Tarokování motoru na volnoběh, ostrý chod, 12 mm hlava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tarokování motoru na volnoběh, ostrý chod, 12 mm hlava
Ahoj ahoj všem.
Klasika...
Proběhla výměna palice z 10mm na 12mm podle rady mechanika, který mi nastavoval z obtokového turba na variabilní, vyšli slova, typu, že motor při vyšších otáčkách jede jak kdyby na 3 válce ( a jel ). Sežeň si 12mm hlavu nebo 11mm a vyměň ji. Tak jsem provedl. Z výměny hlavy se vyklubalo kompletní přetěsnění celého čerpadla. Nasadilo se, hodily se rozvody, po přemlouvání chytl. Motor tarokoval ( stylem 900 ot/min a motor škube). 3x torx, jeden spešl ořech- překlepaná sedmička a dalo se povolit) Čerpadlo se teda ''nastavilo'' směr vlevo aby dávalo míň nafty. Motor se hodil do klidu, ostrý zvuk dělal předvstřik. Na autě najeto 150km a opět to začalo trošku tarokovat a po nastartování blikat kontrolka žhavení. Při jízdě např. na 3 převodový stupeň a přidání plynu na podlahu, motor začal škubat (jak když dochází nafta-mám podezdření na falešný někde v hadičkách ). Do těch 150 km byl absolutní klid. Motor pěkně chytnul, jen když se sešlápla brzda tak jak kdyby občas zatarokoval.
Chci se jen zeptat ohledně blikající kontrolky žhavení. Má to spojitost s tím čerpadlem ? Že by ř.j. házela chybu v dávkování ?
Podotýkám že na úpravu softu to nejelo. Plánuji zítra i VAG, ale jen se chci předem informovat, abych mohl klidně usnout. Díky za rady
Klasika...
Proběhla výměna palice z 10mm na 12mm podle rady mechanika, který mi nastavoval z obtokového turba na variabilní, vyšli slova, typu, že motor při vyšších otáčkách jede jak kdyby na 3 válce ( a jel ). Sežeň si 12mm hlavu nebo 11mm a vyměň ji. Tak jsem provedl. Z výměny hlavy se vyklubalo kompletní přetěsnění celého čerpadla. Nasadilo se, hodily se rozvody, po přemlouvání chytl. Motor tarokoval ( stylem 900 ot/min a motor škube). 3x torx, jeden spešl ořech- překlepaná sedmička a dalo se povolit) Čerpadlo se teda ''nastavilo'' směr vlevo aby dávalo míň nafty. Motor se hodil do klidu, ostrý zvuk dělal předvstřik. Na autě najeto 150km a opět to začalo trošku tarokovat a po nastartování blikat kontrolka žhavení. Při jízdě např. na 3 převodový stupeň a přidání plynu na podlahu, motor začal škubat (jak když dochází nafta-mám podezdření na falešný někde v hadičkách ). Do těch 150 km byl absolutní klid. Motor pěkně chytnul, jen když se sešlápla brzda tak jak kdyby občas zatarokoval.
Chci se jen zeptat ohledně blikající kontrolky žhavení. Má to spojitost s tím čerpadlem ? Že by ř.j. házela chybu v dávkování ?
Podotýkám že na úpravu softu to nejelo. Plánuji zítra i VAG, ale jen se chci předem informovat, abych mohl klidně usnout. Díky za rady
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak víš co.. třeba s tím někdo zkušnost má a řekl by... Jo hele, je to dávkování paliva od čerpadla, musíš nastavit přes VAG.
A neslyšel o rozmeru 10 a 12 ?
Já měl origo hlavu čerpadla 10mm a měnila se za 12mm z avie a21. Akorát se musel předělat držák na blok, protože z avie má jiné díry na úchyt
A neslyšel o rozmeru 10 a 12 ?
Já měl origo hlavu čerpadla 10mm a měnila se za 12mm z avie a21. Akorát se musel předělat držák na blok, protože z avie má jiné díry na úchyt
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
To s tím plnym plynem jako když dochází nafta mám taky sakra a nevím čím to je.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zdar. Vyměnil jsem komplet hadičky co vedou před filtrem a do čerpadla, byl jsem smazat závady na VAGu a dělá to pořád. Je to lepší, ale dělá to.misa.89 píše:To s tím plnym plynem jako když dochází nafta mám taky sakra a nevím čím to je.
Zkus VAG a jestli ti to hodí chybu tuším kód G28 což by měl být snímač teploty paliva v čerpadle tak jsme ova doma zkus tu Diagnostiku a dej vědet
Naposledy upravil(a) Maris dne 22 lis 2018, 22:38, celkem upraveno 1 x.
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Blikající žhavení- vyřešeno !
Jak již jsem zmiňoval, po výměně hlavy čerpadla začlo blikat žhavení (neboli signalizace ,,chyba motoru" starší modely nemaji klasickou motorovou kontrolku, nýbrž ji zastupuje žhavící kontrolka.). Jak tu již někdo vkládal odkaz na škodaklub ohledně tohohle problému, byly to všechny závady, které se jsou v odkazu obsažené, zavady se vymazaly a žhavení nebliká.
A to závada
1. Množství startovacího paliva
2. Předvstřik paliva do válce
3. Snímač teploty paliva-nelze smazat, trvalá závada
4. Volnoběžná dávka paliva.
Nelofas nechanik to smaže a nastaví jak má být.
Díky všem a čus :/
Jak již jsem zmiňoval, po výměně hlavy čerpadla začlo blikat žhavení (neboli signalizace ,,chyba motoru" starší modely nemaji klasickou motorovou kontrolku, nýbrž ji zastupuje žhavící kontrolka.). Jak tu již někdo vkládal odkaz na škodaklub ohledně tohohle problému, byly to všechny závady, které se jsou v odkazu obsažené, zavady se vymazaly a žhavení nebliká.
A to závada
1. Množství startovacího paliva
2. Předvstřik paliva do válce
3. Snímač teploty paliva-nelze smazat, trvalá závada
4. Volnoběžná dávka paliva.
Nelofas nechanik to smaže a nastaví jak má být.
Díky všem a čus :/
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Hele bylo to čidlem na teplotu paliva. Jsou to takové brejle, které stojí okolo 5stovky. Kup to origo od Bosche. Najdeš to pod krytem na čerpadle,´, viz obrázek. Sudávej opatrně a koukej co kde je. Těsnění nové dávat nemusíš.misa.89 píše:To s tím plnym plynem jako když dochází nafta mám taky sakra a nevím čím to je.
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM