Opel astra 1.7 dti 55 kw nouzovy režim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel astra 1.7 dti 55 kw nouzovy režim
Dobrý den,
mám takový zavažný problém, syn si koupil toto auto začala se mu ztrácet voda, tak jsme to dali do servisu udělal těsnění pod hlavou a nastal další problém po předání auta se mi zdálo, že auto vubec netáhne tak po odzkoušení synem jsme ho dali spět do servisu, prostě při vymazání chyb auto jede normálně ale když mu chcete přidat hned to spadne do nouzáku a vubec netáhne diagnostika ukázala chybu 1125.2 turbo zkontroloval, ventil tlaku vyměnil, a prostě si voláme a já už jsem z toho na nervy a on taky nevíte jak by jste mi mohli pomoci.
děkuji
mám takový zavažný problém, syn si koupil toto auto začala se mu ztrácet voda, tak jsme to dali do servisu udělal těsnění pod hlavou a nastal další problém po předání auta se mi zdálo, že auto vubec netáhne tak po odzkoušení synem jsme ho dali spět do servisu, prostě při vymazání chyb auto jede normálně ale když mu chcete přidat hned to spadne do nouzáku a vubec netáhne diagnostika ukázala chybu 1125.2 turbo zkontroloval, ventil tlaku vyměnil, a prostě si voláme a já už jsem z toho na nervy a on taky nevíte jak by jste mi mohli pomoci.
děkuji
BMW 530D E53 2005 160 kw
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No toto auto má několik drobných specifik a jedna z nich je bohužel smrtelná. Pokud rozvody na tomhle motoru dělal někdo z “ praxe” od Vw tak ten motor za 10-25000tis Km půjde do kopru.
Závadu též neznám a bylo by třeba ho vzít k nějakému mechosovi s opel těch nebo op-Com načíst závady a udělat Log a víš na čem jsi. Jen si tak zastřelím ale předpokládám že jako všechny motory Y17DT to mělo zanesené sání které se vyčistilo ale snímač tlaku se při Cisteni buď necistil nebo poškodil.
No a potom ještě špatně zapojené hadicky ovládání turba.
Nesnažil se někdo Zaslepit egr?? Zde to nelze ani se SW úpravou musí se dat oblbování
Závadu též neznám a bylo by třeba ho vzít k nějakému mechosovi s opel těch nebo op-Com načíst závady a udělat Log a víš na čem jsi. Jen si tak zastřelím ale předpokládám že jako všechny motory Y17DT to mělo zanesené sání které se vyčistilo ale snímač tlaku se při Cisteni buď necistil nebo poškodil.
No a potom ještě špatně zapojené hadicky ovládání turba.
Nesnažil se někdo Zaslepit egr?? Zde to nelze ani se SW úpravou musí se dat oblbování
Naposledy upravil(a) hansdob dne 27 lis 2018, 13:17, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
závada komunikace zajímavé,
pro tento motor je závada P1125 : REGULACE TLAKU PREPLNOVANI
spíš tento bazmek bude v háji nebo ti hi blbě zapojili PG 7.03085.02.0 https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 2JFwuSCO0Z
pro tento motor je závada P1125 : REGULACE TLAKU PREPLNOVANI
spíš tento bazmek bude v háji nebo ti hi blbě zapojili PG 7.03085.02.0 https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 2JFwuSCO0Z
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zkoušet můůžeš co chceš ale musíš zjistit v bloku měřených hodnot proč ti to padá do nouze, jestli váhavzduchu, moc nafty, nebo tlak turba, n+kdy hapruje i teplota,martas112 píše:Ten se měnil tak to už je odzkoušený. Váha vzduchu,snímač tlaku vše jsme zkoušeli.
pokud se zůží diagnostika jen na pamět závad je to oničem,
příklad 1,6 CRi SW tam hláší čidlo tlako KO můžeš ho vyměnit strokrát a je to měničem tlaku turba,
u tebe to může být špatný měnič je jich tam víc
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice