avensis 2013 2,0 d4d závada lambdy Způsobí i jiné závady.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

avensis 2013 2,0 d4d závada lambdy Způsobí i jiné závady.

Příspěvek od hansdob »

píše závadu na "maxidotu" Check parking break systém,Check vsc system a dále svítí kontrolka motoru a toho VSC.

V diagnostice motoru je jen závada P0031-řada válců 1 -sonda 1 el,obvod topení zkrat na kostru (přepokládám lambda před DPF) pokud tuto zavadu smažu zmizí i zavada park brzdy a stabilizace. Je to normální??
Naposledy upravil(a) hansdob dne 30 lis 2018, 20:01, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Parking brake neviem, ale check VSC system a kontrolka VSC svieti na Toyotách aj keď je chyba v motore. Poriešil by som tú sondu - regenerácie prebiehajú v poriadku? (jedná sa o ten slávny systém, s "dodatočným" vstrekovačom vo výfuku?)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj co vsc,klasika.to se rožně skoro vždy,jak řiká kolega vejš.
co je to za motor?a taky se ptám,má to adblue?to adblue je celkem nevyřešitelnej problem,dáš ranec lovů a vysledek je že to funguje chvilu.nejlepší řešení asi OFF :-D ale u tebe do vypadá na problém s sondou před DPF

a v řj brzd žádná chyba není?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

mě to dělala moje RAV4 a byl to pitomej spínač brzd za 200,-
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Motor 2,0 D-4D 93kw dle katalogu 1ADFTV technicak tu ještě nemám. No našel jsem jen jednu lambdu a to až za DPF no a pokud změřím dle schématu pin 1 proti 2 měl bych mít 1,8-3,4 ohm a nenamerim nic takže je přerušené topení na pinu 2 bych proti kostře měl mít napětí +12 a to mám. Tak vyměním lambdu a uvidíme.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Možno by som ešte zmeral či ohrevný článok berie nejaký prúd ale keď je teda podľa merania odporu prerušený tak je to viac-menej jasné.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Možno by som ešte zmeral či ohrevný článok berie nejaký prúd ale keď je teda podľa merania odporu prerušený tak je to viac-menej jasné.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ohrevny článek jsem měřil je KO.
Lambda vyměněná opravdu všechny závady zmizeli nechápu co má parkovací asistent s lambdou. No ještě mě udivují ze volnobeh po startu je vždy vyšší cca 1100ot/Min ať studenta nebo tepla ale jedu se projet zastavím a volnobeh je normální cca 900 chcipnu start a zase 1100 popojedu a zastavím a zase pohoda cca 900. Možná to dělala i před tím to já nevím jen mě to překvapuje.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tie otáčky tak ako opisuješ má snáď každá D4D čo poznám, nemyslím že sa jedná o závadu.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Oki. Děkuju přestanu to považovat za divný chování ;-)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ještě u tohoto auta by mne zajímala maličkost ohledně bezklíčkového startu.
Pokud rozbiju/vybiju DO od vozidla auto odemknu klíčem který v DO je schován ale jak nastartuju???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Aj s vybitou baterkou v DO to naštartuje
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

EE napíše key batery low a start nepovolí to mě právě potkalo ale baterka je tam klasika tak jsem na dílně měl vyměnil a frčel takže s KO baterii mě to start nedovolilo nebo nevím jak.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Aha tak to je zaujímavé, zrovna minule som tu mal Swifta 2014 kde boli baterky v obidvoch kľúčoch KO a štartoval normálne. Tam ale nevypisuje nikde že battery low ani nič podobné. Predpokladal som v tom že aj u Toyoty je to podobné. Ale teraz ma napadlo že jedna Honda tiež raz vypisovala low battery a potom to už nešlo naštartovať, len s druhým kľúčom.
Mirekdoda
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2013, 15:05
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mirekdoda »

hansdob:
mám to na jiném autě, ale s vybitou baterií v dálkovém ovládání u bezklíčového startování je potřeba přiložit k tlačítku spouštění krabičku DO. V té krabičce je ještě klasický čip pro imobilizér. Pokud možno tím čipem k tlačítku, co nejblíž anténě imobilizéru a na tlačítko spouštění zatlačit krabičkou DO. Mohlo by to fungovat podobně i na Toyotě.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“