Další poznatek je ten ze kdyz to začne dělat, vynechavat v tahu tak kdyz zastavím tak jdou obě vrtule na chladicí a motor na volnobeh občas vynechá a cely se zaklepe. Při přidávání plynu u stojícího auta turbo zasici jako kdyby tam byl blow off ventil. Neregenureje se treba DPF zrovna? Žádná kontrolka však nesviti. Kdyz auto vypnu a znova nastartují tak uz to nedělá. Co třeba ty klapky v sani?
spoznaš to napr zdvihnuté otáčky, bežiace sahary, motor je citlivejši na plyn a pálava prašťanie z vyfuku možno ti často regeneruje ak je DPF KO plny popolčeka alebo poškodeny oxi KAT. Take cukanie mi robil občas passat CBAB hlavne pri tej regeneracii a raz zacukal poriadne zdochol a už nešiel.. EGR ostalo zaseknuté otvorené. po zaslepeni naskočil a potom som dal nový.. ale tak mozu to aj vstreky robit napr
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Tak jsem se tomu dneska zase věnoval a vyndal jsem cerpadlo z nádrže. Bylo pouze zaspinene, ale žádný kal nebo ucpané nebylo. Po rozdělení čerpadla jsem však našel několik kovových špon. Je to tedy možné že to je z tandemu a příčina by byla tedy tandem?
Mam podezření ze to na k9nec vse bude dělat dpf. Kdyz byl9 na cisteni tak jsi nejsem jisty zda v mitsubishi bylo provedeno nulovani popilku. Takze opet budu muset do značky a apelovat na to. Posunul jsem doraz na turbu dle pana Humla co jsem se zde dočetl. Bohužel bez změny. Pokud ani to nepomůže jde do světa a bude něco jiného.
Edit: tak beru zpět. Změna naklopeni lopatek na turbu pomohlo. Ještě to neni stoprocentní, ale to už budou asi jiné příčiny.