Octávia III. RS 2.0 TDI 135kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fuco
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 21 bře 2017, 07:02

Octávia III. RS 2.0 TDI 135kw

Příspěvek od Fuco »

Dobrý deň prajem, neviem či táto téma je správne zaradená ak nie, tak prosím o ospravedlnenie.

Chcel by som sa opýtať, aké máte skúsenosti, čo sa týka poruchovosti a spoľahlivosti u auta octávia III RS 2,0 TDI 135 kw okolo 150 000 km od roku 2014. Načo si dať pozor pri kúpe a pod.

Zvažujem kúpu tohto vozidla preto sa chcem poinformovať po prípade poradiť.

Ďakujem a prajem pekný deň všetkým.
:)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

zober radsej benzinovu rs, budes spokojnejsi ;)
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Fuco
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 21 bře 2017, 07:02

Příspěvek od Fuco »

eazy20 píše:zober radsej benzinovu rs, budes spokojnejsi ;)
Mne ten diesel viacej bude vyhovovať, vzhľadom na dlhšie trasy, neide mi ani tak o ten výkon v porovnaní s benzínom :)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Vlastním takúto Octaviu cca 2 mesiace.

A mám problém s miznúcou vodou. Toto je aktuálne asi najväčší problém týchto motorov.

Inak DPF by mal vydržať kľudne aj 300tkm po 170tkm mám zaplnenie 17g popolčeka.

Daj si pozor či auto jazdilo v meste, ak ano tak z najväčšou pravdepodobnosťou bude mať turbo zašpinenú reguláciu.

Potom tieto motory si radi cucnú aj olej.
Fuco
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 21 bře 2017, 07:02

Příspěvek od Fuco »

marfan píše:Vlastním takúto Octaviu cca 2 mesiace.

A mám problém s miznúcou vodou. Toto je aktuálne asi najväčší problém týchto motorov.

Inak DPF by mal vydržať kľudne aj 300tkm po 170tkm mám zaplnenie 17g popolčeka.

Daj si pozor či auto jazdilo v meste, ak ano tak z najväčšou pravdepodobnosťou bude mať turbo zašpinenú reguláciu.

Potom tieto motory si radi cucnú aj olej.
Počul som o tom že mizne voda aj že občas mávaju cca pri 160Tkm problém s vodnou pumpou. Koľko tej vody mizne cca ? A koľko tak zbežne ťahajú olej ? Vlastná skúsenosť ? Ďakujem z rady a koment. :)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Fuco píše:
eazy20 píše:zober radsej benzinovu rs, budes spokojnejsi ;)
Mne ten diesel viacej bude vyhovovať, vzhľadom na dlhšie trasy, neide mi ani tak o ten výkon v porovnaní s benzínom :)
ja som praveze na vykon nemyslel, ale o spolahlivost, udrzbu, chod motora atd atd, a spotreba zial nie je az taka rozdielna ako kedysi
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Vody na to, že nemá miznúť vôbec tak dosť na 1000km dolejem tak 0,5l-0,7l.

Zatiaľ nemám presne zistené čo je zlé ale podľa príznakov to bude asi Intercooler.

Spotreba oleja no ja som dolieval 0,5l po 7tkm od výmeny ale neviem či bola nejaká výmena. Teraz plánujem meniť olej tak uvidím ozaj koľko si zoberie.


Diesel nikdy nebude ako benzín ale ja som po prechode z benzinového auta bol prekvapený na to ako je slušne motor odhlučnený a pri jazde neni skoro počuť.

Spotrebu mám 6,2l. S benzínom si myslím, že by som bol tak na 8-9l možno aj viac ale je pravda, že tie spotreby sa začínajú dosť podobať. Benzín vs. diesel.
Fuco
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 21 bře 2017, 07:02

Příspěvek od Fuco »

marfan píše:Vody na to, že nemá miznúť vôbec tak dosť na 1000km dolejem tak 0,5l-0,7l.

Zatiaľ nemám presne zistené čo je zlé ale podľa príznakov to bude asi Intercooler.

Spotreba oleja no ja som dolieval 0,5l po 7tkm od výmeny ale neviem či bola nejaká výmena. Teraz plánujem meniť olej tak uvidím ozaj koľko si zoberie.


Diesel nikdy nebude ako benzín ale ja som po prechode z benzinového auta bol prekvapený na to ako je slušne motor odhlučnený a pri jazde neni skoro počuť.

Spotrebu mám 6,2l. S benzínom si myslím, že by som bol tak na 8-9l možno aj viac ale je pravda, že tie spotreby sa začínajú dosť podobať. Benzín vs. diesel.
Ďakujem za koment no áno čítal som aj o tej vode že to môže spôsobovať aj tesnenie pod hlavou. Aj o tom oleji ale to viacero áut papá.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Pokud jsi ještě neřešil, tak bych začal vodní pumpou. Pak to sání s IC, dá se to sundat a natlakovat ať zbytečně nevyhodíš 18tis.
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Aktuálne už auto je v servise u známeho, popísal som mu čo to robí kedy. Aj čo by to mohlo byť tak uvidím.

Hovoril mi, že v piatok to sanie natlakoval tak uvidí či zmizne voda.
Zisťoval mi aj podľa čísla sania čo to stojí a náhrada 280€ a prvovýroba 550€. Ja som našiel všade za 700€ ale ak bude prasknutá prvovýroba tak prečo neskúsiť tam dať náhradu.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jde o to, aby nahrada fungovala. U intercooleru neni radno si s tim zahravat - muze to vypadat identicky ale staci, aby se pouzila jina slitina a ma to diametralne jiny chladici ucinek.

Znamy takto resil: profil jadra atraktivni, designove zpracovani kvalitni ale ucinnost i pres znacnou velikost znacne mensi v porovnani s vyrazne mensimi. Nakonec zjistil na spektrometru a naslednou konzultaci s metalurgem, ze to je proste mix nekvalitnich znacne recyklovanych kovu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Nad tou účinnosťou som premýšľal aj ja, že tie náhrady môžu mať horšiu účinnosť a tým pádom auto nebude mať taký výkon ako pred tým.


Uvidíme či to je to sánie alebo niečo iné.

Prvovýroba je ževraj výrobca Nissens, ja tam mám ale na tom chladiči nápis VALEO takže teraz neviem. Nemyslím, žeby bolo menené keďže dátum výroby je 2/2014.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nissens je spicka, neverim, ze by Valeo bylo schopne dosahnout takovych vysledku s nizsi cenou ... kdo vi ;)

Kdyby to byl alespon Behr ale Valeo ma ruzne urovne kvality v kterych je schopno produkovat. Ostatne, je k podivu kolik pouzitych chladicu od Valea je dostupnych prave od tohoto vyrobce ... to stoji za zamysleni.

Mozna by stalo za zvazeni poslat jen tak ze zajimavosti dotaz do Valea a Nissens na slozeni slitiny, ze ktere je to vyrobeno a nasledne to zkonzultovat s odbornikem. Samozrejme, otazkou je, zda tyto informace podaji nejakemu "kolemjdoucimu" ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

V Nissense robí môj spolužiak zo strednej skúsim sa ho spýtať.

Firma kde pracujem robí pre Nissens povrchovú úpravu na tieto chladiče len to sú tak 1x1,5m veľké chladiče. Kvalitu neviem posúdiť.


Inak ak je prvovýroba Nissens potom ja tam mám akože už náhradu alebo čo ? [/code]
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Dneska vymontoval sanie a tadial to netečie. Skúsil to natlakovať so zelenou tekutinou a únik žiadny a ani pokles tlaku.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“