Polo GTI 1,8 TSI převodovka MQ 350
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Polo GTI 1,8 TSI převodovka MQ 350
Ahoj ptal jsem se už snad všude a na to,že jsem čekal,jak je aut koncernu hafu žádná odezva.
Koupil jsem zmíněné GTI s nájezdem 36 tis km po ročním hledání auta,kde se měníl olej po míň jak 10 tis km- zde 6x
Krásné opečovávané auto,ale bohužel v den nákupu jsme neslyšel na jedno ucho a přeslechl jsem mírné klepání převodovky na volnoběh.
Po ani né týdnu jsme si všiml a hned psla bývalému majiteli a on se dušoval,že s tím nic nebylo ať jedu do VW a oni dají nějaký vyjádření.
velký problém je,že auto je stále v záruce,ale díky odhalenému nachipování neuznají záruku na motor a převodovku. takaže cokoliv i jen poslechnutí a testovací jízda je placená. cože teda já v servise dělám zdarma i u starých vraků.
Moji mechanici nic neslyší poslouchalo to 7 lidí. Já však po praxi s desítkama Ko převodovek na fiatech slyším moc dobře. je to slyšet pouze mírně v interiéru a a někdy hned zastudena jindy zatepla po projetí. Po sešlápnutí spojky samozřejmě utichne.
Jemožné,že jsou KO ložiska u tak mladého auta co má 36 tis najeto?
Sixta(http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... 450-sharan) se se mnou hádal,že tam není převodovka MQ350 i když jsem mu to 4x psal jasně a nakonec se nasral a to se dušoval jak mi zavolá a probere to se mnou.
Mě kluci řekli neřeš a jezdi. Já však vím,že z toho může být oprava za cca 70 tis,protože si myslím,že není vpořádku ani setrvačník a spojka na to jak to má údajně malý výkon spojka při rychlém rozjezdu na jedničku dokáže poklouznou a pěkně smrdět.
Bývalý majitel si měl přijet pro nějaké věci,ale viditelně s emu nechce i když se dušuje,že to dáme do pořádku,ale já nevím jestli to řešit a mlatit nějaké prohlídky a případně sudávání vícka a zkoužku axiální vule hřídele,když to pak on nezaplatí.
Jinak SW je https://www.onlyrevo.com/product-detail ... rmance-sro
s tím,že má ještě nějaký ponížený LOW chip a nemělo by to mít ani 213 k
ale zase má REVO sportovní filtr a sportovní výfuk což možná něco přidá.
ale jelikož převodovka zvládá nachpované TDI na mnohem větší krouťák,tak tím to rozhodně není.
setkal se někdo? poradíte?
Koupil jsem zmíněné GTI s nájezdem 36 tis km po ročním hledání auta,kde se měníl olej po míň jak 10 tis km- zde 6x
Krásné opečovávané auto,ale bohužel v den nákupu jsme neslyšel na jedno ucho a přeslechl jsem mírné klepání převodovky na volnoběh.
Po ani né týdnu jsme si všiml a hned psla bývalému majiteli a on se dušoval,že s tím nic nebylo ať jedu do VW a oni dají nějaký vyjádření.
velký problém je,že auto je stále v záruce,ale díky odhalenému nachipování neuznají záruku na motor a převodovku. takaže cokoliv i jen poslechnutí a testovací jízda je placená. cože teda já v servise dělám zdarma i u starých vraků.
Moji mechanici nic neslyší poslouchalo to 7 lidí. Já však po praxi s desítkama Ko převodovek na fiatech slyším moc dobře. je to slyšet pouze mírně v interiéru a a někdy hned zastudena jindy zatepla po projetí. Po sešlápnutí spojky samozřejmě utichne.
Jemožné,že jsou KO ložiska u tak mladého auta co má 36 tis najeto?
Sixta(http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... 450-sharan) se se mnou hádal,že tam není převodovka MQ350 i když jsem mu to 4x psal jasně a nakonec se nasral a to se dušoval jak mi zavolá a probere to se mnou.
