Octávia III. RS 2.0 TDI 135kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jendys13
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 06 črc 2009, 08:31

Příspěvek od jendys13 »

Jde hlavně o to jaký kod motoru se 135kw chceš koupit .

v octavii rs jsou totiž dva .

CUPA - Nemá vodou chlazený egr ventil !!!!!
Sám ho mám v autě momentálně 170tkm najeto a bez větších
problémů
Měnila se pouze vodní pumpa a rozvody kvůli pazvuku vycházejícímu
od pumpy.
Olej dolívám na 10000km 0,5L
Vodu sem zatím nedolil ani jednou.
(je to v podstatě silnější varianta 110kw (CKFC) měl jsem jí v autě
305tkm bez jediného zaváhání ani problému)



CUNA- Má vodou chlazený egr (Bývá dost častá závada úniku vody)
Do budoucna určitě větší možnost problémů právě kvůli egr ventilu.
Jinak jsou to v podstatě stejné motory .



Po koupi určitě udělat rozvody s vodní pumpou nečekat na 210tkm a
olejový interval pevný na 15000km.

DPF vydrží nesmysl vím o autech se 400tkm + na původním .

Spotřeba je +- kolem 6L s DSG o něco víc .


Koupil bych radši mladší s víc kilometrama než s menším nájezdem.

Na výběr je těch aut víc než dost.
;) ;)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

No já když tu čtu o těch 300tkm bez jediného zaváhání tak přidám svoji zkušenost - CKFC 4x4, kupoval jsem po prvním majiteli na 160tkm, mám to rok a najeto aktuálně 180tkm:

1) občasné dlouhé starty, řeší hromada lidí, pokud vím tak se lék zatím nenašel
2) hlučný podvozek, jako když jsou čepy KO, několikrát zvednuto, kontrolováno, zatím nic neobjeveno, když do toho sednu z jiného auta tak je to prostě jak žebřiňák (obuto teď na 205*55*16)
3) nereagující dotykový display v mrazech a samovolné přelaďování stanic - byl jsem s tím ve Škodovce a tam mi bylo řečeno, že to je "normální" :)
4) únik chladící kapaliny - vodní pumpa byla total KO, ale únik stále pokračoval, vyměněno sání (teklo), teď už snad OK
5) nefunkční webasto - výměna čerpadla
6) mlžení světel a teď aktuálně nefunkční natáčení levého světla
7) zadrhávající řazení (2,3,4 rychlost) olej vyměněn - nepomohlo

Jsou na to drahé originální díly, řekl bych že v průměru dokonce dražší než třeba na BMW. Dělat na tom cokoliv kolem motoru je doslova za trest, už jen to stupidní odvzdušňování. Ale prý proti novým 1,5TSI je to ještě v pohodě - to je info z autorizáku, kde mi také mimochodem řekli, že na 4x4 řeší teď dost často haldex, pouze jako celek za 120tis (LOL)

Za sebe můžu říct, že o nějakém nadšení nemůže být řeč.
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

jendys13 píše:Jde hlavně o to jaký kod motoru se 135kw chceš koupit .

v octavii rs jsou totiž dva .

CUPA - Nemá vodou chlazený egr ventil !!!!!
Sám ho mám v autě momentálně 170tkm najeto a bez větších
problémů
Měnila se pouze vodní pumpa a rozvody kvůli pazvuku vycházejícímu
od pumpy.
Olej dolívám na 10000km 0,5L
Vodu sem zatím nedolil ani jednou.
(je to v podstatě silnější varianta 110kw (CKFC) měl jsem jí v autě
305tkm bez jediného zaváhání ani problému)



CUNA- Má vodou chlazený egr (Bývá dost častá závada úniku vody)
Do budoucna určitě větší možnost problémů právě kvůli egr ventilu.
Jinak jsou to v podstatě stejné motory .



Po koupi určitě udělat rozvody s vodní pumpou nečekat na 210tkm a
olejový interval pevný na 15000km.

DPF vydrží nesmysl vím o autech se 400tkm + na původním .

Spotřeba je +- kolem 6L s DSG o něco víc .


Koupil bych radši mladší s víc kilometrama než s menším nájezdem.

