Dvojhmota na predovku 6 kvalt

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Montoval jsem novou komplet spojku Sachs před sedmi měsíci, mám najeto teda zatím jen 12000 km, ale žádný problém nepozoruji, spíše naopak. Od prvních metrů spojka zabírá lépe a hladčeji než sada, která tam byla před tím, sice taky Sachs, ale prý podle čísla repas.
Byla to teda standartní sada, žádná předmontovaná či jak a lamelu jsem dal přeobloženou HDS a krouťák 393 Nm zvládá úplně skvěle, dokonce mě nechá se hladce rozjet i na dvojku což dřív nešlo.
Možná jde i oto jak kdo spojku zajíždí, někde jsem četl, že prvních 300 km by neměla přenášet plný výkon.
Jezdil jsem podle toho a nemám sní nejmenší problém, zatím.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

DIESELPOWER office píše:
trhna píše:Ja daval na fabku rs Asz sadu luk, lamela se nechala oblozit na hds+ten zesilenej plech. Tlouska lemely byla silnejsi o 0,2mm nez original oblozeni. Spojka zabirala od zacatku brutalne na hore. Ted po cca 25tkm zacla klouzat (kroutak 430n/m). Takze taky ted resim jakou spojku dat. Nevim cim to je, bud jezdim jak deb.l nebo mam nejakou polskou mrd.u.
Dobrý den,

stačí použít kvalitní Sachs Performance přítlačný taíiř: https://shop.dieselpower.cz/spojka/prit ... t--240mm-/
+ Sachs Performance lamelu organickou, je nutné mít setrvačník Sachs 881864 ......
Zpracování je úplně jinde než pouhé přeobložení HDS a tento set přenese až 500Nm
Jak se to ale potom chová s tím jednohmotovým setrvákem.
Má to Sachs nějak ošetrený tu absenci dvouhmoty ?
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Dělal jsem X spojek a i po ujetí 30tis.km lamela nebyla sedla po celé své šířce . Jinak Sachs to osefovane nemá u jednohmoty a bude ti chrastit skříň ( pokud se bavíme o šestikvaltu ) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jo jo, šestikvalt.
Takže žádná dvouhmota na větší krouťák v nabídce není.
Buď utratím nesmysl zato, že budu v autě poslochat rachot a čekat až příjde den kdy se mi rozsype převodovka a nebo se s mířím s tím, že budu měnit dvouhmoty častěji než by se mi líbilo.
To jsou vyhlídky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Spojkou set Sachs zo zotrvacnikom

Příspěvek od Misík »

Tak po trošku pátraní a pomoci jedného člena fóra subz3ro_tdi ktorý mi poradil aku spojku a aký zotrvacnik kúpiť za čo som mu vďačný.Sam ma tento set namontovaný s HDS preoblozenou lamelou.Takze dám sem objednávacie čísla zotrvacnik je so SAG: Alhambra, Sharan.
Spojková sada SACHS 2290 601 084
Obsahuje: Dvojhmotný zotrvačník, Lamela, Pritlačný tanier, Hydraulické ložisko, Skrutky na montáž zotrvačníka.
Dá sa to kúpiť aj samostatne po častiach
spojkovy set: 3000 990 232
zotrvacnik: 2294 000 871
Dúfam že aspoň trochu pomôže aj ostatným.
[/list]
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Někde jsem slyšel, že naprosto nesmrtelný jsou úplně první dvouhmoty co VW začalo vyrábět.
Asi se soudruzi z VW tenkrát spletli a zapoměli, že na takových dílech nic nevydělají.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

dneska všechno nový stojí za ho....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Bohužel i nový auta, nejen náhradní díly.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

favo píše:
DIESELPOWER office píše:
trhna píše:Ja daval na fabku rs Asz sadu luk, lamela se nechala oblozit na hds+ten zesilenej plech. Tlouska lemely byla silnejsi o 0,2mm nez original oblozeni. Spojka zabirala od zacatku brutalne na hore. Ted po cca 25tkm zacla klouzat (kroutak 430n/m). Takze taky ted resim jakou spojku dat. Nevim cim to je, bud jezdim jak deb.l nebo mam nejakou polskou mrd.u.
Dobrý den,

stačí použít kvalitní Sachs Performance přítlačný taíiř: https://shop.dieselpower.cz/spojka/prit ... t--240mm-/
+ Sachs Performance lamelu organickou, je nutné mít setrvačník Sachs 881864 ......
Zpracování je úplně jinde než pouhé přeobložení HDS a tento set přenese až 500Nm
Jak se to ale potom chová s tím jednohmotovým setrvákem.
Má to Sachs nějak ošetrený tu absenci dvouhmoty ?

Jedno-hmotnostní set Sachs Performance pro 6g převodovku/spojku nedoporučujeme na běžné ježdění. Osobně mám na 6g Sachs Performance přítlačný talíř a Perfomance lamelu organickou v kombinaci se Sachs dvouhmot. setrvačníkem a ca 570Nm přenesl i pro 4x4, kvalitnější volba pro každodenní ježdění na trhu není. Garantováno je až 520Nm.
Obrázek
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Nedavno se davala na prani majitele jednohmota na 6q kterou si donesl. Po namontovani se nekonalo zadne mlaceni prevodovky. Uplne ticho jako s dvouhmotou az jsem se divil. Jediny rozdil bylo docela silne duneni do nejakych 1700ot/min. Vyrobce byl STATIM asi polsko. Jsme zvedavy jak dlouho to vydrzi.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

600001300 LUK sada so zotrvákom (lamela HDS)
najazdené cca 3000km v sharane a dnes začali nepríjemné vibrácie pri 2000otáčkach (pri 2200 prestane). A to je tam len 400NM + nejaké drobné (LOL)
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Mel jsem to same, stejna sada luk +hds.. Kde bere pedal a jakou tlousku si daval?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Pedál normálne okolo stredu. Hrúbka lamely štandard. Spojka nesmyka ale vibruje dvojhmota
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Třeba je to jen můj ojedinělej případ ale ložisko ze sady Luk repset DMF na můj motor AJM nepasovalo na skříň převodovky(6q DRW).Při montáži jsem toto přehlídnul :roll: a v ložisku po pár kilometrech vystřelila gumička a všechno jsem musel dělat znova.
Po rozebrání poškozeneho ložiska jsem zjistil že je to časovaná bomba u všech ložisek LUK, kde je naprosto nešťastně utěsněná kovová část s tou plastovou.Z toho důvodu bych už nikdy nenamontoval plastové ložisko ale jedině celokovové, třeba Valeo a z tý sady to plastový vyřadil.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Me bral pedal po montazi bral hodne na hore. Mel jsem vibrace taky kolem 2000ot. No po cca 20000tkm zacla smekat. Ted jsem si nechal udelat oblozeni misto 3,5 na 3,8. Tak doufam ze to bude slapat.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“