Mě kluci řekli neřeš a jezdi. Já však vím,že z toho může být oprava za cca 70 tis,protože si myslím,že není vpořádku ani setrvačník a spojka na to jak to má údajně malý výkon spojka při rychlém rozjezdu na jedničku dokáže poklouznou a pěkně smrdět.
Bývalý majitel si měl přijet pro nějaké věci,ale viditelně s emu nechce i když se dušuje,že to dáme do pořádku,ale já nevím jestli to řešit a mlatit nějaké prohlídky a případně sudávání vícka a zkoužku axiální vule hřídele,když to pak on nezaplatí.
Jinak SW je https://www.onlyrevo.com/product-detail ... rmance-sro
s tím,že má ještě nějaký ponížený LOW chip a nemělo by to mít ani 213 k
ale zase má REVO sportovní filtr a sportovní výfuk což možná něco přidá.
ale jelikož převodovka zvládá nachpované TDI na mnohem větší krouťák,tak tím to rozhodně není.
setkal se někdo? poradíte?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
za jizdy vubec nic ani razeni se mi nezda spatne spis si na nej zvykamHuml píše:za jízdy je něco slyšet?
musim to poradne porovnat s golfem GTI co mam k dispozici,ale kazdopadne tam to na volnobeh je tiche.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Velice zajimave je,ze ve VW mi rekli,ze zadne prevodovky neresi.A nevidi duvod proc by tomu neco melo byt,ze to je urcite prehnanym vykonem:DA6TDI píše:Tipuju ložisko. Ex-majitel evidentně ví co se děje . VW opravdu ochčívá kvalitu. Víčko už si asi rozdělej
No uvidim tedy,ale soudit se mi kvuli oprave prevodovky za 40 tis bez spojky a setrvaku ty jsou za dalsich 40 tis nechce
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Soudit se tady s tim co máš v ruce je blbost . Přehnaná je kvalita materiálu dle mě . Každopádně se to bude zhoršovat . Prostě si umázlo ložo , podle mě.. Oni samozřejmě nebudou tvrdit , jo včera tu byly dva lidi a taky zakukala , brnkněte jim a něco na nás vymyslete , budem rádi ...sikin1987 píše:Velice zajimave je,ze ve VW mi rekli,ze zadne prevodovky neresi.A nevidi duvod proc by tomu neco melo byt,ze to je urcite prehnanym vykonem:DA6TDI píše:Tipuju ložisko. Ex-majitel evidentně ví co se děje . VW opravdu ochčívá kvalitu. Víčko už si asi rozdělej
No uvidim tedy,ale soudit se mi kvuli oprave prevodovky za 40 tis bez spojky a setrvaku ty jsou za dalsich 40 tis nechce
vypada to,ze nejvetsi chytracek jsi ty! Tak nekecej hovnauiqjirka píše:Tady zase nejaky chytrak hleda problem, tam kde neni..
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
O tom sjem polemizoval a prave to resil se Sixtou,ale moje logika je v tom,ze to klepe podle toho jak se posune axialne a v jake je zrovna poloze s tim souvisi aj to,ze to udela nekdy az kdyz proradim nebo proste projedu.A6TDI píše:Ještě mě tak napadá , nebude to spojka ? Teda dvouhmota,nebo co to má ? nebo něco kolem ? Třeba hned převodovka to nebude . PŘEVODOVKA BY ASI KLEPALA STÁLE KONSTANTNĚ ,a ne jak se jí zachce , jak píšeš , to možná bude něco jiného. Ještě píšeš že umí proklouznout a zasmrdět , tak jestli ta je OK.
