2.0tdi 16v BWC škube, vynechává
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže koupit na vstřiky těsnící sady a přetěsnit?roman1648 píše:Podfukuje vstrik nekterej
dneska jsem čistil egr a klapku a je to snad horší ještě. ted na volnoběh když ho prošlápnu tak po klesnutí otáček si místa ma motor zakucká jako kdyby vypadnul jeden válec. Pokud je auto v tahu tak to vůbec nic nedělá.
A jeste dotaz. Jak se to vlastně opravi kdyz dole není žádná tesnici měděná podlozka?
O1 81kw ASV, sprint 764
Tak jsem se tomu dneska věnoval a je na to přímo fréza, Tak však na internetu stojí 2500kč. další věc je to že to někdo opravuje zabroušením pastou ne ventily. Je k tomu však potřeba starý vstřik který se upraví pro zabrušování. Je tady prosím někdo kdo by mě prodal nějaký zcela KO vstřik?
O1 81kw ASV, sprint 764
Tak jsem se tomu dneska věnoval a je na to přímo fréza, Tak však na internetu stojí 2500kč. další věc je to že to někdo opravuje zabroušením pastou ne ventily. Je k tomu však potřeba starý vstřik který se upraví pro zabrušování. Je tady prosím někdo kdo by mě prodal nějaký zcela KO vstřik?
O1 81kw ASV, sprint 764
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Omlouvam se za offtopic, trochu odbocim.
Protoze jsem se podilel na uprave tohoto motoru, upozornim te na jednu zavaznou vec, kterou mnozi kupci netusi: tento motor neni osazen stejnym turbodmychadlem (natoz ridici jednotkou) jako je u VW koncernu ale je tam mensi GT1646V - pozor na to!
Jinak hybrida na nej umi Oleg u Turbopoweru a software Dieselpower.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Tak vstriky všechny nové těsnění a zadny nebyl podfouknuty. Zavada je stále stejná a dneska kdyz to delalalo to že při plinulem zrychlovani to bylo slyšet pod kapotou takove chvilema chrceni a v tom jemne poklesy výkonu a pro pusteni plynoveho pedalu turbo vydalo zvuk jako kdyz je na autě namontován blow off ventil.
O1 81kw ASV, sprint 764
Ano mám naklapeni lopatek nahorutomes123456 píše:Foreste, to není až tak pravda.
Jsou dva druhy, jeden s aktivně řízeným DPF, který má GT1646V na 16V svodech (otočené "nahoru") a druhý bez DPF (případně s neřízeným DPF), který má klasické GT1749VA. Oba kódy motoru jsou BSY.
SW je jiný než u VW, ale jednotka stejná.
O1 81kw ASV, sprint 764
To by přece vynechávalo v tahu převážně. Mám pocit že když to začne dělat že je motor i hlučnější a dunivější. jako kdyby vypadla hadice od filtru a turbo po puštění plynového pedálu zaštěká. Hlavně se to děje až když se motor ohřeje.
je teda pravda že tandem je celý mastný od nafty. Ale to jsem teď viděl i na 1,9tdi PD které mělo 400tis na zádech a bez závad.
je teda pravda že tandem je celý mastný od nafty. Ale to jsem teď viděl i na 1,9tdi PD které mělo 400tis na zádech a bez závad.
O1 81kw ASV, sprint 764