 krat odvtedy nemozem nastartovať už som aj cez diag aj 5 krat po sebe pustil odvzdušnenie aj na sprej som točil trubky povoloval ale ako keby ma maly tlak vypisalo to aj v diag pri pokuse o štart..

Čo sa mohlo udiať že by čerpadlo zrazu umrelo? Alebo ten regulator sa nejak poškodil? Vdaka
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Na vysokotlakém čerpadle je N290, ventil dávkování paliva.
A příručka píše..

Obrázek

Auto malo občas taky zvlaštny zvuk pri nizkych otackach a za studena na križovatke jemne cukalo malinko. Ako radili skontrolovať na čerpadle regulator tlaku či tam nie su piliny.
To byla spatna rada. Mel jsi origo diagnostikou zkontrolovat vstriky za jizdy. Je to znamy problem a je na vine jeden ze vstriku.
Jak to jemne cukani + zmena zvuku motoru a studeny motor tomu 100% napovida. Byla vadna serie vstrikovacu.
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

Diky za reakciu.. počul som o tom že sa nesmie vytahovat a zistoval som od viacerych co maju skusenosti a že to sa jedna o ventil na railovej rampe vraj.. viac ludi mi potvrdilo že keď ho vytiahli a dali naspať aj na 30 autach že vždy to išlo pri tomto ventile na čerpadle.. len že trebalo niekedy odvzdušnit poriadne ale išlo...

No každopadne prichadza otazka že čo sa stym da teraz robiť?
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Je to zavzdušnene. Po vybratí si mal odvzdušnit, a tak štartovat. Ked si tam našiel piliny, tak rovno si kup nove čerpadlo a vstreky, vyber rail lištu ,vyčisti, kup si nove prepadove hadičky a nardž dole, vyčistit.


Ked chceš naštartovat bez hore uvedenych dielov, tak odpojit vratnu hadičku medzi vstekmi a filtrom, a tahat naftu cez tu hadičku, kym pojde bez bubliniek. Zapojit všetko nazad, odvzdušnit diagom ešte 3x a štartovat. Naskoči ale len otazka času kedy a kde lahne, a už potom nenatočiš, kym nevymeniš hore uvedene diely. Jedno CAGA som riešil. Vymlete čerpadlo zobralo zo sebou aj vstreky do nebička.

Vela štastia!

Obrázek
Obrázek
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

ahoj, dik za info... je mi jasne že ak už je to chytene že to čerpadlo ide do kytek ak tam bola nejaka pilina.. ale ako som pisal auto jazdilo kym som nevybral ten regulator čiže nemohlo to umreť len tak zrazu uplne na mieste..
kontroloval som to preventivne.. kedže auto jazdilo našiel som tam nejake pilinky myslim si že by postačilo na začiatok vymeniť čerpadlo,filter a poriadne to vyčistiť všetko?
každopadne keď to doteraz išlo myslim si že to musi naštartovať aj takto ako je,,, ako si pisal chyba bola že som to hned neovzdušnil cez diag,,
ale stalo sa myslel som že tolko vzduchu sa tam nedostalo a chyti sa,,
no skúšal som už odvzdušnovať 4 krat po sebe točiť atd a auto nechytilo

no to stou hadičkou ako pišeš som neskúšal ,,, myslíš prepadovú hadičku zo vstrekov čo ide? tú mam odpojiť a točiť štarterom alebo zapnuť podavačku cez diag či ako to mysliš kym nepojdu bublinky? .. vďaka
Nech mam v tom jasno ako postupovať

ešte nemože byť chyba v tom ventile? pracoval som stym maximalne opatrne ale keď som si všimol potom ta sieťka je ako keby jemne prehnuta,, a keď štartujem potom keď vypnem a je natlačeny ten system tak ten ventil divno bzučí.. pri štartovani mám len nejakych 8-10 barov čo je vlastne tlak podavačky zrejme len a čerpadlo vobec nevyvivija tlak,, nechce sa mi veriť že by sa len tak uplne opustilo pri tom ako som vytiahol ten ventil..
Myslim si že to je zazvzdušnene alebo ten ventil nejak nepustí?
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Ano, tú hacicku od filtra odpojis. Ja to robim s ručnou potlakovou pumpou. Vytiahnem vzduch zo systemu, ale ked odpojis a zapnes cerpadla, malo by sa tam objavit nafta. Po zapojeni hadičky zase zaonut čerpadla. A potom štartovat 10 sekund. Treba počítat. Ked si to uspešne odvzdušnil, na 8 sekund naskočí. Trošku sa bude hadat, ale pojde to.

