Dvojhmota na predovku 6 kvalt
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Montoval jsem novou komplet spojku Sachs před sedmi měsíci, mám najeto teda zatím jen 12000 km, ale žádný problém nepozoruji, spíše naopak. Od prvních metrů spojka zabírá lépe a hladčeji než sada, která tam byla před tím, sice taky Sachs, ale prý podle čísla repas.
Byla to teda standartní sada, žádná předmontovaná či jak a lamelu jsem dal přeobloženou HDS a krouťák 393 Nm zvládá úplně skvěle, dokonce mě nechá se hladce rozjet i na dvojku což dřív nešlo.
Možná jde i oto jak kdo spojku zajíždí, někde jsem četl, že prvních 300 km by neměla přenášet plný výkon.
Jezdil jsem podle toho a nemám sní nejmenší problém, zatím.
Byla to teda standartní sada, žádná předmontovaná či jak a lamelu jsem dal přeobloženou HDS a krouťák 393 Nm zvládá úplně skvěle, dokonce mě nechá se hladce rozjet i na dvojku což dřív nešlo.
Možná jde i oto jak kdo spojku zajíždí, někde jsem četl, že prvních 300 km by neměla přenášet plný výkon.
Jezdil jsem podle toho a nemám sní nejmenší problém, zatím.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jak se to ale potom chová s tím jednohmotovým setrvákem.DIESELPOWER office píše:Dobrý den,trhna píše:Ja daval na fabku rs Asz sadu luk, lamela se nechala oblozit na hds+ten zesilenej plech. Tlouska lemely byla silnejsi o 0,2mm nez original oblozeni. Spojka zabirala od zacatku brutalne na hore. Ted po cca 25tkm zacla klouzat (kroutak 430n/m). Takze taky ted resim jakou spojku dat. Nevim cim to je, bud jezdim jak deb.l nebo mam nejakou polskou mrd.u.
stačí použít kvalitní Sachs Performance přítlačný taíiř: https://shop.dieselpower.cz/spojka/prit ... t--240mm-/
+ Sachs Performance lamelu organickou, je nutné mít setrvačník Sachs 881864 ......
Zpracování je úplně jinde než pouhé přeobložení HDS a tento set přenese až 500Nm
Má to Sachs nějak ošetrený tu absenci dvouhmoty ?
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Dělal jsem X spojek a i po ujetí 30tis.km lamela nebyla sedla po celé své šířce . Jinak Sachs to osefovane nemá u jednohmoty a bude ti chrastit skříň ( pokud se bavíme o šestikvaltu ) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Jo jo, šestikvalt.
Takže žádná dvouhmota na větší krouťák v nabídce není.
Buď utratím nesmysl zato, že budu v autě poslochat rachot a čekat až příjde den kdy se mi rozsype převodovka a nebo se s mířím s tím, že budu měnit dvouhmoty častěji než by se mi líbilo.
To jsou vyhlídky.
Takže žádná dvouhmota na větší krouťák v nabídce není.
Buď utratím nesmysl zato, že budu v autě poslochat rachot a čekat až příjde den kdy se mi rozsype převodovka a nebo se s mířím s tím, že budu měnit dvouhmoty častěji než by se mi líbilo.
To jsou vyhlídky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Spojkou set Sachs zo zotrvacnikom
Tak po trošku pátraní a pomoci jedného člena fóra subz3ro_tdi ktorý mi poradil aku spojku a aký zotrvacnik kúpiť za čo som mu vďačný.Sam ma tento set namontovaný s HDS preoblozenou lamelou.Takze dám sem objednávacie čísla zotrvacnik je so SAG: Alhambra, Sharan.
Spojková sada SACHS 2290 601 084
Obsahuje: Dvojhmotný zotrvačník, Lamela, Pritlačný tanier, Hydraulické ložisko, Skrutky na montáž zotrvačníka.
Dá sa to kúpiť aj samostatne po častiach
spojkovy set: 3000 990 232
zotrvacnik: 2294 000 871
Dúfam že aspoň trochu pomôže aj ostatným.
[/list]
Spojková sada SACHS 2290 601 084
Obsahuje: Dvojhmotný zotrvačník, Lamela, Pritlačný tanier, Hydraulické ložisko, Skrutky na montáž zotrvačníka.
Dá sa to kúpiť aj samostatne po častiach
spojkovy set: 3000 990 232
zotrvacnik: 2294 000 871
Dúfam že aspoň trochu pomôže aj ostatným.
[/list]
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
favo píše:Jak se to ale potom chová s tím jednohmotovým setrvákem.DIESELPOWER office píše:Dobrý den,trhna píše:Ja daval na fabku rs Asz sadu luk, lamela se nechala oblozit na hds+ten zesilenej plech. Tlouska lemely byla silnejsi o 0,2mm nez original oblozeni. Spojka zabirala od zacatku brutalne na hore. Ted po cca 25tkm zacla klouzat (kroutak 430n/m). Takze taky ted resim jakou spojku dat. Nevim cim to je, bud jezdim jak deb.l nebo mam nejakou polskou mrd.u.
stačí použít kvalitní Sachs Performance přítlačný taíiř: https://shop.dieselpower.cz/spojka/prit ... t--240mm-/
+ Sachs Performance lamelu organickou, je nutné mít setrvačník Sachs 881864 ......
Zpracování je úplně jinde než pouhé přeobložení HDS a tento set přenese až 500Nm
Má to Sachs nějak ošetrený tu absenci dvouhmoty ?
Jedno-hmotnostní set Sachs Performance pro 6g převodovku/spojku nedoporučujeme na běžné ježdění. Osobně mám na 6g Sachs Performance přítlačný talíř a Perfomance lamelu organickou v kombinaci se Sachs dvouhmot. setrvačníkem a ca 570Nm přenesl i pro 4x4, kvalitnější volba pro každodenní ježdění na trhu není. Garantováno je až 520Nm.
Nedavno se davala na prani majitele jednohmota na 6q kterou si donesl. Po namontovani se nekonalo zadne mlaceni prevodovky. Uplne ticho jako s dvouhmotou az jsem se divil. Jediny rozdil bylo docela silne duneni do nejakych 1700ot/min. Vyrobce byl STATIM asi polsko. Jsme zvedavy jak dlouho to vydrzi.
Třeba je to jen můj ojedinělej případ ale ložisko ze sady Luk repset DMF na můj motor AJM nepasovalo na skříň převodovky(6q DRW).Při montáži jsem toto přehlídnul a v ložisku po pár kilometrech vystřelila gumička a všechno jsem musel dělat znova.
Po rozebrání poškozeneho ložiska jsem zjistil že je to časovaná bomba u všech ložisek LUK, kde je naprosto nešťastně utěsněná kovová část s tou plastovou.Z toho důvodu bych už nikdy nenamontoval plastové ložisko ale jedině celokovové, třeba Valeo a z tý sady to plastový vyřadil.
Po rozebrání poškozeneho ložiska jsem zjistil že je to časovaná bomba u všech ložisek LUK, kde je naprosto nešťastně utěsněná kovová část s tou plastovou.Z toho důvodu bych už nikdy nenamontoval plastové ložisko ale jedině celokovové, třeba Valeo a z tý sady to plastový vyřadil.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi