avensis 2013 2,0 d4d závada lambdy Způsobí i jiné závady.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
avensis 2013 2,0 d4d závada lambdy Způsobí i jiné závady.
píše závadu na "maxidotu" Check parking break systém,Check vsc system a dále svítí kontrolka motoru a toho VSC.
V diagnostice motoru je jen závada P0031-řada válců 1 -sonda 1 el,obvod topení zkrat na kostru (přepokládám lambda před DPF) pokud tuto zavadu smažu zmizí i zavada park brzdy a stabilizace. Je to normální??
V diagnostice motoru je jen závada P0031-řada válců 1 -sonda 1 el,obvod topení zkrat na kostru (přepokládám lambda před DPF) pokud tuto zavadu smažu zmizí i zavada park brzdy a stabilizace. Je to normální??
Naposledy upravil(a) hansdob dne 30 lis 2018, 20:01, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jj co vsc,klasika.to se rožně skoro vždy,jak řiká kolega vejš.
co je to za motor?a taky se ptám,má to adblue?to adblue je celkem nevyřešitelnej problem,dáš ranec lovů a vysledek je že to funguje chvilu.nejlepší řešení asi OFF ale u tebe do vypadá na problém s sondou před DPF
a v řj brzd žádná chyba není?
co je to za motor?a taky se ptám,má to adblue?to adblue je celkem nevyřešitelnej problem,dáš ranec lovů a vysledek je že to funguje chvilu.nejlepší řešení asi OFF ale u tebe do vypadá na problém s sondou před DPF
a v řj brzd žádná chyba není?
Motor 2,0 D-4D 93kw dle katalogu 1ADFTV technicak tu ještě nemám. No našel jsem jen jednu lambdu a to až za DPF no a pokud změřím dle schématu pin 1 proti 2 měl bych mít 1,8-3,4 ohm a nenamerim nic takže je přerušené topení na pinu 2 bych proti kostře měl mít napětí +12 a to mám. Tak vyměním lambdu a uvidíme.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ohrevny článek jsem měřil je KO.
Lambda vyměněná opravdu všechny závady zmizeli nechápu co má parkovací asistent s lambdou. No ještě mě udivují ze volnobeh po startu je vždy vyšší cca 1100ot/Min ať studenta nebo tepla ale jedu se projet zastavím a volnobeh je normální cca 900 chcipnu start a zase 1100 popojedu a zastavím a zase pohoda cca 900. Možná to dělala i před tím to já nevím jen mě to překvapuje.
Lambda vyměněná opravdu všechny závady zmizeli nechápu co má parkovací asistent s lambdou. No ještě mě udivují ze volnobeh po startu je vždy vyšší cca 1100ot/Min ať studenta nebo tepla ale jedu se projet zastavím a volnobeh je normální cca 900 chcipnu start a zase 1100 popojedu a zastavím a zase pohoda cca 900. Možná to dělala i před tím to já nevím jen mě to překvapuje.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Aha tak to je zaujímavé, zrovna minule som tu mal Swifta 2014 kde boli baterky v obidvoch kľúčoch KO a štartoval normálne. Tam ale nevypisuje nikde že battery low ani nič podobné. Predpokladal som v tom že aj u Toyoty je to podobné. Ale teraz ma napadlo že jedna Honda tiež raz vypisovala low battery a potom to už nešlo naštartovať, len s druhým kľúčom.
hansdob:
mám to na jiném autě, ale s vybitou baterií v dálkovém ovládání u bezklíčového startování je potřeba přiložit k tlačítku spouštění krabičku DO. V té krabičce je ještě klasický čip pro imobilizér. Pokud možno tím čipem k tlačítku, co nejblíž anténě imobilizéru a na tlačítko spouštění zatlačit krabičkou DO. Mohlo by to fungovat podobně i na Toyotě.
mám to na jiném autě, ale s vybitou baterií v dálkovém ovládání u bezklíčového startování je potřeba přiložit k tlačítku spouštění krabičku DO. V té krabičce je ještě klasický čip pro imobilizér. Pokud možno tím čipem k tlačítku, co nejblíž anténě imobilizéru a na tlačítko spouštění zatlačit krabičkou DO. Mohlo by to fungovat podobně i na Toyotě.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.