Dobíjení u nových aut

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Dobíjení u nových aut

Příspěvek od MirekX »

Třeba to víte, ale mě to přišlo zajímavý, už chápu že v sharanovi z roku 2013 bylo letos po baterce.... :(
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291
Myslím tu pasáž o inteligentním dobíjení
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Hej ma to vela aut uz aj kamos na nissane pulsare tiez na to nadaval ale myslim ze to uz nejako poriesili
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Chápu to a je to dobrá myšlenka, ale pokud bydlíš někde na kopci a domů jezdíš poslední kus bez brždění motorem tak je baterka furt napůl vybitá a pak se člověk nemůže divit, že je za 4 roky po ní...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ten SSS jak to mají OFF na tom škoda fóru je startstop systém :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
alik.195
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 27 zář 2008, 08:37
Bydliště: jesenicko

Příspěvek od alik.195 »

Takže jde to inteligentní dobíjení nějak vypnout?
Pak lze použít klasickou baterku?
AGR+s764+soft FUN
Uživatelský avatar
Eric_
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 22 bře 2010, 19:38

Příspěvek od Eric_ »

Ano dá sa rekuperácia odstaviť a použiť aj obyčajnú bateriu.

Ja som na nete našiel Ford a Druhé neviem či to bol Nisan už si dobre nepamätám.

Na skodahome je Ferda25 a vie to aj na Skodovky, tak možnosti sú.

Zatial som na nikoho nenarazil na Slovensku že by to vedel, ak áno nech sa ozve, bude mať zákazníkov. (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vyřešte = vypněte Rekuperaci společne se StartStopem tak, že autu nebudete říkat, jak je na tom aku, tedy odpojíte J367, plastový konektor u minus polu ;)

Obrázek

https://forum.skodahome.cz/topic/128420-autobaterie/
https://forum.skodahome.cz/topic/133719 ... roje-apod/
https://forum.skodahome.cz/topic/145154 ... e-energie/

Obrázek
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

MirekX píše:Chápu to a je to dobrá myšlenka, ale pokud bydlíš někde na kopci a domů jezdíš poslední kus bez brždění motorem tak je baterka furt napůl vybitá a pak se člověk nemůže divit, že je za 4 roky po ní...
nemusis byvat ani na kopci, mozes kludne prejst 500km po dialnici a baterku nemas nabitu. Ono to nieze len nabija menej ked je motor v tahu ale kludne nedobija vobec ked tomu prikurujes a nasledne odstavis, baterka moze mat menej ako pred jazdou. Fakt vychytavka.
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Mě je divný, že Octa lítá každý den do němec, kde majitel pracuje (přes 160km tam a zpět) žádná dálnice, takže Octě dopřeje i brždění motorem (tedy nabíjení). Že měl prázdnou baterku se mu stalo již několikrát. Mám Passata, taky s touhle fičurou. Po několikaterém nastartování mě měření ukazuje 14,7V, ať auto držím pod plynem nebo brzdí motorem, žádný rozdíl není. Postupně napětí klesá až na 13,2V, kde drží. Pokud přepnu z denního svícení na světla, napětí vyleze na 14,5V a trvale, což nekoresponduje s odkazovaným článkem. :?
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Je to nafta?
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

Nafta Octa i Pašík...
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

Mne to v zime drzalo 14,5 stabilne. Teraz ked je teplo tak nepomaha ani zapnutie ohrevu skla a sedaciek - furt to dobija inteligentne, bezne pod 13V, pri brzdeni aj 15,2V.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Nedávo tady u mě byl kluk s naftovou OIII a je rok stará, prej v zimě 2x nenastartoval. Ten diesel jak je náročnější na start tak už mu ta vymlácená baterka asi nestačí, to je docela error. Jinak benzíny jezději bez problému
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

Cayenne 2016 nafta - občas se motor při ranním startu zastavil, ale pak naskočil. Na dálnici baterka pravidelně ukazovala 12,1, na sjezdu skočí přes 14.

Odpojením řj na baterce se vyřešil startstop a líp to startuje
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Tak jsem to zkusil odpojit na A4 2013, a dobíjí stále 14V. Zdá se že je to cesta
jak se tý kraviny jednoduše zbavit :)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“