2.0tdi 16v BWC škube, vynechává
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0tdi 16v BWC škube, vynechává
Dobrý večer.
dostalo se mě do ruky výhodně koupit Lancer s motorem od VW. 2.0tdi 16v PD se závadou na DPF. Závada konkrétně P2002 - efektivita pod prahovou hodnotou (řada1). Tuto závadu nelze vymazat, po vymazaní ihned naskočí znova. Koupil jsem tedy snímač G450 a stále nejde vymazat. Následně po telefonu jsem se předešlého majitele zeptal jak je to dlouho co to svítí. no prý cca rok . Takže jsem DPF ihned vyndal ven.
A ted můj dotaz.
1)nevíte proč je závada stále a nelze vymazat i když motor neběží?. G450 nový ale nedokážu ho diagnostikou přizpůsobit.
2)nějakou firmu, s kterou máte dobré zkušenosti kde dělají čištění DPF, nebo případně pokud někdo nemá v dobrém stavu za dobrý peníz. Nový je nesmysl kupovat a nějaký polský JMJ nevím nevím.
Jinak auto jede sotva 100km/h
Moc Vám děkuji za rady.
dostalo se mě do ruky výhodně koupit Lancer s motorem od VW. 2.0tdi 16v PD se závadou na DPF. Závada konkrétně P2002 - efektivita pod prahovou hodnotou (řada1). Tuto závadu nelze vymazat, po vymazaní ihned naskočí znova. Koupil jsem tedy snímač G450 a stále nejde vymazat. Následně po telefonu jsem se předešlého majitele zeptal jak je to dlouho co to svítí. no prý cca rok . Takže jsem DPF ihned vyndal ven.
A ted můj dotaz.
1)nevíte proč je závada stále a nelze vymazat i když motor neběží?. G450 nový ale nedokážu ho diagnostikou přizpůsobit.
2)nějakou firmu, s kterou máte dobré zkušenosti kde dělají čištění DPF, nebo případně pokud někdo nemá v dobrém stavu za dobrý peníz. Nový je nesmysl kupovat a nějaký polský JMJ nevím nevím.
Jinak auto jede sotva 100km/h
Moc Vám děkuji za rady.
Naposledy upravil(a) dr.dzusik dne 16 led 2019, 14:12, celkem upraveno 2 x.
O1 81kw ASV, sprint 764
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
2.0tdi BKD škube, vynechává
hezký večer. Tak co jsem auto rozchodil po kompletním ucpaném dpf tak auto už jede a má tah až mám pocit zda není na autě udělaný čip.
po týdnu jezdění jsem však vypozoroval nějaké závady.
1 - když dojíždím ke křižovatce na neutrál a motor na volnoběh tak se motor hádá jako kdyby šel na tři válce. Po zastavení se volnoběh srovná. setrvák? jinak setrvak nebouchá ani se neozve při vypnutí motoru. někde jsem četl že by to mohl být vstřik nebo podfukuje.
2 - když mám ustálené otáčky cca kolem 1400rpm tak je cítit lehké škubání motoru.
Děkuji za rady.
Honza
po týdnu jezdění jsem však vypozoroval nějaké závady.
1 - když dojíždím ke křižovatce na neutrál a motor na volnoběh tak se motor hádá jako kdyby šel na tři válce. Po zastavení se volnoběh srovná. setrvák? jinak setrvak nebouchá ani se neozve při vypnutí motoru. někde jsem četl že by to mohl být vstřik nebo podfukuje.
2 - když mám ustálené otáčky cca kolem 1400rpm tak je cítit lehké škubání motoru.
Děkuji za rady.
Honza
O1 81kw ASV, sprint 764
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zítra zrovna jedu do prahy. Cca á0po dálnici. dám plnou nádrž verva diesel a projedu to pořádně.slovacek.milos píše:co třeba zkusit lepší naftu + vif EO optimal naftu nebo OMV, mám ted třeba pašíka tu naftu když naleješ do vody to je jak dobrý vývar s okama jen ližičk..a papat a smrdí to jak nemytá kun..
co popisuješ mi připádá jak problém se správným dávkováním paliva
jestě jsem zapomněl že motor ja takový hlučný jako když vypadne hadice vzduchu, ale to by nemělo výkon což tohle jede jak smyslu zbavený a při řazení jako kdyby někde ušel vzduch, takové to klasické zahoukání turba to uplně není,
O1 81kw ASV, sprint 764
Zítra zrovna jedu do prahy. Cca á0po dálnici. dám plnou nádrž verva diesel a projedu to pořádně.slovacek.milos píše:co třeba zkusit lepší naftu + vif EO optimal naftu nebo OMV, mám ted třeba pašíka tu naftu když naleješ do vody to je jak dobrý vývar s okama jen ližičk..a papat a smrdí to jak nemytá kun..
co popisuješ mi připádá jak problém se správným dávkováním paliva
jestě jsem zapomněl že motor ja takový hlučný jako když vypadne hadice vzduchu, ale to by nemělo výkon což tohle jede jak smyslu zbavený a při řazení jako kdyby někde ušel vzduch, takové to klasické zahoukání turba to uplně není,
O1 81kw ASV, sprint 764