Na výběr je těch aut víc než dost.
;) ;)
Nemáš vymenené názvy CUPA a CUNA ??? Pretože čo tak pozerám tak CUPA má vodou chladený EGR či zle pozerám ??

Aktuálne riešim problém s miznúcou vodou takže problémy sa nevyhýbajú ani motorov s kodom CUPA.
jendys13
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 06 črc 2009, 08:31

Příspěvek od jendys13 »

To CKFC jsem měl jako první majitel taky s webastem .

Tlumiče ,čepy a podobně neberu jako závadu to je prostě spotřebák .

Auto se používalo jako dálniční stíhačka německo a zpátky .

Olej a všechny filtry vždy po 15000km olej dsg po 60000km.

takže já byl fakt spokojenej byla to jedna z úplně prvních vyrobených O3.



Jinak CUPA má samozřejmě EGR spojený s DPF který je vodou chlazený .
ale měl jsem na mysli ten který je přišroubovaný na hliníkovém sání (intercooleru)a je taky vodou chlazený .

Já musím zaklepat ale fakt s tím motorem zatím problémy nemám ale pokud je intercooler VALEO tak je skoro 100% že bude špatnej a bude tam únik.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše: 3) nereagující dotykový display v mrazech a samovolné přelaďování stanic -
Znamemu rekli, ze neveri, ze jim to v autoservisu neudelalo. Opakovane jim rikal, ze je treba mraz. Lhali, ze to nechali venku apod.

Pomohlo pak jedine: natocil jim to. Delali, ze neveri, pouzivali "no, to si delate srandu" atd.


Vedi o tom moc dobre ale lzou a predstiraji, ze se nic nedeje. A navzdory temto zkusenostem to rvou i do dalsich i planovanych vozu protoze dotyk je paradoxne levnejsi reseni nezli tlacitka a pohyblive prvky.

Me auto po roku vyroby 2008 do baraku nesmi (v ramci svetove krize se zacalo extremnim zpusobem setrit) - dokud bude technicky mozne je mit, budu se toho drzet dokud to v ramci legislativy bude mozne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

upřímně nová auta, je uplně jedno jaké, chtěl bych to jedině jako služební, kde je ti to všechno u zadku... Ale řešit takový sračky, všude je něco, známej má novej land cruiser, auto jako vino, v plný palbě, 18Tkm, přístrojovka už bliká jako na matějský, čidla v kolech v hajzlu... Octa RS III se mi líbí moc, jezdil jsem s tim chvilku v naftě a fakt zábavné autíčko, velké, prostorné, svižné, úsporné, takřka "český sen", ale když to tak čtu, tak je to provozně docela hrůza... ženě tátovi jsme sháněli auto, do 500 000,- Kč, jeli jsme přes známou na krásnou oktávku 1.4 tsi, v monte carlo edici, moc pěkný, přijeli jsme tam, auto mělo najeto 10Tkm, na fotkách krásné, dekra doporučení, všechny sračky okolo, testy atd... jak je auto dokonalé, vzadu kožená sedačka protrhlá, prodejce "jééé ukažte, vážně, opravdu? To jsem nevěděl..." vepředu nelícoval blatník, tak jsme ukázali jako co to je a on zase: "to je normální, to víte, v MB pracují Ukrajinci a tohle je dneska norma.." Tak jsme se otočili na pate a jeli dom. Nakonec se koupil výběhový opel astra v plný, kam se dalo LPG, což bylo podmínkou, aby se neztratila záruka a za 350 Tkč,- musím říct, že zase o těch 150 Tkč ta škodovka lepší nebyla...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mám CKFC od nova, najeto cca 110 tis. zatím 3x vyměněn olej v motoru, 2x brzdovka a 1x chladící kapalina, nějaký ty filtry a to je vše. Spotřeba oleje nula !! Chladící kapalina taky zatím nemizí. Žádná závada (1x překousaná hadička k turbu od hlodavce). Za mě spolehlivostí spotřebou dynamikou dobrý, ostatní věci kapitola sama pro sebe, pazvuky interiéru, dotykové rádio - funguje jak chce, sedačky atd. Jako služebák a pracant bych to bral, jako miláčka do rodiny už ani omylem. To auto nemá duši...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“