Q7 - vzduchový podvozek -vyřešeno-

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Q7 - vzduchový podvozek -vyřešeno-

Příspěvek od dhfool »

Kluci, potřeboval bych pomoct... Mám tady starou q7 2006 najeto 300000km. Občas hlásí 02645 - Valves for Level Control System : Mechanical Fault (Ventilový blok: Mechanická závada).

Ventilový blok jsem vyměnil závada zůstavá... Pokud se mi ji podaří vymazat, tak tam naskočí ihned, jak se auto zastaví, třeba na křižovatce. Někdy stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba zmizí a naopak... Pokud není uložená chyba jde s podvozkem dělat cokoliv. Zkontroloval a rozhýbal jsem zatuhlá nivelační čidla, upevnil je pořádně v předních ramenech, kde litaly +- 5mm, prošel relátka, kabeláž i pojistky. Kompresor nemá problém nafoukat celý systém i se zásobníkem. Kurva já už nevim co... Jediné, co mě napadá jsou retenční ventily na měchách, kdy některé drží jiný tlak, ale proč ta závada někdy zmizí a s autem se ani nepohne? Diagnostika akčích členů projde v pohodě... Díval jsem se na Rosstech Wiki, prostudoval jsem TSB a TPI... Pokud má někdo dokumentaci, kde budou chybové kody a proč se ukládájí, bylo by to super...
Naposledy upravil(a) dhfool dne 07 úno 2019, 10:02, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Protože už jsem nevěděl kudy kam, tak jsem po projití několika zahraničních for usoudil, že by to mohl dělat kompresor.Tak jsem řekl majiteli,že bych zkusil dát nový kompresor. Souhlasil. A světe div se... od té doby to je bez problému... (wallbash)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Aha, on jako foukal pomalu nebo malej tlak ?
To jsou fakt peripetie... :roll:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8927
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No a když ten kompresor rozebereš zjistíš ze problém byl v nevyměnované naplní proti vlhkosti a ze má vyhnilou pružinu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo...všechno má něco že (rofl)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

hansdob píše:No a když ten kompresor rozebereš zjistíš ze problém byl v nevyměnované naplní proti vlhkosti a ze má vyhnilou pružinu.
Tomu věřím, že nikdo ten vysoušeč nedělal. Jezdilo to do autorizáku. Mám ten ohrabek pod fochem, když bude čas tak udělám pitvu :)

Já jsem měnil celý kompresor, abych měl jistotu, že v kompresoru s blokem to nebude a poslední štace by byly ty ventily na měchách, které bych tam 100pro zalomil... (wallbash)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8927
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ty jdou vyndat pěkně jen je potřeba namazat a nechat působit. pokud již přece trhne tak jen vytahovakem.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pružina rezavá a vysoušeč mokrý, ale žádná tragedie... Krapet zasraný ventil v hlavě, ale taky bych řekl, že funkční. Zajímavé je, že teď na stole nenafouká víc jak 4.5bar, ale když byl v autě,tak systemový tlak nafoukal na 13bar bez problému a rychle...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Možná nemáš dostatečně tvrdej zdroj... Co teplota? Řešil jsem ventilky (nejdřív vzadu neupouštějící a pak vepředu zakyslý a naopak propouštějící :-D ) a ten kompresor už se s tim imho taky dost pere a rychle se zahřívá, i když nafouká taky rychle...
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8927
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ty ventilky když jsem rozmlátil jak na Q7 tak touareg tak pravě jemnej tmavej prach a tím jsem tehdá přišel na tu rezatou pružinu. všecko jsem to vyfoukal odpojený ven a dal jsem tehdá kompresor měním nápln jednou za 2 roky a zatím dobrý
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“