Výběr "nové" ojetiny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výběr "nové" ojetiny
Mam prosbu - dojíždím octu 66kw motor agr. Nájezd cca 1100000km, už dosluhuje a je potřeba vrazit 20 až 30 tisíc aby prolezla STK. Sice super auto ale 19let stáří. Velká prosba co mám vybrat do 250 tisíc. Uvažuji nad Octou 1.6 TDI po leasingu 4 roky stará. Nebo jestli najít něco japonského Toyotu nebo Hondu? Nájezd ročně cca 25000km a mělo by dojet jednou za rok i to Chorvatsko nebo Rakousko. Co vybrat? Děkuji předem. Přece jen to vidíte denně v dílně....
Naposledy upravil(a) šulda dne 27 črc 2023, 09:06, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já bych si taky škodu nekoupil taky bych volil třeba tojotu, je tam výběr zajímavých barev i vybavení, spolehlivost, za lepší ceny, no nesmí to být vyrobený japonec ve francii s motorem francouz a povozkem volvo i takové dny jsou
ale třeba takové verso v naftě tankováni jen schel a v 50.000 km se vysra.. dpf, vyčistili a v šedesáti skončil v nouzi, cena 50.OOO kč to se majitel podivoval a nechtěl tak emulátor skoro desítka a majzl a kladivo
tak do nafty bych osobně nešel
ale třeba takové verso v naftě tankováni jen schel a v 50.000 km se vysra.. dpf, vyčistili a v šedesáti skončil v nouzi, cena 50.OOO kč to se majitel podivoval a nechtěl tak emulátor skoro desítka a majzl a kladivo
tak do nafty bych osobně nešel
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Připomělo mi to jeden slogan co mám napsaný už cca 17 let na přilbě na motorku: " Chceš slintat, nebo jezdit" YAMAHA - není co řešit.
A co se týká Yamah vyrobených v Japonsku nebo aspoň motorů, tak jsou to doslova nesmrtelné držáky.
A u aut to bude asi na stejno.
Vím že si každý hájí to co má i kdyby to bylo v servisu víc jak na silnici.
(Můj případ to ale není, japonské auto nemám ani jsem neměl)
A co se týká Yamah vyrobených v Japonsku nebo aspoň motorů, tak jsou to doslova nesmrtelné držáky.
A u aut to bude asi na stejno.
Vím že si každý hájí to co má i kdyby to bylo v servisu víc jak na silnici.
(Můj případ to ale není, japonské auto nemám ani jsem neměl)
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
To je dost těžký.. nedávno jsem taky sháněl auto a prostě něco slušnýho do 250 je skoro nereálný. Jako narazíš na něco fajn sem tam, ale moc toho není. Dneska by to chtělo tak 300+ aby to za něco stálo. Od koncernu když už a v naftě, tak asi jen 2.0TDI 110kW, nebo 135kW i tam je spoustu problémů.. Jinak bych si to asi nekoupil. Potom jedině nějaký ty benziny - 1.5 ale to je moc nový a nebo 1.0 což se moc nehodí vzhledem k požadavku..
Sám sem nakonec vzal 6ku Golfa s 2.0TDI CR 103 kW, taky bude mít problémy, takyto není úplně bez poruch, ale aspoň to není tak hrozný jako ty nový - takže klidně koukej po nějakejch faceliftech Octavie s motorem a výrobou nad 2010..
Nejlepší by byla nějaká Mazda 6 s 2.0 benzínem, ale to je, jak říkám, jiná cenová..
Sám sem nakonec vzal 6ku Golfa s 2.0TDI CR 103 kW, taky bude mít problémy, takyto není úplně bez poruch, ale aspoň to není tak hrozný jako ty nový - takže klidně koukej po nějakejch faceliftech Octavie s motorem a výrobou nad 2010..
Nejlepší by byla nějaká Mazda 6 s 2.0 benzínem, ale to je, jak říkám, jiná cenová..
No a co Opel Astra 1.7cdi. Ptám se jelikož toho moc o Oplech není slyšet chvalihodneho. Jinak všem díky moc za info... Pořád čumím a přemýšlím. Dotaz ještě co verze benzín Toyota a LPG.... Některé motory to nemají rady tak nevím no... Nejlepší by bylo novou Octavii 1.9 a AGR motor no jenže to už všechno je v.... Teď už jen chrastítka objem 1.4D.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Pokud jsi s oktou spokojen, tak si ji kup znovu, třeba nějaký pozdější rok 03-04, s TDI 66/81 kw, za kilo koupíš v pěkným stavu, neřešíš nic a ušetříš hromadu peněz a starostí.
Jako nová auta jsou fajn, ale jen ve chvíli, kdy jsou nová... Já až prodám svojí ofci 2011, tak půjdu taky do něčeho staršího +- 2004. Všechny dobrý auta už byly
Jako nová auta jsou fajn, ale jen ve chvíli, kdy jsou nová... Já až prodám svojí ofci 2011, tak půjdu taky do něčeho staršího +- 2004. Všechny dobrý auta už byly
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já tady mám zeťovo Passata s rotačkou a zasloužil by metál, pořád to jede , má na triku mraky km, co to koupil ani řemen neměnil, olej jen doléval, až já ho přemluvil a olej vyměnil, tady se furt řeší čerpadla, dávky, vstřiky , škubání a jeho motor zasraný jak jetel pořád šlape , ale jedno auto mělo jisté vždy -dobrou naftu , takže čerpadlo si pořád chrochtá a nemusí žrát různé sračky od socek, které nemají na naftu, ale velké auto chtějí..A pak tady řeší závady zapříčiněné právě těmi sračkami..Na tahle auta může být koncern oprávněně pyšný a dodnes z toho těží..turbo kamna power píše:Pokud jsi s oktou spokojen, tak si ji kup znovu, třeba nějaký pozdější rok 03-04, s TDI 66/81 kw, za kilo koupíš v pěkným stavu, neřešíš nic a ušetříš hromadu peněz a starostí.
Jako nová auta jsou fajn, ale jen ve chvíli, kdy jsou nová... Já až prodám svojí ofci 2011, tak půjdu taky do něčeho staršího +- 2004. Všechny dobrý auta už byly
nepropadat panice...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vytesat do kamene!turbo kamna power píše:Pokud jsi s oktou spokojen, tak si ji kup znovu, třeba nějaký pozdější rok 03-04, s TDI 66/81 kw, za kilo koupíš v pěkným stavu, neřešíš nic a ušetříš hromadu peněz a starostí.
Jako nová auta jsou fajn, ale jen ve chvíli, kdy jsou nová... Já až prodám svojí ofci 2011, tak půjdu taky do něčeho staršího +- 2004. Všechny dobrý auta už byly
A hlavne nekupovat 1,6TDI - "potrat nove doby"!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
borec sypal prachy do TDi 81 kW aby mu dlouho sloužila, jenže prasklo hydro a zničilo hlavu a tak řekl stop a do šrotu, koupil megana, dal jsem mu za koktu trojku nasypal ještě deset a super, nová spojka, brzdy, tlumiče, rozvody, altík starter, opravená klima, nové obutí, ve výbavě, nějaká vada na kráse, věřím že bude dloooouho sloužitturbo kamna power píše:Pokud jsi s oktou spokojen, tak si ji kup znovu, třeba nějaký pozdější rok 03-04, s TDI 66/81 kw, za kilo koupíš v pěkným stavu, neřešíš nic a ušetříš hromadu peněz a starostí.
Jako nová auta jsou fajn, ale jen ve chvíli, kdy jsou nová... Já až prodám svojí ofci 2011, tak půjdu taky do něčeho staršího +- 2004. Všechny dobrý auta už byly
Re: Velká prosba co vybrat
A co se trochu zadlužit a koupit něco nového? Stačí obejít pár prodejců a aktivně se ptát. Některé značky mají ceníky jenom od toho, aby si věděl, jaká je výbava. Takže okolo 350 000Kč seženeš nové a kolikrát i se zárukou 5let.carlosdm píše:Mam prosbu - dojíždím octu 66kw motor agr. Nájezd cca 1100000km, už dosluhuje a je potřeba vrazit 20 až 30 tisíc aby prolezla STK. Sice super auto ale 19let stáří. Velká prosba co mám vybrat do 250 tisíc. Uvažuji nad Octou 1.6 TDI po leasingu 4 roky stará. Nebo jestli najít něco japonského Toyotu nebo Hondu? Nájezd ročně cca 25000km a mělo by dojet jednou za rok i to Chorvatsko nebo Rakousko. Co vybrat? Děkuji předem. Přece jen to vidíte denně v dílně....
Benzínovej japonec, ženská měla iX35 2.0CRDi, s jejím ježděním a ujetýma vzdálenostmi pohřeb do dvou let zaručen, sedl jsem do toho, auto lenošný jak prase, párkrát 35km do práce na plnej ceres,vyhulilo se, vysazilo a jezdilo jak čert, za měsíc to samý, tak znovu léčba a do světa...
Beru Mazdu s motorem 2.0i - atmosféra tak to snad bude cajk
Beru Mazdu s motorem 2.0i - atmosféra tak to snad bude cajk