Octávia III. RS 2.0 TDI 135kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octávia III. RS 2.0 TDI 135kw
Dobrý deň prajem, neviem či táto téma je správne zaradená ak nie, tak prosím o ospravedlnenie.
Chcel by som sa opýtať, aké máte skúsenosti, čo sa týka poruchovosti a spoľahlivosti u auta octávia III RS 2,0 TDI 135 kw okolo 150 000 km od roku 2014. Načo si dať pozor pri kúpe a pod.
Zvažujem kúpu tohto vozidla preto sa chcem poinformovať po prípade poradiť.
Ďakujem a prajem pekný deň všetkým.
Chcel by som sa opýtať, aké máte skúsenosti, čo sa týka poruchovosti a spoľahlivosti u auta octávia III RS 2,0 TDI 135 kw okolo 150 000 km od roku 2014. Načo si dať pozor pri kúpe a pod.
Zvažujem kúpu tohto vozidla preto sa chcem poinformovať po prípade poradiť.
Ďakujem a prajem pekný deň všetkým.
Vlastním takúto Octaviu cca 2 mesiace.
A mám problém s miznúcou vodou. Toto je aktuálne asi najväčší problém týchto motorov.
Inak DPF by mal vydržať kľudne aj 300tkm po 170tkm mám zaplnenie 17g popolčeka.
Daj si pozor či auto jazdilo v meste, ak ano tak z najväčšou pravdepodobnosťou bude mať turbo zašpinenú reguláciu.
Potom tieto motory si radi cucnú aj olej.
A mám problém s miznúcou vodou. Toto je aktuálne asi najväčší problém týchto motorov.
Inak DPF by mal vydržať kľudne aj 300tkm po 170tkm mám zaplnenie 17g popolčeka.
Daj si pozor či auto jazdilo v meste, ak ano tak z najväčšou pravdepodobnosťou bude mať turbo zašpinenú reguláciu.
Potom tieto motory si radi cucnú aj olej.
Počul som o tom že mizne voda aj že občas mávaju cca pri 160Tkm problém s vodnou pumpou. Koľko tej vody mizne cca ? A koľko tak zbežne ťahajú olej ? Vlastná skúsenosť ? Ďakujem z rady a koment.marfan píše:Vlastním takúto Octaviu cca 2 mesiace.
A mám problém s miznúcou vodou. Toto je aktuálne asi najväčší problém týchto motorov.
Inak DPF by mal vydržať kľudne aj 300tkm po 170tkm mám zaplnenie 17g popolčeka.
Daj si pozor či auto jazdilo v meste, ak ano tak z najväčšou pravdepodobnosťou bude mať turbo zašpinenú reguláciu.
Potom tieto motory si radi cucnú aj olej.
ja som praveze na vykon nemyslel, ale o spolahlivost, udrzbu, chod motora atd atd, a spotreba zial nie je az taka rozdielna ako kedysiFuco píše:Mne ten diesel viacej bude vyhovovať, vzhľadom na dlhšie trasy, neide mi ani tak o ten výkon v porovnaní s benzínomeazy20 píše:zober radsej benzinovu rs, budes spokojnejsi
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Vody na to, že nemá miznúť vôbec tak dosť na 1000km dolejem tak 0,5l-0,7l.
Zatiaľ nemám presne zistené čo je zlé ale podľa príznakov to bude asi Intercooler.
Spotreba oleja no ja som dolieval 0,5l po 7tkm od výmeny ale neviem či bola nejaká výmena. Teraz plánujem meniť olej tak uvidím ozaj koľko si zoberie.
Diesel nikdy nebude ako benzín ale ja som po prechode z benzinového auta bol prekvapený na to ako je slušne motor odhlučnený a pri jazde neni skoro počuť.
Spotrebu mám 6,2l. S benzínom si myslím, že by som bol tak na 8-9l možno aj viac ale je pravda, že tie spotreby sa začínajú dosť podobať. Benzín vs. diesel.
Zatiaľ nemám presne zistené čo je zlé ale podľa príznakov to bude asi Intercooler.
Spotreba oleja no ja som dolieval 0,5l po 7tkm od výmeny ale neviem či bola nejaká výmena. Teraz plánujem meniť olej tak uvidím ozaj koľko si zoberie.
Diesel nikdy nebude ako benzín ale ja som po prechode z benzinového auta bol prekvapený na to ako je slušne motor odhlučnený a pri jazde neni skoro počuť.
Spotrebu mám 6,2l. S benzínom si myslím, že by som bol tak na 8-9l možno aj viac ale je pravda, že tie spotreby sa začínajú dosť podobať. Benzín vs. diesel.
