BKP/PPD nekomunikuje ani jiná jednotka?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

BKP/PPD nekomunikuje ani jiná jednotka?

Příspěvek od FandaTDI »

Zdravím,
než se ponořím "hlouběji" do schémat (v cz je toho zlomek, ale v en je toho v else víc...) nebo si vytahám info přímo z erwinu, zkusím se zeptat, jestli jste se s tím někdo nesetkal. Passat 3C 2007 BKP (PPD1.5 03G906018CE) nekomunikuje "z ničeho nic" (jak jinak ... ;-) ) jednotka motoru. Silový napájení ok, kostry taky, CANy "zběžně" "mrtvý" taky nejsou, K-line taky ne, ale prostě se nechce spojit ani náhradní jednotka (kterou si mechanici, co mě k tomu přizvali, sehnali sami i s PINem, kterej jim někdo vyčítal na stole, takže jednotka by měla makat, ač je mi trošku divný, že to vyčítal na stole údajně jen s připojením 60-pin konektoru, když jak silový napájení, tak CANy i K-line jsou na tom 94-pin konektoru, ale třeba je to jen paranoia a dá se to na stole vyčíst i "jinak" ... ).
No asi to píšu zbytečně, protože to bude chtít tu "divočinu" (např. G28 bypassovaný, ale to je teď vedlejší, když ani žádná jiná jednotka tu motorovku nevidí a všechny ostatní komunikujou) trošku "vlastnoručně prosekat" a dobrat se i toho "probouzení" hlavního relé (který jsem si propojil natvrdo a napájení cívky k němu jde, jen tak kostra, kterou by si měla spínat sama ECU, mi dle elsy nějak neseděla, resp. odkazovala na neosazenej pin na tom 94-pin konektoru...) ... Tuším, že to směřuje k nějakýmu tomu "slabšímu" napájení (to ještě prolezu ty schémata, ale narazil jsem na jednu 5A pojistku taky pro motorovku u řidiče, ta samotná byla ok...), ale "probudit" bych tu jednotku měl i když si u toho hlavního relé natvrdo spojím 87 a 30, ne? (pak je všech 6, tj. 3+ a 3GND napájecích vodičů v tom 94-pin konektoru zatížitelných) ...
Jinak pro doplnění je to automat a e-box low ...
Nesetkal se s tím někdo?
Díky za jakoukoliv radu/tip.
pašíkombi AFN B597
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Jsem si ještě trošku prolejzal ty en schémata a už možná tuším "odkud vítr vane" ... Až mi to připomíná dva případy, na kterých jsem se "zasekl" ... První byla W12 ("f plynu pyčo" :roll: (wallbash) ), kde po "výživný"(hlavně kvůli tomu zas... plynu) výměně pumpy taky "nekomunikovala" jednotka, resp. ona komunikovala, ale ne s jejich diag., VCDS se spojila a psala chybu napájecího relé a šel jsem na to blbec taky trošku "od konce", když to ve finále byla vypálená 5A poj.pro tu pumpu a zároveň relé krmící Motronic... :roll: A druhej, kdy jiná pojistka(taky důležitá pro funkčnost motoru) "záhadně zmizela" (nebyla vůbec...), ale delší dobu to nikomu divný nebylo, protože projevy taky sváděly k jiný závadě...
No uvidíme, co se z toho vyklube, zatím jsou závěry předčasný...
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“