Oprava EGRu, staré PD.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Oprava EGRu, staré PD.

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, neřešil tu někdo přetěsnění starého egru na PD. Jde o to, že skrz osu ventilu slabě prosakuje olej a vytéká pak skrze ty dve dírky pod membránou ven. Měl jsem ho teď rozebraný (sundané péro a kryt memmrány) ale tu osu jak je na konci ventil, který uzavíra přívod z výfuku, jsem nemohl za boha vytáhnout ven. Jak jí dostanu ven? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Vzdej to a kup novej. Nestojí to zato. Taky jsem koupil nový a mám klid.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Holt český kutil se nezapře (noteeth)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

nejlíp udelas když dáš egr uplne do pryč (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Co tam kolem té osy muže být? Dva O kroužky za 6 Kč? Je to výzva.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A nebo vydřené vodítko/pouzdro samotné ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Opravitelny to určo je,coz o to,šikovnej soustružník,nový funky nebo co tam je a hotovky,ale kdo má čas se s tím srat? Já teda ne..
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jsem kutil, rád se vrtám ve věcech, živí mě strojařina, ale i když jsem nad opravou EGRu také uvažoval, tak po prohlídce jsem naznal, že to za tu námahu a čas nestojí. Nejde o to zda to půjde nebo ne, ale proč, když koupi nového dílu mám vše nové, mám klid a navíc záruku a čas mohu věnovat něčemu jinému.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kdyby si to dury prohlídl pořádně, zjistil by, že ten uzavírací profilovaný konus je na konci osy chycen "roznejtováním" té osy ... ;) Až to bude něčím nevhodným nahrazovat, utaví se to a padne k turbu ...
U diesla bych se tedy EGR uplně nezbavoval, nechápu experty, co ho uplně odstraní/odstaví, jak s tím můžou nejen v zimě jezdit v normálním provozu ... :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

snadno, máme PTC co nám přitápí (noteeth)

ps: nemáte někdo ten starej EGR ještě někde pod ponkem ? hodila by se mi banka ke chcípací klapce (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

I s EGRem to dlouho trvá oleji a bez něj teplota vody padá, jak listí na podzim.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Té roznýtované osičky jsem si samozřejmě všiml, ale když už na to prodávají opravnou sadu, tak by to přeci mělo nějak jít rozebrat a složit bez destrukce osy ventilu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od M@ty »

Když dáš odlučovač na odvětrání bloku tak tě nebude trápit olej prolínající okolo EGRu nebo IC.
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

dury2 píše:když už na to prodávají opravnou sadu, tak by to přeci mělo nějak jít rozebrat a složit bez destrukce osy ventilu.
Jakou sadu máš na mysli :)
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Když dáš odlučovač na odvětrání bloku tak tě nebude trápit olej prolínající okolo EGRu nebo IC.
Kde ho seženu?

Jakou sadu máš na mysli
Někde jsem na ní narazil při brouzdání na netu, proto jsem to začal rozebírat.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“