Stránka 1 z 1
Vadné palivo má vinu na destrukci motoru?
Napsal: 21 lis 2018, 15:47
od jericho-3
https://www.novinky.cz/auto/379501-moto ... alivo.html
Je to od té doby již vyřešeno, nebo je to jen minulost?
Napsal: 21 lis 2018, 16:38
od WOB
Pán ti tam odpovídá: „Jel jsem kolem sedmdesáti. V tom se ozvala velká kovová rána, z motoru se začalo kouřit a pod ním se objevila větší olejová skvrna. Mám nový Hyundai i30 s benzínovým motorem,“
Pokud vím tak tyhle auta mají motory u kterých se musí co 20.000km seštelovat vůle ventilů a nevím co ještě a pokud se to zanedbá... tak přece servisák, neřekne pánovi, že se na to vysral, pokud vůbec ví že se v tom motoru má něco nastavovat.

A teď do mě!
Napsal: 21 lis 2018, 19:28
od jericho-3
Ale ano, jen mě zarazil ten bílý prášek ..tak třeba s tím má někdo zkušenost.Já mám stroje, které tohle mají na háku/proto je taky mám/, ale technicky mě to zajímá, protože když ojnice podá ruku , tak je to mazáním, ale když se novodobý olej zkříží s novodobým palivem na staré konstrukci , může to dělat divy..

Napsal: 23 lis 2018, 07:48
od Marek77
Napadla někoho výrobní konstrukční vada dílu?
Hošci, nám se před dvěma týdny na Slovensku na fungl nové magawattě (V20 o objemu 49 litrů, výkon na klice 1600 koní) po sedmi hodinách provozu od instalace KGJ roztrhlo dno u jednoho pístu. Výrobní vada. Odnesly to dva písty, dvě vložky, dvě hlavy, ojnice, čepy, uložení a dvousetkilové turbo. Škoda jednou ranou třičtvrtě milionu. Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
Napsal: 23 lis 2018, 14:29
od jericho-3
Nic, ale pokud máš velké kapesné, nebo to platí stát či zaměstnavatel, tak se to zvládne. Jde spíš o to, najít tu příčinu..Protože například MBenz za socíku a i nějakou dobu po něm nedával záruku na motory, které jezdily na místní palivo, /údajně nafta měla moc síry/ popřípadě paměti obchodníka s auty, který za socíku přes Tuzex nakupoval vzácné vozy za pár šušnů , kdy například majitelé vozů Bugatti stáli frontu a nakonec jich koupil 6 na jeden zátah a vlakem je posílal do CH. Soudruzi se mu klaněli, a tetelili se radostí, že mají devizy..Tak tento pán měl jednu zásadu, VŽDY NAPLNIL NÁDRŽ PO HRDLO A JEŠTĚ MĚL KANISTR, ABY U NÁS NEMUSEL TANKOVAT...A jde o to, zda dnes přes všechny vztahy máme benzin a naftu stejnou, jako jinde...Ono kouzlit s palivem vždy vynášelo dost peněz...A když se ředí sračkami s polí, možné je vše, takže co asi ten "bílý prášek" je?

Napsal: 23 lis 2018, 15:38
od Forest
Marek77 píše:Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
Zajemce se hlasi, hlavne to turbo rad uvidim.
No jo, ale ja predpokladam, ze firma je na takovou havarii pojistena, resp. obe (prodejce i kupec), zatimco pro kupce ojete starsi Fabie to muze byt likvidacni.
jericho: NE, nemame stejne palivo jako treba v Nemecku, protoze jsme jen "kolonii" a to i navzdory tomu, ze lezime v srdci Evropy. Napriklad Shell hodne dlouhou dobu prodaval beznou naftu i ve stojanech s Shell V-Power. Odhalily to az podnety lidi, kteri se zminili prislusnym organum po zjisteni, ze jejich auto po natankovani opravdoveho Shell V-Power v Nemecku vyrazne ozilo.
Napsal: 23 lis 2018, 17:05
od kotelnik
Marek77 píše:Napadla někoho výrobní konstrukční vada dílu?
Hošci, nám se před dvěma týdny na Slovensku na fungl nové magawattě (V20 o objemu 49 litrů, výkon na klice 1600 koní) po sedmi hodinách provozu od instalace KGJ roztrhlo dno u jednoho pístu. Výrobní vada. Odnesly to dva písty, dvě vložky, dvě hlavy, ojnice, čepy, uložení a dvousetkilové turbo. Škoda jednou ranou třičtvrtě milionu. Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
Že by TEDOM ??
Napsal: 23 lis 2018, 17:24
od tempest
jericho-3 píše:Ale ano, jen mě zarazil ten bílý prášek ..tak třeba s tím má někdo zkušenost.Já mám stroje, které tohle mají na háku/proto je taky mám/, ale technicky mě to zajímá, protože když ojnice podá ruku , tak je to mazáním, ale když se novodobý olej zkříží s novodobým palivem na staré konstrukci , může to dělat divy..

i30 1,6MPi mají občas problém s keramickým katalyzátorem. Ten se rozsype a následně se vydře motor. Tak asi ten prášek. Dělá to prý hlavně u LPG, hodně zatěžovaných aut na dálnici a taky nekvalitní palivo.
Napsal: 23 lis 2018, 18:26
od jericho-3
Ano, to je jedna z možností, děkuji..