Ďakujem za koment no áno čítal som aj o tej vode že to môže spôsobovať aj tesnenie pod hlavou. Aj o tom oleji ale to viacero áut papá.marfan píše:Vody na to, že nemá miznúť vôbec tak dosť na 1000km dolejem tak 0,5l-0,7l.
Zatiaľ nemám presne zistené čo je zlé ale podľa príznakov to bude asi Intercooler.
Spotreba oleja no ja som dolieval 0,5l po 7tkm od výmeny ale neviem či bola nejaká výmena. Teraz plánujem meniť olej tak uvidím ozaj koľko si zoberie.
Diesel nikdy nebude ako benzín ale ja som po prechode z benzinového auta bol prekvapený na to ako je slušne motor odhlučnený a pri jazde neni skoro počuť.
Spotrebu mám 6,2l. S benzínom si myslím, že by som bol tak na 8-9l možno aj viac ale je pravda, že tie spotreby sa začínajú dosť podobať. Benzín vs. diesel.
Aktuálne už auto je v servise u známeho, popísal som mu čo to robí kedy. Aj čo by to mohlo byť tak uvidím.
Hovoril mi, že v piatok to sanie natlakoval tak uvidí či zmizne voda.
Zisťoval mi aj podľa čísla sania čo to stojí a náhrada 280€ a prvovýroba 550€. Ja som našiel všade za 700€ ale ak bude prasknutá prvovýroba tak prečo neskúsiť tam dať náhradu.
Hovoril mi, že v piatok to sanie natlakoval tak uvidí či zmizne voda.
Zisťoval mi aj podľa čísla sania čo to stojí a náhrada 280€ a prvovýroba 550€. Ja som našiel všade za 700€ ale ak bude prasknutá prvovýroba tak prečo neskúsiť tam dať náhradu.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jde o to, aby nahrada fungovala. U intercooleru neni radno si s tim zahravat - muze to vypadat identicky ale staci, aby se pouzila jina slitina a ma to diametralne jiny chladici ucinek.
Znamy takto resil: profil jadra atraktivni, designove zpracovani kvalitni ale ucinnost i pres znacnou velikost znacne mensi v porovnani s vyrazne mensimi. Nakonec zjistil na spektrometru a naslednou konzultaci s metalurgem, ze to je proste mix nekvalitnich znacne recyklovanych kovu.
Znamy takto resil: profil jadra atraktivni, designove zpracovani kvalitni ale ucinnost i pres znacnou velikost znacne mensi v porovnani s vyrazne mensimi. Nakonec zjistil na spektrometru a naslednou konzultaci s metalurgem, ze to je proste mix nekvalitnich znacne recyklovanych kovu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nad tou účinnosťou som premýšľal aj ja, že tie náhrady môžu mať horšiu účinnosť a tým pádom auto nebude mať taký výkon ako pred tým.
Uvidíme či to je to sánie alebo niečo iné.
Prvovýroba je ževraj výrobca Nissens, ja tam mám ale na tom chladiči nápis VALEO takže teraz neviem. Nemyslím, žeby bolo menené keďže dátum výroby je 2/2014.
Uvidíme či to je to sánie alebo niečo iné.
Prvovýroba je ževraj výrobca Nissens, ja tam mám ale na tom chladiči nápis VALEO takže teraz neviem. Nemyslím, žeby bolo menené keďže dátum výroby je 2/2014.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nissens je spicka, neverim, ze by Valeo bylo schopne dosahnout takovych vysledku s nizsi cenou ... kdo vi
Kdyby to byl alespon Behr ale Valeo ma ruzne urovne kvality v kterych je schopno produkovat. Ostatne, je k podivu kolik pouzitych chladicu od Valea je dostupnych prave od tohoto vyrobce ... to stoji za zamysleni.
Mozna by stalo za zvazeni poslat jen tak ze zajimavosti dotaz do Valea a Nissens na slozeni slitiny, ze ktere je to vyrobeno a nasledne to zkonzultovat s odbornikem. Samozrejme, otazkou je, zda tyto informace podaji nejakemu "kolemjdoucimu"
Kdyby to byl alespon Behr ale Valeo ma ruzne urovne kvality v kterych je schopno produkovat. Ostatne, je k podivu kolik pouzitych chladicu od Valea je dostupnych prave od tohoto vyrobce ... to stoji za zamysleni.
Mozna by stalo za zvazeni poslat jen tak ze zajimavosti dotaz do Valea a Nissens na slozeni slitiny, ze ktere je to vyrobeno a nasledne to zkonzultovat s odbornikem. Samozrejme, otazkou je, zda tyto informace podaji nejakemu "kolemjdoucimu"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)