Zdravím,
než se ponořím "hlouběji" do schémat (v cz je toho zlomek, ale v en je toho v else víc...) nebo si vytahám info přímo z erwinu, zkusím se zeptat, jestli jste se s tím někdo nesetkal. Passat 3C 2007 BKP (PPD1.5 03G906018CE) nekomunikuje "z ničeho nic" (jak jinak ... ) jednotka motoru. Silový napájení ok, kostry taky, CANy "zběžně" "mrtvý" taky nejsou, K-line taky ne, ale prostě se nechce spojit ani náhradní jednotka (kterou si mechanici, co mě k tomu přizvali, sehnali sami i s PINem, kterej jim někdo vyčítal na stole, takže jednotka by měla makat, ač je mi trošku divný, že to vyčítal na stole údajně jen s připojením 60-pin konektoru, když jak silový napájení, tak CANy i K-line jsou na tom 94-pin konektoru, ale třeba je to jen paranoia a dá se to na stole vyčíst i "jinak" ... ).
No asi to píšu zbytečně, protože to bude chtít tu "divočinu" (např. G28 bypassovaný, ale to je teď vedlejší, když ani žádná jiná jednotka tu motorovku nevidí a všechny ostatní komunikujou) trošku "vlastnoručně prosekat" a dobrat se i toho "probouzení" hlavního relé (který jsem si propojil natvrdo a napájení cívky k němu jde, jen tak kostra, kterou by si měla spínat sama ECU, mi dle elsy nějak neseděla, resp. odkazovala na neosazenej pin na tom 94-pin konektoru...) ... Tuším, že to směřuje k nějakýmu tomu "slabšímu" napájení (to ještě prolezu ty schémata, ale narazil jsem na jednu 5A pojistku taky pro motorovku u řidiče, ta samotná byla ok...), ale "probudit" bych tu jednotku měl i když si u toho hlavního relé natvrdo spojím 87 a 30, ne? (pak je všech 6, tj. 3+ a 3GND napájecích vodičů v tom 94-pin konektoru zatížitelných) ...
Jinak pro doplnění je to automat a e-box low ...
Nesetkal se s tím někdo?
Díky za jakoukoliv radu/tip.
BKP/PPD nekomunikuje ani jiná jednotka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BKP/PPD nekomunikuje ani jiná jednotka?
pašíkombi AFN B597
Jsem si ještě trošku prolejzal ty en schémata a už možná tuším "odkud vítr vane" ... Až mi to připomíná dva případy, na kterých jsem se "zasekl" ... První byla W12 ("f plynu pyčo" ), kde po "výživný"(hlavně kvůli tomu zas... plynu) výměně pumpy taky "nekomunikovala" jednotka, resp. ona komunikovala, ale ne s jejich diag., VCDS se spojila a psala chybu napájecího relé a šel jsem na to blbec taky trošku "od konce", když to ve finále byla vypálená 5A poj.pro tu pumpu a zároveň relé krmící Motronic... A druhej, kdy jiná pojistka(taky důležitá pro funkčnost motoru) "záhadně zmizela" (nebyla vůbec...), ale delší dobu to nikomu divný nebylo, protože projevy taky sváděly k jiný závadě...
No uvidíme, co se z toho vyklube, zatím jsou závěry předčasný...
No uvidíme, co se z toho vyklube, zatím jsou závěry předčasný...
pašíkombi AFN B597