citroen jumpy 1.9d mirne skube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
citroen jumpy 1.9d mirne skube
Ahoj privezli ke me citroen jumpy 1.9d 51kw rv 2004. Auto predtim neslo nastartovat,tak ho zavezl majitel do jineho servisu,kde mu udajne repasovaly vysokotlake cerpadlo,od te doby auto pri jizde mirne a pravidelne pocukava hlavne kdyz je auto zahraty,nekdy pry cuka strasne.Kdyz prijdu rano k autu tak nechce startovat,dlouho toci a pak chytne,huli sedive kdyz toci.Pry delali jen cerpadlo a vstriky nezkousely.Mohlo by to delat cerpadlo? je tam lucas. Pamet zavad je prazdna.Pripada mi ze nema vykon
U Lucasu by mělo stačit základní nastavení pokud je vše jinak ok, tedy setrvák zaaretovat vrtákem v díře nad startérem a čerpadlo menším vrtákem dírou v děleném náboji a pak utáhnout ty tři šrouby jak bylo psáno.
Jelikož má motor jak snímač polohy kliky tak snímač na 4tém vstřiku tak si jednotka počátek vstřiku umí doladit sama, pokud je vše ok
Jelikož má motor jak snímač polohy kliky tak snímač na 4tém vstřiku tak si jednotka počátek vstřiku umí doladit sama, pokud je vše ok
tak jsem to zkousel a nepomohlo to.jakmile pridam plyn tak to huli strasne sedive.tak jsem to dal zpet a huli to stejne sedive.Co by se stim dalo delat? diagnostika nic nepise.na volnobeh to nehuli,ale jakmile pridam tak to huli. Mohli by to delat vstriky? nebo muze byt skoceny rozvod?roman1648 píše:No, právě, já co jsem dělal posledně tak to bylo na čerpadle ustříhaný...
tam toho moc nezdiagnostikuješ...je to stará prča, na diag zapomeň
no vycházel jsem z toho že rozvody máš zkontrolovaný...tím je potřeba začít,ten motor chytne i když je třeba o 2 zuby vačka a nepotká se to
za startérem díra, já tam strkám 6ku imbus, vačka a čerpadlo na šroub M8 nebo i zrcátkem to zkontroluješ
co to vlastně dělalo předtím ?? proč se dělalo čerpadlo ? bacha má to vůle podložkama, ty motory jsou někdy úplně bez vůlí
vstřiky samo můžou uchcávat...starý mrchy no
no vycházel jsem z toho že rozvody máš zkontrolovaný...tím je potřeba začít,ten motor chytne i když je třeba o 2 zuby vačka a nepotká se to
za startérem díra, já tam strkám 6ku imbus, vačka a čerpadlo na šroub M8 nebo i zrcátkem to zkontroluješ
co to vlastně dělalo předtím ?? proč se dělalo čerpadlo ? bacha má to vůle podložkama, ty motory jsou někdy úplně bez vůlí
vstřiky samo můžou uchcávat...starý mrchy no
Ještě bych se podíval na egr ventil, tady je typ s přívěrou, na volnoběh je přivřená klapka aby se spaliny lépe recyklovaly a již s mírným přidáním plynu se klapka otvírá, tak jestli není nějaká seklá nebo něco se samotným egr ventilem.
Jenom pro upřesnění, klapku přivírá externí pneumatický ventil a egr ovládá ventil přímo na samotném egr ventilu.
Jenom pro upřesnění, klapku přivírá externí pneumatický ventil a egr ovládá ventil přímo na samotném egr ventilu.