Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Americké vozy » Kalos blika svieti kontrolka mazania Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2018 7:42 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2011
Bydliště: jz




Vyzkoušej vyhledat podle VIN tady, mám ověřeno, že podle VIN skutečně vyhledává.
http://catalog.autotrade.su/

Detaily k hlavě pak najdeš pod ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ (nebo si přepni vpravo jazyk)
a bude to jistě tato varianta ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ(Т4) (1316) ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2018 8:20 pm Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




Pozeral som to podla toho to vypada ze tam nie su ak pozry to dik vin KL1SF48T15B385564
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2018 8:26 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2011
Bydliště: jz




Vyhledávání funguje i jinde Mrknut?

Model KALOS + AVEO (T200) [EUR]
Production Period 2003 - 2008
Model Year 2005
Production Date 20041227
Engine Number CA146680K
KL1 KOREA,CHEVROLET
VEHICLE SERIAL NUMBER
8 MY06:FRONT DRIVER AIRBAG,MY07:NO AIRBAG
T 1.2L, SOHC, MPFI, L4
1 CHECK DIGIT
5 2005
B BUPYUNG

je to opravdu hlava T4, tedy bez zdvihátek, mechanické vymezení na měrku ...
https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL1SF48T15B385564&function=getParts&market=EUR&model=T02&year=2005&group=1&subgroup=3&partgroup=13160&image=RT1316DGW&clid=10878&pid=51292&language=en

https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL1SF48T15B385564&function=getParts&market=EUR&model=T02&year=2005&group=1&subgroup=3&partgroup=13260&image=RT1326DGW&clid=10878&pid=51292&language=en


Naposledy upravil Rayx dne út listopad 27, 2018 8:58 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2018 8:57 pm Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




Moze sa to klepkanie zmenit nastavenim tych vôľ ventilov len hovorim chyta to na brk aj teraz ked prituhlo len to po starte zdochne
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2018 9:07 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2011
Bydliště: jz




No zahřání na to vliv má, tak si to odkontroluj, str. 22+23 Mrknut?
kód:
https://uloz.to/!4EutGUcXSV6F/servisni-prirucka2006-kalos-udrzba-a-opravy-pdf


ale s tím nemazáním a vůlí na klice a kdoví kde jinde to moc daleko nedojede ... Smutn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2018 10:55 am Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




S ktorej strany kľuky je vstup oleja na mazanie ložísk?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2018 11:11 am Citovat
adrian_B
Přispěvovatel
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 533
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice




miesto toho teoretizovania a vypisovania si to už mohol mať 3x rozobraté a našiel by si problém.

Hentak zakarbonované po 60t km? Buď to má 3x toľko alebo sa olej nemenil. V poslednej dobe nič nové, mením motory pomaly častejšie ako olej Sm?ch

holt 50€ za výmenu oleja je veľa... 1000 za motor pohodka B??a
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2018 11:57 am Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




Múdrych je tu ako si ty veľa rozobrať pol motora a potom vymeniť za druhý ak nemáš čo poradiť tak nepíš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2018 12:29 pm Citovat
adrian_B
Přispěvovatel
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 533
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice




Internet to za teba neopraví Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2018 1:25 pm Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




adrian_B napsal:
Internet to za teba neopraví Mrknut?
Bodaj by boli všetci taky chytrý ako si ty ani toto fórum by tu nebolo asi tak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 28, 2018 5:03 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18253




Ono se dá chápat, že se člověku hned nechce do fatální opravy, ale když už je vana dole, tak není problém sundat ložiska kliky jedno po druhém/jedno sundat a hned nandat /a udělat kontrolu, pokud na čepech budou čáry nebo lágry budou svítit červeně, jsi patrně doma..Jak píše adrian B , může to mít větší proběh a i jak to vypadá uvnitř, ta barva může ukazovat problém..Popřípadě tam dát měřící pásku na vůle, já to sice moc nepoužíval , ale je to dobrá pomůcka. Olej/tlak/ prostě po ohřátí, když se matroš ohřeje někam utíká, takže někde vznikne větší vůle. Vůle ventilů na to vliv nemá, ale máš tam buď 2 nebo 4 axiální lágry , tak je vyndej, nebude to problém, a prohlédni , jak jsou vydřené a zda ještě mají drážky. klidně bych je koupil a dal nové./je to za pár šupů/Když dáš šroubovák mezi závaží kliky a blok /uložení ložiska lágru kliky/tak bys neměl cítit žádnou vůli a klika se může jen malilinko hnout. Ten motor mi připomíná konstrukci Fiatu, ale přesně nevím,čí je to pajc, Amíci tomu dali jen název... Smile
P.S.Nebo kup v supermarketu olej 15W-40 a zkus to, možná to zhasne..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so prosinec 01, 2018 3:26 pm Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




Pri tej kontrole treba hned aj nove sroby ? A aky je potom dotahovaci moment nikde som nenasiel
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so prosinec 01, 2018 3:51 pm Citovat
adrian_B
Přispěvovatel
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 533
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice




podla autodata
Hlavné ložiská (predpis vymeniť šróby)
1. fáza 25nm
2. fáza 57nm

ojničné (nie je predpis na výmenu)
1. fáza 15nm
2. fáza 33nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so prosinec 01, 2018 4:10 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2011
Bydliště: jz




SM Chevrolet píše stejné hodnoty jako pro fáze II bez zmínky o fázi I,

Klika
Upozornění: Nepoužívejte původní šrouby víka ložiska klikového hřídele. Mohlo by dojít k poškození motoru.

Utáhnout
Utáhněte šrouby víka ložiska klikového hřídele na 57 N•m (42 lb-ft).

Ojnice
Utáhnout
Utáhnout matice víka ojničního ložiska na 33 N•m (24 lb-ft).

ale držel bych se toho jak to napsal adrian, bude to lepší Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út prosinec 04, 2018 9:11 pm Citovat
Utmir
Přispěvovatel
Založen: 3.2.2015
Příspěvky: 372




Na buduci tyžden sa na to pustim mam ešte dodaz dajú sa vymeniť guferá ventilov bez demontáže hlavy ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kalos blika svieti kontrolka mazania
 Obsah fóra Dieselpower forum » Americké vozy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.