2.0tdi 16v BWC škube, vynechává

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Podfukuje vstrik nekterej
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

roman1648 píše:Podfukuje vstrik nekterej
Takže koupit na vstřiky těsnící sady a přetěsnit?
dneska jsem čistil egr a klapku a je to snad horší ještě. ted na volnoběh když ho prošlápnu tak po klesnutí otáček si místa ma motor zakucká jako kdyby vypadnul jeden válec. Pokud je auto v tahu tak to vůbec nic nedělá.

A jeste dotaz. Jak se to vlastně opravi kdyz dole není žádná tesnici měděná podlozka?
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

zabrousí nebo zafrézuje
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak jsem se tomu dneska věnoval a je na to přímo fréza, Tak však na internetu stojí 2500kč. další věc je to že to někdo opravuje zabroušením pastou ne ventily. Je k tomu však potřeba starý vstřik který se upraví pro zabrušování. Je tady prosím někdo kdo by mě prodal nějaký zcela KO vstřik?
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak jsem se tomu dneska věnoval a je na to přímo fréza, Tak však na internetu stojí 2500kč. další věc je to že to někdo opravuje zabroušením pastou ne ventily. Je k tomu však potřeba starý vstřik který se upraví pro zabrušování. Je tady prosím někdo kdo by mě prodal nějaký zcela KO vstřik?
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Určo nějakej mám ale najít ho (rofl)
Lepší je fakt ta fréza to zalapovani je na chvíli většinou
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

roman1648 píše:Určo nějakej mám ale najít ho (rofl)
Lepší je fakt ta fréza to zalapovani je na chvíli většinou
no jo čověče ale ta fréza není zadarmo že to pak zase odložím do garaže (wallbash)
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To jo no půjčil bych to ale odkud jsi..
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

roman1648 píše:To jo no půjčil bych to ale odkud jsi..
Jsem z Pardubic.
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic)

Omlouvam se za offtopic, trochu odbocim.

Protoze jsem se podilel na uprave tohoto motoru, upozornim te na jednu zavaznou vec, kterou mnozi kupci netusi: tento motor neni osazen stejnym turbodmychadlem (natoz ridici jednotkou) jako je u VW koncernu ale je tam mensi GT1646V - pozor na to! ;)

Jinak hybrida na nej umi Oleg u Turbopoweru a software Dieselpower.
(offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Foreste, to není až tak pravda.

Jsou dva druhy, jeden s aktivně řízeným DPF, který má GT1646V na 16V svodech (otočené "nahoru") a druhý bez DPF (případně s neřízeným DPF), který má klasické GT1749VA. Oba kódy motoru jsou BSY.

SW je jiný než u VW, ale jednotka stejná.
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak vstriky všechny nové těsnění a zadny nebyl podfouknuty. Zavada je stále stejná a dneska kdyz to delalalo to že při plinulem zrychlovani to bylo slyšet pod kapotou takove chvilema chrceni a v tom jemne poklesy výkonu a pro pusteni plynoveho pedalu turbo vydalo zvuk jako kdyz je na autě namontován blow off ventil. :?
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

tomes123456 píše:Foreste, to není až tak pravda.

Jsou dva druhy, jeden s aktivně řízeným DPF, který má GT1646V na 16V svodech (otočené "nahoru") a druhý bez DPF (případně s neřízeným DPF), který má klasické GT1749VA. Oba kódy motoru jsou BSY.

SW je jiný než u VW, ale jednotka stejná.
Ano mám naklapeni lopatek nahoru
O1 81kw ASV, sprint 764
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Podávací tlak je ok?
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

To by přece vynechávalo v tahu převážně. Mám pocit že když to začne dělat že je motor i hlučnější a dunivější. jako kdyby vypadla hadice od filtru a turbo po puštění plynového pedálu zaštěká. Hlavně se to děje až když se motor ohřeje.
je teda pravda že tandem je celý mastný od nafty. Ale to jsem teď viděl i na 1,9tdi PD které mělo 400tis na zádech a bez závad.
O1 81kw ASV, sprint 764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“