ahoj,napadá někoho jak vyřešit problém s dlouhým olejovým filtrem? konkrétně jde o to že jsem do T5 dal motor ARL a filtr překáží chladičům,auto je už rok a půl odstavený a nikdo si neví rady
No právě,tudíž otázka zní,do jakýho bloku lze přeskládat to ARL,nebo která firma dokáže odlít držák filtru na míru.Pak ještě jestli by náhodou nešla vyrobit podložka třeba....
ano to mi bylo taky řečeno jako jedna z variant ale problém je že těch kanálků je tam víc takže neví jestli to půjde aby zůstal každý vzlášt....něco jsem našel tady ale bohužel moje angličtina stačí jen na to že jsem pochopil že tam nechal dlouhej filtr ale nějak to posunul nebo co...https://www.vwt4forum.co.uk/showthread. ... 718&page=4
to nevím jestli pujde,proto bych byl rád kdyby někdo věděl do jakýho bloku pujde to ARL poskládat,krátkej filtr má fabie například a všechny t5,jenže já blbec ten původní motor prodal (axb) ještě mám ASY jenže nevím jestli by to do něj šlo...
ale co myslíš tím, že filtr je dlouhý? všechna ARL měla už držák na výměnou filtrační papírovou patronu, měněnou zezhora, držák na celý kovový výměnný filtr montovaný spodem je nějaká historie z GIII třeba nebo novějšího benzínu ...
Jasný, ale oba motory jsou bez namontovanýho držáku filtru (to jsou oba motory, o kterých mluvíš, ne cizí fotky z netu?), takže jak se na tom aktuálně namontovaným ARL vyskytl držák filtru pro celokovový filtr se spodní montáží, když něco takovýho na ARL nebylo od VAG nikdy montováno?