Borcovi teče voda mezi hlavou a blokem Chce to po mne pořešit,rozvod je řetízkem,je potřeba něco spešl?
Nedělal někdo tuto mr..u? Papá to i olej,to je asi i na kruhy,no moc se mi do toho nechce...
Naposledy upravil(a) Tomas6 dne 26 lis 2018, 06:29, celkem upraveno 1 x.
naprosto jednoduchý motor, mr...ka to není jen to chce tankovat kvalitní benzín, jinak se kroužky zapékají a pak to žere olej, co se týče že rosí voda mezi hlavou a blokem, stačí dát nové těsnění, na rozvody není potřeba přípravky. Rovnou bych dal novej řetěz s napínákem, nekupovat druhošku.
No je to dovezené z venku,z kama netuším,dovozce se dušuje že pánovi opravu zaplatí,jenže po telefonu když jsem s ním mluvil tak to bylo tak šak odšroubuj hlavu,zvedni ju a vyměň těsnění. Maximálně zkusit vyměnit gufera na ventilech. Šrouby a pod nechat staré. Nevím,zkusím se z toho nějak vykroutit. Největší zásek je že pán je rodina,ti se blbě posílají do p....e. Člověk by možná aji rád pomohl,zas aby pak chodil že to a tamto. Díly jsou na to drahé jak čert. Co jsem se díval tak sada kruhů na jeden píst snad 1300...
Jo a případně jak se nastaví ty rozvody?
Takže to není 1.6 ale 1.4...Předpokládám že to bude stejný. Doufám. Kolik tak ta sada řetězu v kie? Co jsem se díval tak bez přestavovače druhoška kolem 4-5000. Origo to musí vyjít na raketu ne?
Ať to raději pánu prodejci rovnou vrátí nebo mu to dá ať to teda vyřeší když je tak chytrej, toto pořádně za bůra nespravíš...nepřidělávej si problémy...
Hlavu udělat komplet, překroužkovat, rozvody
Naceň matroš a bude to jasný
Nezapomen ještě tady se seřizuje ventilová vůle výměnou nadzdvihátek s přesným rozměrem a koupíš je pouze v originálu.Nebo je ubrousit,ale pak se s tím už nikdy podle čísel nedomluví.1ks nadzdvihátka stojí 500kč-x16.....
No super. Takže další výmrd. No asi se bude brousit. A nebo pokud ventily nebudou zaklepané či podpálené, se hlava jen srovná a bude. Každopádně kruhovat se bude a rozvody se dají nové. Víc uvidím jak se to rozebere.
Ona ta ventilová vůle údajně jen tak nezmizí, matroš na toto bývá dnes takový, že nutnost seřízení ventilů,/ pokud v tom nebyla mechanická vina/je vyjímečná...Proto taky ta dostupnost náhradních dílů na změnu vůle je tak obtížná..nikdo to nechce..Tak dej pak zprávu, jak to dopadlo..
Jojo, hlavař na to má čas až 14. Takže 11 rozeberu, změřím vůle než sundám vačky a pak naleju ventily benzínem jestli budou protíkat. A samozřejmě jak to bude vypadat. Ten motor funguje skvěle kromě úniku vody a spotřeby oleje. Majitel jezdí pár kilometrů do práce a zpátky,takže žádné velké kilometrové proběhy nehrozí. A co.jsem četl ještě někde po netu tak problémy mají hlavně plynaři, což tady nehrozí.
Ventily budou dobré i vůle neboj i gufera, přes ně olej nikdy neunikal
Valve clearance specification (Engine coolant temperature : 20°C [68°F])
Limit
Intake : 0.10 ~ 0.30mm (0.0039 ~ 0.0118in.)
Exhaust : 0.15 ~ 0.35mm (0.0059 ~ 0.0138in.)
Naposledy upravil(a) Aero200 dne 04 pro 2018, 20:05, celkem upraveno 1 x.