Octavia II -ake diely na opravu prednej napravy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vladimir98
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 10 bře 2010, 17:48
Bydliště: Il, Slovakia

Octavia II -ake diely na opravu prednej napravy

Příspěvek od vladimir98 »

Chlapi, poradte, ci pri vymene dielov na opravu prednej napravy na Oct II Tdi (predne a zadne ulozenie napravy, spodny gulovy cap ramena, tycky stabilizatora a gulovy cap riadenia) ma zmysel ist do originalnych dielov alebo postacuje LMI ako snad najlepsia znacka z aftermarketu a snad dodavatel do prvovyroby...
Ktosi tu pisal, ze pracoval pri vyrobe termostatov, 1. trieda sla ako OEM a tie horsie na aftermarket :?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

LMI je v pohodě
vladimir98
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 10 bře 2010, 17:48
Bydliště: Il, Slovakia

Příspěvek od vladimir98 »

Huml píše:LMI je v pohodě
Dakujem, naviac je o dost cenovo vyhodnejsi oproti orig.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ja nevím čoveče, připadne mi že už to taky není co to bývalo...čepy a kosti taky někdy odejdou podezřele rychle..
Jenže to je tak u všeho, tuhle čepy TRW a za dva měsíce mlátily víc jak ty před výměnou :x
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

LMI je celkem v pohodě, zatím. Zato trw je řádné šméčko,stejně jako febi,swag,moog a já nevím co ještě. Nám už do dílny nic jiného vozit jak LMI nesmí. Dělat s olejem co půl roku i podvozek,na to nemám nervy. Pak na tebe lidi hledí jak na debila že to neumíš pořádně. A reklamovat nemá smysl. Oni si za svou "kvalitou" stojí a prodejce si mne ruky,protože na febíčku má z pětikila tři stovky a na LMI z osmi set jen dvě.... A k tomu bonus vysoká prodejnost.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
vladimir98
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 10 bře 2010, 17:48
Bydliště: Il, Slovakia

Příspěvek od vladimir98 »

roman1648 píše:Ja nevím čoveče, připadne mi že už to taky není co to bývalo...čepy a kosti taky někdy odejdou podezřele rychle..
Jenže to je tak u všeho, tuhle čepy TRW a za dva měsíce mlátily víc jak ty před výměnou :x
Roman,ale v sucasnosti nech dodava do prvovyroby hocikto, uz to tiez az tak nedrzi, vsak?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pravda...dneska nevydrží nic mi připadá...
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Mám na o1 tyčku řízení a spodní čepy TRW dle faktury měněné předchozím majitelem v servisu v německu. Já mám auto skoro 100 000km a pořád drží.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, jenže to bude asi trochu jiný TRW se obávám...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

TRW nikdy na nic už. Teda ne to z aftermarketu. LMI ač je většinou z číny, tak si tu kvalitu trochu hlídají. Jinak co ujde, tak je Borsehung. Bývají na nich vybroušený vw znaky a jsou ještě levnější než LMI
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
vladimir98
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 10 bře 2010, 17:48
Bydliště: Il, Slovakia

Příspěvek od vladimir98 »

Biimbo píše:TRW nikdy na nic už. Teda ne to z aftermarketu. LMI ač je většinou z číny, tak si tu kvalitu trochu hlídají. Jinak co ujde, tak je Borsehung. Bývají na nich vybroušený vw znaky a jsou ještě levnější než LMI
Dobry postreh, tiez som si vsimol na dieloch Borsehung vybrusene VW logo, zeby teda dalsi OEM dodavatel? Ta firma mi ale moc nevravi, historia, tradicia a pod.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vybroušený logo (VW, AUDI atd) maj i ostatní, LMI, Febi atd., forma je jedna věc, ale to co do ní tlačej za materiál je důležitější :) Že by těch forem bylo po světě tolik ... :?

http://www.borsehung.de/home/company/co ... index/en/8
https://motofocus.cz/distributori/6740, ... -borsehung
Naposledy upravil(a) Rayx dne 08 lis 2018, 19:33, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To si piš že je páč forma naseká milion kusů a jde nova na OEM,a kam jde stará? (rofl)
vladimir98
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 10 bře 2010, 17:48
Bydliště: Il, Slovakia

Příspěvek od vladimir98 »

roman1648 píše:To si piš že je páč forma naseká milion kusů a jde nova na OEM,a kam jde stará? (rofl)
si to trafil ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To vím no,byl jsem v tom 13 let...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“