Dobíjení u nových aut
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dobíjení u nových aut
Třeba to víte, ale mě to přišlo zajímavý, už chápu že v sharanovi z roku 2013 bylo letos po baterce....
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291
Myslím tu pasáž o inteligentním dobíjení
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291
Myslím tu pasáž o inteligentním dobíjení
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Chápu to a je to dobrá myšlenka, ale pokud bydlíš někde na kopci a domů jezdíš poslední kus bez brždění motorem tak je baterka furt napůl vybitá a pak se člověk nemůže divit, že je za 4 roky po ní...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ano dá sa rekuperácia odstaviť a použiť aj obyčajnú bateriu.
Ja som na nete našiel Ford a Druhé neviem či to bol Nisan už si dobre nepamätám.
Na skodahome je Ferda25 a vie to aj na Skodovky, tak možnosti sú.
Zatial som na nikoho nenarazil na Slovensku že by to vedel, ak áno nech sa ozve, bude mať zákazníkov.
Ja som na nete našiel Ford a Druhé neviem či to bol Nisan už si dobre nepamätám.
Na skodahome je Ferda25 a vie to aj na Skodovky, tak možnosti sú.
Zatial som na nikoho nenarazil na Slovensku že by to vedel, ak áno nech sa ozve, bude mať zákazníkov.
Vyřešte = vypněte Rekuperaci společne se StartStopem tak, že autu nebudete říkat, jak je na tom aku, tedy odpojíte J367, plastový konektor u minus polu
https://forum.skodahome.cz/topic/128420-autobaterie/
https://forum.skodahome.cz/topic/133719 ... roje-apod/
https://forum.skodahome.cz/topic/145154 ... e-energie/
https://forum.skodahome.cz/topic/128420-autobaterie/
https://forum.skodahome.cz/topic/133719 ... roje-apod/
https://forum.skodahome.cz/topic/145154 ... e-energie/
nemusis byvat ani na kopci, mozes kludne prejst 500km po dialnici a baterku nemas nabitu. Ono to nieze len nabija menej ked je motor v tahu ale kludne nedobija vobec ked tomu prikurujes a nasledne odstavis, baterka moze mat menej ako pred jazdou. Fakt vychytavka.MirekX píše:Chápu to a je to dobrá myšlenka, ale pokud bydlíš někde na kopci a domů jezdíš poslední kus bez brždění motorem tak je baterka furt napůl vybitá a pak se člověk nemůže divit, že je za 4 roky po ní...
Mě je divný, že Octa lítá každý den do němec, kde majitel pracuje (přes 160km tam a zpět) žádná dálnice, takže Octě dopřeje i brždění motorem (tedy nabíjení). Že měl prázdnou baterku se mu stalo již několikrát. Mám Passata, taky s touhle fičurou. Po několikaterém nastartování mě měření ukazuje 14,7V, ať auto držím pod plynem nebo brzdí motorem, žádný rozdíl není. Postupně napětí klesá až na 13,2V, kde drží. Pokud přepnu z denního svícení na světla, napětí vyleze na 14,5V a trvale, což nekoresponduje s odkazovaným článkem.