Potom ked sa rozhodneš vymenit čerpadlo, daj aj nove vstrekovače. Budu upchate, zato aj vynechaval ten motor.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

ručnu pumpičku najdem aj ja, pripadne striekačku a vyťahovať odtial?
máš na mysli teda prepady zo vstrekov ale? alebo tu hlavnu hadicu ktora sa vracia od čerpadla naspať do nadrže?

hovoriš to s presvedčenim že naskoči tak dufam v to.. :) lebo ja som mal 3 krat vonku ten ventil všetko OK odvzdušnoval som cez diag aj 4-5 krat po sebe, povoloval som privody ku vstrekom a furt nič ani naznak že by to chcelo ísť,,, neverim tomu že to môže byť ešte zazvzdušnene sakra po tom všetkom.. ale bodaj by


sorry že sa pytam ako debil len ozaj som to celkom nepochopil aby som si bol isty prepady ku vstrekom su pospajane na konci kde už ta hadička vedie do prepadu tam to odpojim a z tych vstrekoov pumpičkou budem ťahať naftu/pripadne odpojim tu hadičku do nadobky a pustim čerpadlo podavacie cez diag ano? diky moc :)
Každa rada cenna musim to oživiť aspon do stavu v akom to bolo
Ono celkovo to auto išlo dobre lietam každy tyžden stym dialnicu a robim spotrebu niekedy 5,8 niekedy aj 6,8 ale nič strašne auto ťaha dobre nekucká nič,, akurat pri nizkych otačkach po parkovisku na 1-2 taky divny rezonačny zvuk sa ozyva ako nejaky plast ale je možne že to ide od čerpadla..
a za studena na volnobeh tak občasne kucne,,, niekto by to ani nepoznal ja som ale pedant a citim že trošku cukne s autom ako keby dvojhmota ale tá je nová komplet :)

vstreky v diag inak celkom dobré odchylky,, za tepla super a za studena najviac 0,6 cca mi ukazovalo..
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Ked bežal 2 sekundy, určite naskočí. Je zavzdušnene. Filter na caga je pod autom, takže tu vratnu hadičku odpoj.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

Akurat som pri tom
Odoojil som prepadovu hadicu zo vstrekovačov ktora ide na trubku do nadrže ale neda sa mi z tych vstrekov ťahať pumpičkou nepusti ma to spravi sa tam podtlak
Mam ťahať teda z tej hrubej hadice čo už ide k filtru a do nadrže? To budem ale vyťahovať z čerpadla a z rampy nie z tych vstrekov lebo to ma nepusti

Na tej hadičke od vstrekov je ešte taky spätny ventil
Ale ten by mal praveže pustit von a nie dnu
Obrázek

Mal som opojenu tu prepadovku zo vstrekov a odtial tahal a na trubke som to zablendoval

Mam aj klasicku pumpičku nie len striekačku ale neda sa odtial vytiahnut[/url]
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Vstrekovace sa odvzdušnia. Z čerpadla vytiahni vzduch alebo zapni čerpadla, vratu hadičku do nadoby, a odčerpat aspon 3 litre nafty.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkusil bych start sprej (čistič na brzdy) ;)
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

na čistič som skušal len par sekund a nič... ale čistič že je dosť agresivny na baze benzinu,,, ešte mi jeden poradil aby som ho podržal na silikonovom spreji aj 2 minuty že si nasaje naftu aj keď už tomu nejak neverim asi posledna možnosť,,,
že ten silikonovy sprej aj hori aj maže tak to nie je take agresivne
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ty čističe nejsou tak hrozný, kolikrát to pomohlo, prostě přistříkáváš do sání až se motor posbírá a začne běžet sám
nepoužívat ty eterový startspreje, to je tak na ukápnutí žhavek..
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

ako mi radili skušal som silikonovy sprej a plak na plast striekal som aj za filter box aj pred sanie priamo pred klapku a len to kašlalo ale že by to chcelo bežať to sa povedať nedá...
na čistič brzd mi to ide ale nejde do otačok skor tak kolo 1500 sa drží ale neda sa to dobre udržať nechcel som mu tam striekať moc lebo ten čistič ide dosť priamo strieka nerobí hmlu.. vždy mi to chciplo bežalo mi to tak 10-15 sekund na čistič ale len tak okolo 1500 otačoch ale moc sa tomu nechcelo tlak paliva stale okolo 10 barov čo je strašne malo.. po vypnutí vždy ten ventil na čerpadlo tak divno bzučí..
bal som sa to trapiť na tom spreji nešlo to moc dobre..
v stredu budem mať na skúšku druhy ventil na to čerpadlo... skúsim prehodiť uvidim čo to povie
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkusil bych změřit tlak čerpadla z nádrže, toto by mělo mít už jen jedno a tlak by měl být 4 bary, jak bude málo nebude to chtít chytit, na třeba 0.5 baru jak měly PD to nepojede
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“