2.0 TDCI 96KW - po nastartování nejde pravidelně a kouří
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDCI 96KW - po nastartování nejde pravidelně a kouří
Mám X-Type 2.0D s klasickým Mondeáckým (proto to dávám do kategorie Něměcké) motorem TDCI 96KW..
Už jsem to tu v jednom vlákně řešil, ale nejde mi obnovit... Stále hledám nápad co s autem, jelikož přes další snahy se nezlepšuje..
Video startu zde:
https://photos.app.goo.gl/WGd1LFpWTUY9UUui9
Na samém počátku u auta odešlo vstřikování.. Bylo zadřené čerpadlo a vstříky v háji...
Takže komplet repas čerpadla, repas vstřikovačů, vyčištěná lišta, vedení, nové filtry...
Od opravy auto kouřilo, za studena nic moc volnoběh a cukalo v nízkém zatížení (přechod mezi brzdění motorem a tahem cukalo)..
Po pár stech kilometrech odešel jeden vstřik (auto padalo do nouzáku a chcípalo).. Opět vstřiky ven, jeden opět vadný (jestli vada materiálu, nebo se někde ve vedení objevila šponka- těžko říct..)... Vstřik se opravil a auto se opět chová stejně jak po repasi....
Auto jde nastartovat na škrtnutí, ale po chvíli zdechne a pak dlouho točí, jako by padla nafta... Někdy se to nestane vůbec, někdy dvakrát za sebou..
Pokud je motor studený, auto kouří, jde nepravidelně, zakopává.. Na diagnostice je vidět jak lítá tlak v zásobníku.
Po zahřátí se chod uklidní... Nicméně i za jízdy je slyšet že někdy vylítne tlak v zásobníku a zacvakají vstřiky... V nízké zátěži stejně bíle kouří a smrdí..
Jak klesly teploty, tak auto kouří víc, ale stejně nastartuje na brknutí (kromě toho že pak chcípne a musí se znovu)... Po nastartování jde auto chvilku klidně, dokud má jakoby zvýšené otáčky, až pak začne cukat..
Na autě byl vyčištěný a zaslepený EGR, vyěněné všechny žhavicí svíčky. vyměněný regulační ventil na čerpadle, opětovně přehrané kody vstřikovačů, vyčištěné sání.. nic z toho nepomohlo....
Výkon auta je dobrý, nevyskakují naprosto žádné chyby, auto nepadá do nouzáku, jde krásně za plynem... Problémy jsou jen ve volnoběhu a při minimálním zatížení motoru...
Nevím si už rady a přivítám jakoukoliv radu.. Diagnostiku mám, není problém provést měření a pod...
Macman
Už jsem to tu v jednom vlákně řešil, ale nejde mi obnovit... Stále hledám nápad co s autem, jelikož přes další snahy se nezlepšuje..
Video startu zde:
https://photos.app.goo.gl/WGd1LFpWTUY9UUui9
Na samém počátku u auta odešlo vstřikování.. Bylo zadřené čerpadlo a vstříky v háji...
Takže komplet repas čerpadla, repas vstřikovačů, vyčištěná lišta, vedení, nové filtry...
Od opravy auto kouřilo, za studena nic moc volnoběh a cukalo v nízkém zatížení (přechod mezi brzdění motorem a tahem cukalo)..
Po pár stech kilometrech odešel jeden vstřik (auto padalo do nouzáku a chcípalo).. Opět vstřiky ven, jeden opět vadný (jestli vada materiálu, nebo se někde ve vedení objevila šponka- těžko říct..)... Vstřik se opravil a auto se opět chová stejně jak po repasi....
Auto jde nastartovat na škrtnutí, ale po chvíli zdechne a pak dlouho točí, jako by padla nafta... Někdy se to nestane vůbec, někdy dvakrát za sebou..
Pokud je motor studený, auto kouří, jde nepravidelně, zakopává.. Na diagnostice je vidět jak lítá tlak v zásobníku.
Po zahřátí se chod uklidní... Nicméně i za jízdy je slyšet že někdy vylítne tlak v zásobníku a zacvakají vstřiky... V nízké zátěži stejně bíle kouří a smrdí..
Jak klesly teploty, tak auto kouří víc, ale stejně nastartuje na brknutí (kromě toho že pak chcípne a musí se znovu)... Po nastartování jde auto chvilku klidně, dokud má jakoby zvýšené otáčky, až pak začne cukat..
