Octavia tour 1.6 MPI 75 kW - lambda sonda

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Octavia tour 1.6 MPI 75 kW - lambda sonda

Příspěvek od favo »

Chlapi mám dotaz. Na tátově O1 tour odešlo vyhřívání lambdy a teď řeším její výměnu a chci se zeptat, zda je nějaká značka kterou se vyplatí upřednostnit.
Když jsem tohle naposled řešil u Felicií, tak tam lambdy od Boshe nestaly za nic a kvalitní byly pouze NTK, i když staly skoro 3x tolik tak se vyplatily, tak bych se rád informoval jak je to s kvalitou sond pro tyto motory 1.6
Díky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

To mas urcite motor BFQ,AVU tady je sirokopasmova lamda pred katem tu uni lamdy fungovat nebudu.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo hlavně je pětidrátová, v autorizáku myslím 3600,-
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teď jsem dával do 1.6MPi od NGK-NTK a po zkušební jízdě se v readinesscode chytla na první dobrou, původné OE taky NTK vydržela 280tkm.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

kámoš řeší podobný problém, dala se nová, myslím NGK a chyba je zas... zatím nebyl čas to dál řešit.
nemusel se u BFQ i nahrát poslední soft?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já dával kdysi na bfq obě Bosch a už několik let OK
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Chlapi já bohužel nevím kód motoru, to auto jezdí hrozně málo a když už tak dlouhý trasy a krátký jen výjimečně. V podstatě s ním žádný problémy nejsou krom spotřeby oleje, ale ani ta není větší než u mého TDI a celkem nedávno začala vyskakovat chyba s odvětráním nádrže, ale tam jsem na zkoušku spustil test akčních členů abych zjistil zda aspoň fungují ventily a zase byl chvíli klid a nyní ta lambda. Takže jsem ani neměl zatím důvod zjišťovat kód motoru.
Konečně se k tomu autu dostanu jen když potřebuji auto s kufrem a to je maximálně jednou za rok. Mrknu na ten kód možná už dnes, jestli je teda nějak rozumně přístupný.
Potřebný servis vždy dělá autorizovaný servis společně s STK a nebo na jaře každý rok, než jede auto do Itálie. Nyní jsem se ale nabídl, že mu tu lambdu vyměním já, protože na servis se u nás čeká docela dlouho a navíc mě otec nemusí platit za práci.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“