Golf 2.0Tdi 103KW BMM po vymene termostatu nemam vodu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2018, 17:20
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Golf 2.0Tdi 103KW BMM po vymene termostatu nemam vodu
Ahoj lidi mam takovy zadrhel. Na mem Golfu 5 2.0Tdi 103KW kod BMM odesel termostat tak jsem koupil novy a vymenil jsem ho. Automaticky vytekla chladici voda tak jsem si rekl ze ji vymenim celou. Odpojil jsem hadici co vede od termostatu do chladice na strane spolujezdce voda co tam byla vytekla. Vymenil jsem termostat ( sundal jsem hrdlo a stary termostat jaem vyndal ...dal novy a tesneni a zasroubouval hrdlo. Nalil jsem chladici kapalinu do nadobky a pomackal vsechny hadice pak jsem nastartoval a tri minuty drzel otack na 2500 za minutu. Pak jsem to nechal na volnobeh neco to sezralo z nadobky tak jsem to dolil. A nechaval ohrat nez se pusti ventilator. Uz jsem to mel na 90 a nic. Malej okruh je varici ale velky okruh je na suchu a studeny. Co by to mohlo bejt? Dekuju Lukas
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 zář 2018, 17:20
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
A je tam dost kapaliny, nemyslím tím v expanzce?
Já osobně nemám rád plnění stylem naleju nádobku a zkouším, zažil jsem takhle Fabii 1.4-16v že byla po výměně pumpy v bloku bez vody, když jen nalili vodu do expanzky
Osobně naleju kapalinu, oddělám přepadovou hadičku na nádobce, kam se sbíhají přepady z topení, chladiče či chladiče EGRu a mírným tlakem z kompresoru tlakuji expanzi, je vidět jak kapalina mizí dolů, jakmile teče proud vody tak toho nechám a základní plnění je hotové, pak upravím hladinu po otevření termostatu.
Já osobně nemám rád plnění stylem naleju nádobku a zkouším, zažil jsem takhle Fabii 1.4-16v že byla po výměně pumpy v bloku bez vody, když jen nalili vodu do expanzky

Osobně naleju kapalinu, oddělám přepadovou hadičku na nádobce, kam se sbíhají přepady z topení, chladiče či chladiče EGRu a mírným tlakem z kompresoru tlakuji expanzi, je vidět jak kapalina mizí dolů, jakmile teče proud vody tak toho nechám a základní plnění je hotové, pak upravím hladinu po otevření termostatu.
- MarfyE34
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 547
- Registrován: 06 črc 2011, 10:17
- Bydliště: //Mordor
Odpovědi: 0
No kluk asi dojezdil, ráno nastartoval , prej kovová rána, motor chcípnul , oddělal hadici k egru a vylítla voda ! Pak vyndal žhavičky a zase voda. Takže se obávám , že motor to už nerozdejchá.
Třeba se k tomu vyjádří sám.

Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Hlavní chyba je, že se vypouští voda bez toho, aby se zjistilo, kolik vyteklo.Pak se tam doleje to, co se tam vejde a je problém..Často odpojím hadice od bloku a zaleju tam vodu tudy, protože je třeba systém zaplnit a ne čekat, až se debilní konstrukce zaplní sama..Potřebuji auto odevzdat a ne čekat až se "odvzdušní" , bohužel u diesela který netopí už ze své podstaty, nejde provrtat thermostat malinkým vrtáčkem, aby se systém mohl odvzdušnit , tak aspoň pokud mohu zvednu motor , když měním pumpu H2O co nejvýš, aby v bloku zůstalo kapaliny co nejvíce..Mluvím všeobecně, protože mnozí výrobci jsou magoři a dostat vodu do motoru je "věda" , o systému ala koncern, kdy tam vzduch lítá ještě po záruce , nemá cenu vůbec mluvit...
nepropadat panice...
Ano, je to řešení, ale co vše za chvíli bude muset mít "kutil" v garáži, aby si mohl udělat základní úkony nebo nedej bože někde na cestě prorazit hadici k chladiči...Všechno jde opravit, ale pouze v ideální situaci, že zrovna je v okolí někde dílna, nebo to děláš v garáži, bohužel holt třeba v Chorvatsku vytopíš tolik eur v servisu, že tam budeš poté s rodinou žebrat. Vždy beru tu horší situaci a ne selanku... 

nepropadat panice...
Podtlakovou plničku jsem taky začal používat.
Není to žádná věda vyrobit - redukce do expanzky, dva kohouty a budík. Jako zdroj podtlaku používám vývěvu posilovače brzd z P 205 hnanou
elektromotorem, kterou už delší dobu používám na odvzdušňování brzd. Udělá podtlak -0,8 baru.
Plnění tímto přípravkem podstatně usnadní plnění soustavy - po otevření termostatu hladina klesne jen nepatrně, prakticky už není třeba doplňovat další kapalinu.
Holt je třeba jít s dobou a přizpůsobovat se jí, pokud chci opravovat novější auta.
Není to žádná věda vyrobit - redukce do expanzky, dva kohouty a budík. Jako zdroj podtlaku používám vývěvu posilovače brzd z P 205 hnanou
elektromotorem, kterou už delší dobu používám na odvzdušňování brzd. Udělá podtlak -0,8 baru.
Plnění tímto přípravkem podstatně usnadní plnění soustavy - po otevření termostatu hladina klesne jen nepatrně, prakticky už není třeba doplňovat další kapalinu.
Holt je třeba jít s dobou a přizpůsobovat se jí, pokud chci opravovat novější auta.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002