Série 96 kw má tuším 2350 mbar, takže tam nejspíš bude chipboobika píše:Přikládám 2x dnešní log 3,10, 11 na 4q do kopce.
http://leteckaposta.cz/951052576
Překvapuje mne požadovaný i skutečný tlak 2500mbar, je to normál?
Passat B5 1.9 96kW - jak poznat, zda je načipovaný?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ahoj, pro zajímavost - jaký je bezpečný výkon pro tento motor (avf tuším) a toč. moment pro spojku? 240mm, 6q?
Nechci to ladit, pouze jsem to zkoušel 4x pomocí k-power a vyšlo mi 120kW a 430Nm a to s rozdílem 3kW/6Nm mezi měřením. Není to sice brzda, ale ostatní auta mi vždy vyšla +/- dle údajů, které to má mít.
Díky
Nechci to ladit, pouze jsem to zkoušel 4x pomocí k-power a vyšlo mi 120kW a 430Nm a to s rozdílem 3kW/6Nm mezi měřením. Není to sice brzda, ale ostatní auta mi vždy vyšla +/- dle údajů, které to má mít.
Díky