Trysky bosch dsla150p764 je potřeba úprava softu?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Trysky bosch dsla150p764 je potřeba úprava softu?

Příspěvek od hobca »

Zdravím, mám Chip od tdifun již přez rok a teď jsem dával trysky bosch dsla150p764. Je potřeba přizpůsobit soft? Kapku víc to hulí bež bych si představoval :D
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jj...mel by jsi to doladit v softu ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Ano, zavolej Funovi 8)
... doufám, že to nebyly ty brazilsko-čínské mrdky :D
GIV Variant TDi ???kW
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Byly v tom čirém blistru a čísla a kód tam byly udělalné laserem čico žádná nálepka
Obrázek

Oproti původním tryskám paráda motor se sklidnil a spotřeba klesla z 6.2 na 5.5 průměrně
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jenže spotřeba klesla jen na palubáku, protože teď ti ukazuje blbě (míň). Škoda že jsi ty trysky nedal před softem, takhle je to dvojí práce.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nechapu tyto dotazy. Mam neodbytny dojem, ze lide se obavaji kontaktovat svoje upravce. Premyslim, to je za tim neduvera nebo snad strach sveho upravce kontaktovat?

Boji se snad, ze jim upravce rekne, ze to je spatne, ze maji dat ty od nej?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

hobca píše:Byly v tom čirém blistru a čísla a kód tam byly udělalné laserem čico žádná nálepka
Obrázek

Oproti původním tryskám paráda motor se sklidnil a spotřeba klesla z 6.2 na 5.5 průměrně
Na fotce, i když nekvalitní jsou čínské kopie (ostatně jiné se snad ani na "Bazoši" neprodávají, maloobchodni cena originálních Bosch je 2.541,- Kč s DPH za 1 kus!), kopie mají velice nekvalitní zpracování a špatnou/nestabilní atomizaci paliva. Co máme vyzkoušeno, tak je velice vysoká pravděpodobnost propálení pístu - rozhodně NEDOPORUČUJEME!

PS: Opravdu se nevyplatí pro pár korun bezhlavě riskovat na takto důležitém díle, který může způsobit nevratné poškození bloku motoru!
Pokud hledáte levnější alternativu, mohu doporučit léty osvědčené a kvalitní Fratelli Bosio Sprint 764, navíc teď jsou v akci za pouhých 1344,-Kč s DPH / kus. Viz.: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-764/
Obrázek
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pravda je taka ze boschky v takej kvalite ako sa davali v prvovyrobe stoja +-60e/kus. Cize ako pise kolega vyssie, FB su urcite najlepsia volba co sa tyka pomeru kvalita/cena. Ale u rozmeru 0,260mm FB konci. To nech si hovori kto chce co chce.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Pánové, trysky jsou tam už cca rok a půl, bez jediného problému, auto jede jak má, nemá problémy se starty. Jen pro info... hezký den :)
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To jsou stejně paradoxy, dá se chip, jiné trysky s většími dírami , proto to tak hulí a hle, spotřeba spadne skoro o litr.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

marketing...
chcem vykon a aby to nic nezralo, idealny stav (wallbash)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Máme v g3 trysky bosch Brazíl z bázosu naj už cca 90tkm na motoru 1Z zatiaľ fungujú perfektne
Onedlho pôjdu na skúšku k toefukovi ako prasia po 100tkm takže tak
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Dej vědět jak to dopadlo zájímá mě to :D :)
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

jericho-3 píše:To jsou stejně paradoxy, dá se chip, jiné trysky s většími dírami , proto to tak hulí a hle, spotřeba spadne skoro o litr.. :)
Co bych za to dal, asi koupím konečně i ty trysky ať to mám komplet a nemusím řešit vysokou spotřebu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

favo píše:
jericho-3 píše:To jsou stejně paradoxy, dá se chip, jiné trysky s většími dírami , proto to tak hulí a hle, spotřeba spadne skoro o litr.. :)
Co bych za to dal, asi koupím konečně i ty trysky ať to mám komplet a nemusím řešit vysokou spotřebu.
taky už je plánuju delší dobu ohledně výkonu...a stejně pořád nic, není čas (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“