Dvojhmota na predovku 6 kvalt
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dvojhmota na predovku 6 kvalt
Aky dvojhmotny zotrvacnik celý set by ste odporučili na Vw Bora AJM 115 PS 6 stupňový manuál?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Ok ja len že viem že niekto dáva Sachs niekto Luk a niekto aj zo Sharan či Alhambra možno su lepšie dimenzované.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Ok dakujem takze urcite LUK.Mne ide oto ye ked uz raz davat dole prevodovu a menit komplet aj s guferom na kluke tak tam chcem dat nieco co bude dobre nadimzovane.Sice sa neplanuje tahat 450Nm z motora ale itak.Ja len ci nemal Sharan aôebo Alhambra 130Ps pevnejsi zotrvacnik a ak by pasoval a nerobil problemy chodu motora tak by som tam dal aj ten len nemam to odskusane.Source píše:sachsu by som sa veľkým oblúkom vyhol, dosť sa tu toho napísalo za posledný čas
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Prosim o odkaz, predem dekuji.Source píše:sachsu by som sa veľkým oblúkom vyhol, dosť sa tu toho napísalo za posledný čas
Ja osobne jsem na AJM dal zminovany Sachs na SAG a musim uznat, ze spokojenost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Taky jsem daval na ALH, ASZ a BKD Sachse a zadny problem. Vsechny tri auta maji upravu softu a od vymeny najeto 30-50tis km.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Nejen já, ale o ostatní zde na fóru se setkali s tím, že předmontovaná sada Sachs na 1.9TDi 66/81kw i 1.9TDi-PD 74kw po namontování klouzala jak divá a to klidně i na trojku. Osobní zkušenost.
Dále mám zkušenost sada na 1.6MPi 75kw a jiné aplikace, katastrofální chod přítlačáku, ve smyslu toho že při nové lamele má spojka záběr jak při totálně ojeté, pouštím pedál a zabere poslední cca 2-3cm.
Ale je možné a všem to přeju, že velké spojky aplikace 240mm fungují dobře.
Nicméně poslední dva měsíce jsem měnil několik spojek, všude jsem dal LUK a spokojenost s funkcí spojky.
Dále mám zkušenost sada na 1.6MPi 75kw a jiné aplikace, katastrofální chod přítlačáku, ve smyslu toho že při nové lamele má spojka záběr jak při totálně ojeté, pouštím pedál a zabere poslední cca 2-3cm.
Ale je možné a všem to přeju, že velké spojky aplikace 240mm fungují dobře.
Nicméně poslední dva měsíce jsem měnil několik spojek, všude jsem dal LUK a spokojenost s funkcí spojky.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pozor, omlouvam se, pokud jsem mystifikoval: ja daval pouze setrvacnik Sachs. Pritlacak i lamela jsou Sachs race engineering.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ja daval na fabku rs Asz sadu luk, lamela se nechala oblozit na hds+ten zesilenej plech. Tlouska lemely byla silnejsi o 0,2mm nez original oblozeni. Spojka zabirala od zacatku brutalne na hore. Ted po cca 25tkm zacla klouzat (kroutak 430n/m). Takze taky ted resim jakou spojku dat. Nevim cim to je, bud jezdim jak deb.l nebo mam nejakou polskou mrd.u.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Dnešní Sachs už není to co před 5-6 lety . Od doby kdy to vyrabi slovaci to stoji za houby. Kdyz jsem dríve objednal sachs s nemecka prisel sachs germany . Ten se namontoval a jezdi na upravenych vozech dodnes . Pak prisly sachs slovakia a kvalita sla rapidne dolu . Jak ve slabych pritlacacich tak i v samotnym setrvacniku . Ty nevydrzi v podstate ani navyseni softem natoz nejaky performance tuning . Jedina rada asi je takova ze si nekde sezente pouzity PUVODNI spojkovy set z benzinove verze 154 nebo 165 kw kde nehrozi takove poskozeni setrvacniku jako u diesla .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den,trhna píše:Ja daval na fabku rs Asz sadu luk, lamela se nechala oblozit na hds+ten zesilenej plech. Tlouska lemely byla silnejsi o 0,2mm nez original oblozeni. Spojka zabirala od zacatku brutalne na hore. Ted po cca 25tkm zacla klouzat (kroutak 430n/m). Takze taky ted resim jakou spojku dat. Nevim cim to je, bud jezdim jak deb.l nebo mam nejakou polskou mrd.u.
stačí použít kvalitní Sachs Performance přítlačný taíiř: https://shop.dieselpower.cz/spojka/prit ... t--240mm-/
+ Sachs Performance lamelu organickou, je nutné mít setrvačník Sachs 881864 ......
Zpracování je úplně jinde než pouhé přeobložení HDS a tento set přenese až 500Nm