 |
|
 |
 | ŠKODA Octavia 1.9TDI (ALH) 90 PS -> 151 PS by DIESELPOWER |  |
Zaslal: čt listopad 29, 2018 10:02 pm |
|
|
DIESELPOWER office |
uživatel |
 |
 |
Založen: 18.10.2012 |
Příspěvky: 659 |
Bydliště: office |
|
|
 |
 |
 |
|
ŠKODA Octavia 1.9TDI 90 PS -> 151 PS
Další exemplář nejoblíbenějšího auta v ČR - Octavia 1. generace prošel u nás úpravou. Jedná se o modelový ročník 2005 s dnes již kultovním motorem 1.9TDI (ALH) s rotačním čerpadlem, jehož tovární výkonové parametry činí, v kontextu dnešní doby podprůměrných 66 kW (90 PS) a 210 Nm. Majitel se proto rozhodl pro úpravu STAGE II 764 - jedná se o velmi výhodnou úpravu v poměru cena/výkon, která je nyní ještě o 25% levnější! Aplikace této úpravy je vhodná i pro vozy s větším počtem najetých kilometrů, kde rovnou provedeme i nutný servis palivové soustavy (nové trysky FB Sprint 764). Při této příležitosti doporučujeme vyměnit už často zpuchřelé podtlakové hadičky za kvalitní silikonové hadičky SILICONHOSES. Po důkladném odladění na válcové zkušebně jsme navýšili výkon na krásných 151 PS a 327 Nm.
Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 61 PS a 117 Nm
snížení spotřeby až 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
údržbu vstřikovacího systému
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: https://shop.dieselpower.cz/akce-slevy/uprava-motoru-1-9-tdi-stage-ii-sprint-764-pro-66-81kw-na-106kw/
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio 764 můžete aktuálně zakoupit v AKCI s 25% SLEVOU zde: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern---1-9-2-5-tdi---motory-s-rotacnim-cerpadlem/fratelli-bosio--bsla150p764--sprint-764/
 |
|
_________________
 |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: pá listopad 30, 2018 2:28 pm |
|
|
toefuk |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 15.2.2011 |
Příspěvky: 2697 |
Bydliště: Čadca |
|
|
 |
 |
 |
|
Pekne na seriove turbo maly SMIC. Nieje to trochu na hrane tahat vykon az do 4500rpm? |
|
_________________ A4,1Z,GT2052S,0,232+12mm boš,550x140x65,MAF off-MAP on,4bar sensor,jednohmota 240mm,KATout
MCUmall GQ3X
A4 AVANT AHH, 1852 hybrid s inovovanymi loziskami na REA, Seven 764, 550x180x65, 4bar, SMF 228 |
|
|
|
Zaslal: po prosinec 03, 2018 9:14 pm |
|
|
DIESELPOWER office |
uživatel |
 |
 |
Založen: 18.10.2012 |
Příspěvky: 659 |
Bydliště: office |
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrý den,
jedná se o bezpečnou úpravu, stále je tam velká rezerva. |
|
_________________
 |
|
|
|
Zaslal: st prosinec 19, 2018 11:49 am |
|
|
octavia.TDI |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 9.12.2010 |
Příspěvky: 727 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
No na tom seriovym turbu uz moc rezerva nebude |
|
|
|
|
Zaslal: st prosinec 19, 2018 12:20 pm |
|
|
Source |
Aktivista |
|
 |
Založen: 15.11.2015 |
Příspěvky: 1317 |
Bydliště: Trnava |
|
|
 |
 |
 |
|
Prečo nie ? podľa mňa viac ako nejakých 1250 mbar to turbo netlačí a takúto hodnotu toto turbo zvláda úplne bezproblémov. |
|
_________________ Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON
1??Kw/3??NM |
|
|
|
Zaslal: st prosinec 19, 2018 9:48 pm |
|
|
toefuk |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 15.2.2011 |
Příspěvky: 2697 |
Bydliště: Čadca |
|
|
 |
 |
 |
|
Source napsal: | Prečo nie ? podľa mňa viac ako nejakých 1250 mbar to turbo netlačí a takúto hodnotu toto turbo zvláda úplne bezproblémov. |
v 4500rpm? |
|
_________________ A4,1Z,GT2052S,0,232+12mm boš,550x140x65,MAF off-MAP on,4bar sensor,jednohmota 240mm,KATout
MCUmall GQ3X
A4 AVANT AHH, 1852 hybrid s inovovanymi loziskami na REA, Seven 764, 550x180x65, 4bar, SMF 228 |
|
|
|
Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy |
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
|
|
|
|
|
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena. |
|