2.0tdi 16v BWC škube, vynechává

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Další poznatek je ten ze kdyz to začne dělat, vynechavat v tahu tak kdyz zastavím tak jdou obě vrtule na chladicí a motor na volnobeh občas vynechá a cely se zaklepe. Při přidávání plynu u stojícího auta turbo zasici jako kdyby tam byl blow off ventil. Neregenureje se treba DPF zrovna? Žádná kontrolka však nesviti. Kdyz auto vypnu a znova nastartují tak uz to nedělá. Co třeba ty klapky v sani?
O1 81kw ASV, sprint 764
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Se podívej zda opravdu neregeneruje.
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Blbě se nezeptam ale jak to poznam?
O1 81kw ASV, sprint 764
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

spoznaš to :) napr zdvihnuté otáčky, bežiace sahary, motor je citlivejši na plyn a pálava prašťanie z vyfuku :) možno ti často regeneruje ak je DPF KO plny popolčeka alebo poškodeny oxi KAT. Take cukanie mi robil občas passat CBAB hlavne pri tej regeneracii a raz zacukal poriadne zdochol a už nešiel.. EGR ostalo zaseknuté otvorené. po zaslepeni naskočil a potom som dal nový.. ale tak mozu to aj vstreky robit napr
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak jsem se tomu dneska zase věnoval a vyndal jsem cerpadlo z nádrže. Bylo pouze zaspinene, ale žádný kal nebo ucpané nebylo. Po rozdělení čerpadla jsem však našel několik kovových špon. Je to tedy možné že to je z tandemu a příčina by byla tedy tandem?
O1 81kw ASV, sprint 764
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

Šachty pro vstřiky bez známek poškození? jaké jsou korekce při cukání?
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

auto-point píše:Šachty pro vstřiky bez známek poškození? jaké jsou korekce při cukání?
Šachty pro vstriky klasicky omackane od vstriku na stěně. Jinak podfoukly vstrik žádný. . Korekce nevím protože je to lancer a vag na to nenapichnu.
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak mam pocit že se dost často pouští regenerace dpf. Cca každých 80km
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Tohle asi neni ok že?Obrázek
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

pridaj plyn,možno to ukazuje inverzne :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

[quote="UchoTD"]pridaj plyn,možno to ukazuje inverzne :)[/quote

Právě že to nijal nereaguje . Je to začarovaný auto
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Nevite jaká diag by zvladla regeneraci Dpf?
O1 81kw ASV, sprint 764
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

launch by měl.
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

auto-point píše:launch by měl.
Děkuji
O1 81kw ASV, sprint 764
Uživatelský avatar
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 led 2015, 15:02

Příspěvek od dr.dzusik »

Mam podezření ze to na k9nec vse bude dělat dpf. Kdyz byl9 na cisteni tak jsi nejsem jisty zda v mitsubishi bylo provedeno nulovani popilku. Takze opet budu muset do značky a apelovat na to. Posunul jsem doraz na turbu dle pana Humla co jsem se zde dočetl. Bohužel bez změny. Pokud ani to nepomůže jde do světa a bude něco jiného.

Edit: tak beru zpět. Změna naklopeni lopatek na turbu pomohlo. Ještě to neni stoprocentní, ale to už budou asi jiné příčiny.
O1 81kw ASV, sprint 764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“