Golf 2.0Tdi 103KW BMM po vymene termostatu nemam vodu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas.bohm
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2018, 17:20
Bydliště: Mladá Boleslav

Golf 2.0Tdi 103KW BMM po vymene termostatu nemam vodu

Příspěvek od lukas.bohm »

Ahoj lidi mam takovy zadrhel. Na mem Golfu 5 2.0Tdi 103KW kod BMM odesel termostat tak jsem koupil novy a vymenil jsem ho. Automaticky vytekla chladici voda tak jsem si rekl ze ji vymenim celou. Odpojil jsem hadici co vede od termostatu do chladice na strane spolujezdce voda co tam byla vytekla. Vymenil jsem termostat ( sundal jsem hrdlo a stary termostat jaem vyndal ...dal novy a tesneni a zasroubouval hrdlo. Nalil jsem chladici kapalinu do nadobky a pomackal vsechny hadice pak jsem nastartoval a tri minuty drzel otack na 2500 za minutu. Pak jsem to nechal na volnobeh neco to sezralo z nadobky tak jsem to dolil. A nechaval ohrat nez se pusti ventilator. Uz jsem to mel na 90 a nic. Malej okruh je varici ale velky okruh je na suchu a studeny. Co by to mohlo bejt? Dekuju Lukas
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na budíku je 90 už od 75, termostat otevírá až v 87, je potřeba vydržet
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

přesně tak, tohle než ohřeješ, tak zešedivíš, jako každej novej ropák
lukas.bohm
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2018, 17:20
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od lukas.bohm »

Hodina jizdy a hodina na volnobeh ale drzel jsem otacky na 2000-2500....a stejne nic. Termostat otevira nez jsem ho montoval tak jsem ho zkousel varit v hrnci. Diky neda mi to spat proc je velky okruh bez vody:-(.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

za hodinu jízdy a hodinu volnoběhu by to bez velkýho okruhu už davno vyvařilo
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A je tam dost kapaliny, nemyslím tím v expanzce?

Já osobně nemám rád plnění stylem naleju nádobku a zkouším, zažil jsem takhle Fabii 1.4-16v že byla po výměně pumpy v bloku bez vody, když jen nalili vodu do expanzky :(

Osobně naleju kapalinu, oddělám přepadovou hadičku na nádobce, kam se sbíhají přepady z topení, chladiče či chladiče EGRu a mírným tlakem z kompresoru tlakuji expanzi, je vidět jak kapalina mizí dolů, jakmile teče proud vody tak toho nechám a základní plnění je hotové, pak upravím hladinu po otevření termostatu.
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Mě to trvalo týden, než se to pořádně ovzdušnilo(výměna rozvodů) a to bylo v říjnu - v tomhle počasí ještě dýl.
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

No kluk asi dojezdil, ráno nastartoval , prej kovová rána, motor chcípnul , oddělal hadici k egru a vylítla voda ! Pak vyndal žhavičky a zase voda. Takže se obávám , že motor to už nerozdejchá. (wallbash) Třeba se k tomu vyjádří sám.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Hlavní chyba je, že se vypouští voda bez toho, aby se zjistilo, kolik vyteklo.Pak se tam doleje to, co se tam vejde a je problém..Často odpojím hadice od bloku a zaleju tam vodu tudy, protože je třeba systém zaplnit a ne čekat, až se debilní konstrukce zaplní sama..Potřebuji auto odevzdat a ne čekat až se "odvzdušní" , bohužel u diesela který netopí už ze své podstaty, nejde provrtat thermostat malinkým vrtáčkem, aby se systém mohl odvzdušnit , tak aspoň pokud mohu zvednu motor , když měním pumpu H2O co nejvýš, aby v bloku zůstalo kapaliny co nejvíce..Mluvím všeobecně, protože mnozí výrobci jsou magoři a dostat vodu do motoru je "věda" , o systému ala koncern, kdy tam vzduch lítá ještě po záruce , nemá cenu vůbec mluvit...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Proto už delší dobu používám podtlakovou plničku,a všechny auta včetně francouzů topí hned aniž bych povoloval odvzdušnováky.Nestojí to ranec a urychlí práci.Navíc při vysátí vidím na budíku jestli je okruh těsný.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, je to řešení, ale co vše za chvíli bude muset mít "kutil" v garáži, aby si mohl udělat základní úkony nebo nedej bože někde na cestě prorazit hadici k chladiči...Všechno jde opravit, ale pouze v ideální situaci, že zrovna je v okolí někde dílna, nebo to děláš v garáži, bohužel holt třeba v Chorvatsku vytopíš tolik eur v servisu, že tam budeš poté s rodinou žebrat. Vždy beru tu horší situaci a ne selanku... :)
nepropadat panice...
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Podtlakovou plničku jsem taky začal používat.
Není to žádná věda vyrobit - redukce do expanzky, dva kohouty a budík. Jako zdroj podtlaku používám vývěvu posilovače brzd z P 205 hnanou
elektromotorem, kterou už delší dobu používám na odvzdušňování brzd. Udělá podtlak -0,8 baru.
Plnění tímto přípravkem podstatně usnadní plnění soustavy - po otevření termostatu hladina klesne jen nepatrně, prakticky už není třeba doplňovat další kapalinu.
Holt je třeba jít s dobou a přizpůsobovat se jí, pokud chci opravovat novější auta.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

To bych nevyráběl.Nestojí to ranec a bývá ve slevě.


Obrázek
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tá sada nevyzerá zle, ale ja mám na toto tiež upravenú vývevu - pre zmenu z R19D, okrem odvzdušnení sa hodí aj na skúšanie EGR, podtlakových baniek na turbo, tesnosti všeličoho možného a pod...
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

karel4: jo tahle sada se mi líbila, ale v době kdy jsem ji chtěl se cena nedala srazit pod 2 litry a to se mi zdálo moc.
Navíc zdroj podtlaku jsem měl, stačilo ho připojit na auto....

Obrázek Obrázek
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“