Na autě byl vyčištěný a zaslepený EGR, vyěněné všechny žhavicí svíčky. vyměněný regulační ventil na čerpadle, opětovně přehrané kody vstřikovačů, vyčištěné sání.. nic z toho nepomohlo....
Výkon auta je dobrý, nevyskakují naprosto žádné chyby, auto nepadá do nouzáku, jde krásně za plynem... Problémy jsou jen ve volnoběhu a při minimálním zatížení motoru...
Nevím si už rady a přivítám jakoukoliv radu.. Diagnostiku mám, není problém provést měření a pod...
Macman
Dělalo se to s přípravkem.. Je možný aby rozvody skočený o zub se projevily změnou tlaku v zásobníku??? Na volnoběh to skáče za studena 300-500.. Když to zobrazím jako graf, průběh je jako pila... Po zahřátí jde volnoběh pěkně, ale každých 10 - 20 vteřin se zakucká a jsou při tom slyšet vstřikovače jak pískaj do přepadů.
Nicméně jsou někde značky pro kontrolu rozvodů???
Nicméně jsou někde značky pro kontrolu rozvodů???
S tou kompresí to tipuje servis.. zatím jí nikdo neměřil.. Ale mohla by komprese hýbat tlakem v railu??? Jde o to, že servis co dělal repas to svádí na chybu v motoru, ale vzhledem ke zvukovému projevu vstřiků, kolísání tlaku vidím chybu na jejich straně čerpadlo/tryska..
Regulační ventil je měněný za nový... čidlo na railu dává v okamžiku kdy jde motor pěkně správné hodnoty...
jedině si někde půjčit klíč na vstřiky, ideálně jakýkoliv provozuschopný vstřik 501Z, budíky na tlak a prohazovat vstřiky a měřit tlaky...
mimochodem co kdybych udělal přepadový test?? Bylo by to k něčemu??
Regulační ventil je měněný za nový... čidlo na railu dává v okamžiku kdy jde motor pěkně správné hodnoty...
jedině si někde půjčit klíč na vstřiky, ideálně jakýkoliv provozuschopný vstřik 501Z, budíky na tlak a prohazovat vstřiky a měřit tlaky...
mimochodem co kdybych udělal přepadový test?? Bylo by to k něčemu??
Jakej klíč?Třeba 21 trubkáč.Akorát je pěknej voser trefit vstřik aby byl správně pootočenej.Servis na to má určitě klíč s okýnkem, kde se dá ten vstřik přidržet.
Mimochodem kámoš má na tom samym autě ten samej problém.Na volnoběh kolísaj otáčky a pískaj vstřiky.Tlak na railu lítá jak zběsilej tak laborujeme co s tim může bejt.Asi čerpadlo+vstřiky
Mimochodem kámoš má na tom samym autě ten samej problém.Na volnoběh kolísaj otáčky a pískaj vstřiky.Tlak na railu lítá jak zběsilej tak laborujeme co s tim může bejt.Asi čerpadlo+vstřiky
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
přesně tak.. minimálně potřebuji trubkáč...
Zeptám se, neměl by tu na prodej někdo 1ks vstřikovače 501Z?? Nepotřebuju repas, jde mi o to aby byl v zásadě jen použitelnej na test...
Přepadový test nic neodhalil a takhle bych mohl ten vadný vstřikovač identifikovat.. Pokud to tedy je vstřikovačem... Jelikož dle stolice jsou všechny OK..
Zeptám se, neměl by tu na prodej někdo 1ks vstřikovače 501Z?? Nepotřebuju repas, jde mi o to aby byl v zásadě jen použitelnej na test...
Přepadový test nic neodhalil a takhle bych mohl ten vadný vstřikovač identifikovat.. Pokud to tedy je vstřikovačem... Jelikož dle stolice jsou všechny OK..
Než jsem se dostal k testům, tak další projev závady... Teď jsem dorazil a 30km jsem jel hodinu... Auto ztratilo výkon, a maximálka bez ohledu na zařazený stupěň cca 50Km/h... Auto zcela nereagovalo na plyn, když jsem se snažil zrychlit, bylo cítit cukání.. Pokud jsem plyn mačkal zlehka, auto jelo, ale bez výkonu.. Zkoušel jsem ho několikrát vypnout a znovu nastartovat a beze změny..Přitom smrad, jak když se někde pálí parafín... Ale kontrolka motoru nic.. Takže i když to zítra napíchnu, nic tam nebude... Ale na volnoběh to šlo pěkně.. bez cuknutí... jen to prostě nejelo...
Už jsem z toho auta zoufalej...
Už jsem z toho auta zoufalej...