paradoxne by u sixti vysla oprava prevodovky levneji nez samotna spojka a a oetrvaku ani nemluve nedela se v nahrade a stoji 23 tis takze jen matros na vymenu setrvaku je za 38 tis. stale jsme googlil,ale jedina sance je tma dat spojku z 2,0 GTI golfa,protoze musi byt stejna jelikoz SACHS PERFORMACE dela spojku pro kroutak 550 Nm pro muj motor i 2,0 GTI a dokonce nafty pod stejnym cislem. na vrakaci jsou spojka se servakem za 6-7 tis komplet jen lozisko chybi a to je nejlevnejsi polozka za 1600 kc takze to bych neresil
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
no bude s emuset sundat to vickoa je mozne ze tma bdue neznatelna vule,protoze to je vazne malinkate klepani zazil jsem 10x hlucnejsi prevodockyHuml píše:pokud není převodovka slyšet za jízdy a jinej problém s ní taky není, těžko říct, jestli je to převodovkou, řeším často ty ložiska na předloze, kolikrát je vůle v kártru jak kráva, hřídel chodí sem tam 3mm a na volnoběh to teda žádný zvuky nevydává, jestli opravdu nebude spíš problém ve spojce
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Může bejt problém ve vadě ložiska v místě tření koulí je vytrhlej materiál.Ty ložiska jsou ze špatnýho materiálu dokonce i novelizovaný ložisko s drážkou proti otočení vybouchá obal.Já převodovky neumím ale jezdí nám sem kluk je dělat tak mu funím přez rameno a poslední dobou jich děláme hodně at 5kvalt s jeho duo ložiskem nobo 6 s jezdící hřídelí a prodřeným obalem.Poslední převodovka na OII 4x4 dělala největší bordel když se lehce sešlápla spojka.Bylo právě vykouslí to ložisko a jak popojela ta hřídel a zatlačila na ložisko tak to délalo rány jak blázen.Myslím že rozebrat tu převodovku a překontrolovat její slabý části nebo ty ložiska nebude stát svět než se sněkým soudit.Hlavně to chytneš v začátku než to něco opravdu zničí.Jinak soudit se v Čr se značkou nemá vůbec význam taty nejsou na ochranu spotřebitele žádný páky.
geo píše:Může bejt problém ve vadě ložiska v místě tření koulí je vytrhlej materiál.Ty ložiska jsou ze špatnýho materiálu dokonce i novelizovaný ložisko s drážkou proti otočení vybouchá obal.Já převodovky neumím ale jezdí nám sem kluk je dělat tak mu funím přez rameno a poslední dobou jich děláme hodně at 5kvalt s jeho duo ložiskem nobo 6 s jezdící hřídelí a prodřeným obalem.Poslední převodovka na OII 4x4 dělala největší bordel když se lehce sešlápla spojka.Bylo právě vykouslí to ložisko a jak popojela ta hřídel a zatlačila na ložisko tak to délalo rány jak blázen.Myslím že rozebrat tu převodovku a překontrolovat její slabý části nebo ty ložiska nebude stát svět než se sněkým soudit.Hlavně to chytneš v začátku než to něco opravdu zničí.Jinak soudit se v Čr se značkou nemá vůbec význam taty nejsou na ochranu spotřebitele žádný páky.
Ono to je jinak jak jsem psal VW neuzna zaruku kvuli tomu SW jinak to musi uznat 2 autorizaky mi rekli uplne vklidu cokoliv,ale s tim,ze tma je SW nalezeno proste nepocitejte,ze se importer bude snazit a ja je chapu.
jde o byvaleho majitele. ja mam souseda advokata a verim,ze bych to jako skrytou vadu bez problemu vyhral,protoze jsem ujel pouze 300 km.ale kdo s tim bude travit cas . koupil jsme to,protoze to melo malo najeto a byla to vonavka a dla sjem tolik penez za auto abyhc prave nemusle do nej vrazet coz jiste chapete,ale pokud mit takove problemy ,tak to radje dma na protiucet za fabii 1,2 TSi nebo leona ci octavii 1,4 TSI,kde neni dvouhmota a vykaslu se na nejaky vykon. zrat to bdue min,protoze tohle zere 12l zadnych 7 jak vseci pisou to tak na 6stku po rovince na tempomat pri 90
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm