Výběr "nové" ojetiny

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

D4D je.v pohode sused ma.corollu verso 100kw a.360ris najazdene.raz co.viem tusim egr riesil.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A6TDI píše:O3 je lepší volba než Toyota D4D . Polde mě
Je pravdou, ze D4D je jedna v tech Toyot, co uz nepatri do tech drzaku, co Toyota byla. Na druhou stranu, neni moc horsich voleb, nezli O3 v motorizaci 1,6TDI.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
carlosdm
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 02 dub 2013, 13:14

Příspěvek od carlosdm »

Dík za odpověď. Jestli můžu tak na jaký benzínový motor Toyoty se orientovat? Je ta 1.6 vvt ok a nebo radši jiný? Dík předem
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já mám RAV4 2.2D-4D 215tis. a nevím že ji mám... (noteeth)
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Kolega má 5 let O3 1.6 tdi a bez problémů. Jezdí asi 40 ročně.
Kamoš z DE má asi 4 roky avensise teď nevím s jakým dieselem a je spokojený taky :)
A pak jsem ještě zapomněl napsat že jeden kámoš se s 1.6 tdi v O3 trápil dost. Nevím jak to dořešil ale pořád jezdil na záruku se zaklepanim motoru při studeným startu a pak cvakani při pouštění spojky.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

a jaký japoneček + LPG? rozumí si?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Biimbo: Resil jsem hned nekolik motoru s 1,6TDI a ti lide byli nespokojeni, stezovali si jak se to sere,jak je to slabe, line a pomale co se razeni DSG tyce. Jasne, chip RJ motoru i DSG pomohl ale vsichni se shodli na tom, ze meli koupit dvoulitr. Navic, vstrikovace maji omezenou zivotnost a oprava pak vyjde na nemaly peniz.

U nejakeho Lupa/Upu, pripadne Pola/Fabie bych takovou motorizaci snad jeste pochopil, v pripade OCtavie je to holy nesmysl a jasny ukaz kam to smeruje.
zero1724 píše:a jaký japoneček + LPG? rozumí si?
1) prznit auto LPG je ubohost
2) prznit japonske motory LPG je zhovadilost a prasarna na par facek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Forest píše:
zero1724 píše:a jaký japoneček + LPG? rozumí si?
1) prznit auto LPG je ubohost
2) prznit japonske motory LPG je zhovadilost a prasarna na par facek
VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper

Tohle byla zhovadilost a prasárna na pár facek (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic)
zero1724 píše: VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper

Tohle byla zhovadilost a prasárna na pár facek (LOL)
Minulost. Navic, na tom Golfu jsem mel v drtivem podilu spektra lepsi prubeh krouticiho momentu nezli ty na sve "seriove" Fabii. Precti si par temat co resis na sve Fabii, co resis kolem turbodmychadel a profackuj se.

Zavist neni hezka vlastnost, delej s tim neco :wink:

(offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
carlosdm
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 02 dub 2013, 13:14

Příspěvek od carlosdm »

Forest proč je LPG do benzínu blbost?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Na velkych obsahoch s nepriamym vstrekom to.funguje celkom.ok . Toyota landcruiser naprikal 4.0 V6 alebo 4.8 V8
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

carlosdm píše:Forest proč je LPG do benzínu blbost?
Kolik argumentů chceš?
Aktuálně provozujeme 2 auta na LPG a shodujeme se, že příště už neee.
Obě auta na LPG najezdí ročně dohomady cca 50tis. km - LPG jsme brali jako alternativu nafty ať nemusíme řešit emise a taky jsme doufali že údržba bude jednodušší.

Někde jsem to tu možná psal, takže to shrnu:

1) Dojezd
- když už máš LPG chceš jezdit na LPG, ale když jezdíš denně 80-120km a dojezd máš 300km (u Thesise umím dojezd snížit i na 200km), tak tankuješ jak osel, stále dokola

2) Servis
- na Opelu musím každých cca 20tis. km čistit reduktor, protože zatuhne elektromagnetický ventil (zalepí se) a LPG se nezapne, nebo to po přepnutí nechce jet
- každých cca 20-30 tis vyčistit vstřikovače - tlačím přes ně líh, protože začnou vynechávat válce, po přepnutí to chvilku jede ne méně válců
- povinně musíš na revize
Obecně, pokud si nějaké věci nepořešíš sám, tak na servisu budeš docela často, když to neudělají na počkání tak je to otrava.
Když navíc jezdíš na servis třeba 50km tak je to peklo. To tak 3x do roka musíš dvěma lidem přeorganizovat den aby se tam auto dovezlo a odvezlo.

3) Motor, jednotka, diagnostika
- když LPG nefunguje správně, tak to může zblbnout jednotku motoru, na diag v datech pak vidíš úplné blbosti a nepomůže Ti jen přepnutí, protože jednotka je zmatená
- některé problémy se hledají obtížně
- LPG montážník ti napoprvé vždy řekne, že plynem to URČITĚ ale určitě není, takže tam jedeš třeba 2x protože napoprvé to nepřizná
- u Opela jsem musel měnit hlavu motoru po 65k na LPG, souvislost nedovedu posoudit, možná by se to posralo tak jako tak... kdo ví...
- po výměně komponent které se starají o složení směsi bys měl zajet na seřízení (váha, lambda, velmi odlišné svíčky, kdo ví co ještě )

4) Ostatní
- u Thesise mám motor řízený 4 lambdami, protože to je V-čko, ale po 2 letech provozu jsem zjistil že plynař řídí jednotku LPG jen podle dvou Lambda sond (čte hodnoty jen z jedné řady válců). Mám v plánu si koupit LPG diagnostiku a instalaci si předělat.
- zatímco u Thesise po naplnění nádrže něco cvakne a přestane to tankovat, tak u Opela to hrčí a tankuje to dál - podle čerpadlářů prý přidřený ventil který má přívod zavřít při 80% naplnění...
- LPG komponenty umístěny v rozporu se zdravým rozumem - vždy když nalévám do Opela olej tak mi zavazí hadice LPG.
- jednou za čas mírný únik chladící kapaliny a nutnost dotáhnout hadice
- jednou mě vyhodili s STK že na LPG není originální hadice

U normálního běžného auta je návratnost sporná.
Příklad: Když vezmu že třeba 1,6 TDi jede za 5 litrů, ale Opel si vezme 9 litrů LPG, tak cenou paliva vyjde skoro na stejno. Startovat musíš stejně na benzín, tak ono se to srovná. U LPG musíš zaplatit 20 litrů za montáž a dál platíš servis a revize.

Pak se můžeme ještě bavit o zatížení zadní nápravy, zalepování benzínových vstřikovačů a kdo ví co ještě.

Třeba mám jen strašnou smůlu na všechno kolem LPG, ale fakt už ne a to jsem byl velký optimista ze začátku.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Zaujimave ale problem je asi.v akych autach to mas ja poznam.napr.par.ludi co to ma.v jeepoch 4.0 a 5.2 benzin a tym to facha dobre aj jeden znami to ma.v toyote landcruiser 4.0v6 a funguje dojonca on robi technika v toyote. Svokor ma kango 1.4 na lpg a ma.druhy motor uz ale.najazdil strane vela a druhy motor kupil za 300eur takze neni co riesit. Ale ja osobne do obsahu do 2.0l a priamy vstrek by som.si to nedal.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

carlosdm píše:Forest proč je LPG do benzínu blbost?
Dekuji uzivateli Blacklight, ze to sepsal. Kdyz budes hledat, tak to najdes, je toho tu tuny. Dalsi duvody pro cloveka, ktery to chce v souladu se zadanim napriklad to, ze prijde o nakladni prostor nebo take omezeni vjezdu.

Verim, ze u velkoobjemovych motoru s neprimym vstrikem to fungovat muze ale to jsem v souladu se zadanim nebral ani v potaz.

Nicmene, tam beru takove uzivatele za ubozaky, protoze stale plati vztah opice<->banany aneb kdyz na to nemas, tak si to neporizuj.

Paklize si nekdo porizuje velky objem aby mel kroutici moment, ma si poridit preplnovaneho diesela. Paklize si to kupuje kvuli absenci ega nebo erekce pak je to tuplovany ubozak, kdyz do toho nasledne necha nainstalovat LPG.

Za extremni ubozaky povazuji ty uzivatele, co si koupi "american muscle car" aby mohli machrovat a ukajet se nad vlastnictvim takoveho vozu a pak, aby to uzivili, tak to "hodi do plynu". Takovych jsem "mel tu cest" poznat za dobu, co se venuji autum opravdu hodne a je to vskutku k smichu.

Nachazim pochopeni u lidi, kteri chteji opravdu hodne setrit a jezdi na olej a jine nahrady v dieselu protoze diesel neni zadna slecinka (nemluvim o choulostivem CR) a zvladne to ale u benzinaku to povazuji za zoufalost a dusevni nahotu.

Takovym dobrym prikladem pro setrilky je klasicky O1 rotacka, mozna i komurkovy Mercedes ... ale proboha, ne atmosferickej, protoze ten postrada smyslu, zero1724 :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to opravdu kus od kusu, pokud je LPG namontován u lacinějšího auta s malým obsahem /což je s podivem u malé spotřeby tohle dělat/kde se může motor zahodit a jede se dál, dává to logiku..A také u vozů větších obsahů a velké spotřeby je tohle vlastně jediné řešení jak auto provozovat, tak u středního obsahu v dobrém stavu je to sporné...Můj synovec si koupil Ford Fusion s LPG a 200000km na triku, celý nadšený /já se křižoval/ a investice jdou jedna za druhou a úspora je v nedohlednu...Tyhle km jsou prostě pro výbavu LPG konečná a musí se obnovovat...Je to NECHCI SLEVU ZADARMO... :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“