Tak chipforum se konecne "proslavilo"

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 804
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Ja bych spis rekl, k cemu je nalestenej japonec, kdyz to zespod zrezne na sracky a pak na tom nejde nic povolit? (LOL) Z toho bych se poblil 10x :roll: :prc: :prc: :prc:
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

(rofl) nemůžu se nepodělit.
Obrázek

(rofl)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

No asi mám stejnou zkušenost na rav4 turbohadice asi 7tis a čekalo se 5 týdnů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Ale proč nenapíšeš i to B ?
Sice to trvalo měsíc než to připlulo lodí a týden než se to vyskladnilo přes dok v Hamburku, ale vemeš ten díl, a bez úprav a větších problémů ho nainstaluješ a on funguje na 100%.
Né jak u koncernu, že musíš upravit držák, protože díry jsou jinde vyvrtaný. apod. Někde tady ještě je vlákno ohledně vodních pump na VW.

A ještě jedna věc, jak tu píšou druzí, co je pět týdnů proti půl roku... (LOL)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tomas.cz píše:Pamatuju jak jsem potřeboval na Hondu Accord VIII ventilátor topení, cena cca 12 000kč, budiž, jedná se o prémiové vozidlo a díly něco stojí, ale byl leden a termín dodání předběžně na červen :)
Ladas asi reagoval na můj příspěvek na konci předchozí stránky.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jo, japonci jsou často slušně postavená auta s dobrými jízdními vlastnostmi, ale jen do doby, než se něco vysere. Náhradní díly s cenou jak na Porsche. Antikorozní ochrana je kapitola sama pro sebe, stačí s nimi najezdit 3 zimy a člověk to může smést na lopatku a vyhodit do popelnice. A taky kdo je zvyklý na německá auta, tak interiér může být trochu kulturní šok :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Budeš jen tankovat francouzský motory (rofl)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

To platilo pred 20r dnes uz nie ja mam napriklad.japonca rok 2006 aj nemca 2005 zospodu je to rovnake jazdi sa v zime s jednhm aj druhym ano niektore starsie auta je katastrofa ale staci ked sa kupi nove auto urobi sa osetrenie podvozku a 10r mas pokoj potom zopakujes.Interier si myslim ze v dnesnej dobe maju uz japonci tiez na dobrej urovni aj korejci napriklad nova honda civic sa mi.viacej paci ako.golf aj pouzite kvalitne materialy.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Co chceš psát za B 5 týdnů bez auta poves klíče na věšák a zkus si to žijeme v době kdy za 14h jsi odsud v thajsku i s přestupama takže promiň ale 5 týdnů a 7tis bych si představoval jiný služby a u první rav4 ve 2.2d je jedinej motor to by byl gól aby to nesedělo (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

WOB píše:Ale proč nenapíšeš i to B ?
Sice to trvalo měsíc než to připlulo lodí a týden než se to vyskladnilo přes dok v Hamburku, ale vemeš ten díl, a bez úprav a větších problémů ho nainstaluješ a on funguje na 100%.
Né jak u koncernu, že musíš upravit držák, protože díry jsou jinde vyvrtaný. apod. Někde tady ještě je vlákno ohledně vodních pump na VW.
srovnáváš jabka s hruškama, nepasujou jen neoriginál díly, pokud koupíš originál tak do vyměníš bez potíží (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

rudy5 píše:To platilo pred 20r dnes uz nie ja mam napriklad.japonca rok 2006 aj nemca 2005 zospodu je to rovnake jazdi sa v zime s jednhm aj druhym ano niektore starsie auta je katastrofa ale staci ked sa kupi nove auto urobi sa osetrenie podvozku a 10r mas pokoj potom zopakujes.Interier si myslim ze v dnesnej dobe maju uz japonci tiez na dobrej urovni aj korejci napriklad nova honda civic sa mi.viacej paci ako.golf aj pouzite kvalitne materialy.
Vacsina znas si nekupi nove auto aby ho hned natierala antikoroznou farbou. Preboha ved to je ako keby si si kupoval novu Skodu 120 (LOL)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Predstav si ze poznam 3 ludi co to urobili a keby kupujem nove auto ja a planujem ho mat 10r tak to urobim tiez a tie peniaze do toho investujem a este urobim nano ochranu laku .myslim.ze to je dobra investicia ,robit ochranu podvozku ked.je uz chyteny je onicom treba tomu predchadzat kazde auto z vyroby ma.tu ochranu slabu nie len japonec je to spotrebny material.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

rudy5 píše:To platilo pred 20r dnes uz nie ja mam napriklad.japonca rok 2006 aj nemca 2005 zospodu je to rovnake .
No nevím, jezdil jsem rok s Mazdou 3 r.v.2008, v té době to bylo 4 roky staré auto, najeto pouze 120.000 km, a zespodu už to byl pěkný hnus - nápravy, ramena, výfuk, vše orezlé, na šroubech nabalená koroze, na zadních blatnících začínaly puchýřky... A k tomu cena za běžnou prohlídku v autorizáku s výměnou oleje brutální - kolem 12.000 Kč.
Teď třeba mám 8 let starou Octavii, najeto 280.000 km, a zespoda to vypadá jak roční vůz... tak nevím, kde je chyba :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Hodně taky záleží jak parkuješ, soused má kiu a má ji 5 let od nova, říká jak jí má parádička v garáži a přijede z nákupu s mokrým autem a šup do garáže, je to zespoda rezavý jak kráva, já mu říkam, nejdřív oschnout venku a pak do garáže, já stojím venku na děšti a spodek na foobii I je velmi slušnej, ale ty korejci byili vždycky orezlejší dole než koncern.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ano zalezi ako a kde sa parkuje kamarat mal.passat rok 2008 a ten bol hrdzavy riadne zospodu aj lemy mazdy hrdzaveli asi.najviac ale.teraz by to malo byt uz lepsie.
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“