2.0tdi 16v BWC škube, vynechává

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

2.0tdi 16v BWC škube, vynechává

Příspěvek od dr.dzusik »

Dobrý večer.

dostalo se mě do ruky výhodně koupit Lancer s motorem od VW. 2.0tdi 16v PD se závadou na DPF. Závada konkrétně P2002 - efektivita pod prahovou hodnotou (řada1). Tuto závadu nelze vymazat, po vymazaní ihned naskočí znova. Koupil jsem tedy snímač G450 a stále nejde vymazat. Následně po telefonu jsem se předešlého majitele zeptal jak je to dlouho co to svítí. no prý cca rok (wallbash) . Takže jsem DPF ihned vyndal ven.
A ted můj dotaz.
1)nevíte proč je závada stále a nelze vymazat i když motor neběží?. G450 nový ale nedokážu ho diagnostikou přizpůsobit.

2)nějakou firmu, s kterou máte dobré zkušenosti kde dělají čištění DPF, nebo případně pokud někdo nemá v dobrém stavu za dobrý peníz. Nový je nesmysl kupovat a nějaký polský JMJ nevím nevím.

Jinak auto jede sotva 100km/h

Moc Vám děkuji za rady.
Naposledy upravil(a) dr.dzusik dne 16 led 2019, 14:12, celkem upraveno 2 x.
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Idetic Šumperk
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Děkuji. Filtr si zítra vyzvedne firma na čištění.
Neví však někdo něco k té závadě která nelze vymazat?
O1 81kw ASV, sprint 764
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Protože je to hard chyba dokud se problem neodstrani/neopravi. Až budes mít filtr zpět, adaptuj hodnotu popilku jako u novyho, adaptuj G450 a jezdi..
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Woko_O píše:Protože je to hard chyba dokud se problem neodstrani/neopravi. Až budes mít filtr zpět, adaptuj hodnotu popilku jako u novyho, adaptuj G450 a jezdi..
aha děkuji. bohužel vag se s autem nespojí. delphi takovou možnost nemá. budu muset do Mitsubishi pravděpodobně.
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

o máš systém že tam je i nádobka na močovinu?
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

slovacek.milos píše:o máš systém že tam je i nádobka na močovinu?
Tak to jsi mě překvapil. Mám to auto 4dny. To se tedy mrknu. kde bych jí měl hledat? nikdy jsem to nedoplňoval do žádného auta

Tak tady se močovina nedává. (crazy)
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je to černá nádobka na šest litrů černá na 6 litrů, doplnuje ji autoservis vydrží tak stotisíc, bývá u zadní nápravy po pravé straně
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

slovacek.milos píše:je to černá nádobka na šest litrů černá na 6 litrů, doplnuje ji autoservis vydrží tak stotisíc, bývá u zadní nápravy po pravé straně
Tak tohoto vozidla a motoru se to netýká.
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

2.0tdi BKD škube, vynechává

Příspěvek od dr.dzusik »

hezký večer. Tak co jsem auto rozchodil po kompletním ucpaném dpf tak auto už jede a má tah až mám pocit zda není na autě udělaný čip.
po týdnu jezdění jsem však vypozoroval nějaké závady.
1 - když dojíždím ke křižovatce na neutrál a motor na volnoběh tak se motor hádá jako kdyby šel na tři válce. Po zastavení se volnoběh srovná. setrvák? jinak setrvak nebouchá ani se neozve při vypnutí motoru. někde jsem četl že by to mohl být vstřik nebo podfukuje.
2 - když mám ustálené otáčky cca kolem 1400rpm tak je cítit lehké škubání motoru.
Děkuji za rady.
Honza
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co třeba zkusit lepší naftu + vif EO optimal naftu nebo OMV, mám ted třeba pašíka tu naftu když naleješ do vody to je jak dobrý vývar s okama jen ližičk..a papat a smrdí to jak nemytá kun.. :roll: (LOL)

co popisuješ mi připádá jak problém se správným dávkováním paliva
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

slovacek.milos píše:co třeba zkusit lepší naftu + vif EO optimal naftu nebo OMV, mám ted třeba pašíka tu naftu když naleješ do vody to je jak dobrý vývar s okama jen ližičk..a papat a smrdí to jak nemytá kun.. :roll: (LOL)

co popisuješ mi připádá jak problém se správným dávkováním paliva
Zítra zrovna jedu do prahy. Cca á0po dálnici. dám plnou nádrž verva diesel a projedu to pořádně.

jestě jsem zapomněl že motor ja takový hlučný jako když vypadne hadice vzduchu, ale to by nemělo výkon což tohle jede jak smyslu zbavený a při řazení jako kdyby někde ušel vzduch, takové to klasické zahoukání turba to uplně není,
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

slovacek.milos píše:co třeba zkusit lepší naftu + vif EO optimal naftu nebo OMV, mám ted třeba pašíka tu naftu když naleješ do vody to je jak dobrý vývar s okama jen ližičk..a papat a smrdí to jak nemytá kun.. :roll: (LOL)

co popisuješ mi připádá jak problém se správným dávkováním paliva
Zítra zrovna jedu do prahy. Cca á0po dálnici. dám plnou nádrž verva diesel a projedu to pořádně.

jestě jsem zapomněl že motor ja takový hlučný jako když vypadne hadice vzduchu, ale to by nemělo výkon což tohle jede jak smyslu zbavený a při řazení jako kdyby někde ušel vzduch, takové to klasické zahoukání turba to uplně není,
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak jsem vypozoroval ze pokud se jede na 1500otacek tak se auto rozechveje. Nejvíce na 3 rychlostni stupeň. Pokud je v tahu tak se nic neděje.
O1 81kw ASV, sprint 764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“