Tak už se to sype. Dnešní studený start na 3 válce po přídání začala blikat kontrolka motoru-zkusil sjem chípnout poté už normálně na 4 válce.
Svíčky byly měněné v 30 tis km nyní 37 tis rovných. Cívka by mě napadla,ale ta by asi po dalším startu těžko začala jen tak běžět. Spíš bych to viděl na vstřikovač kdyby to jezdilo na shit benzín a staálo třeba dlouho bez jízdy,ale jel jsem v úterá 0 km okruh a benzín tam je celkem čerství asi 15 dní. Tohle dělábvala na fiatch hlava a vstřikovače a muselo se jezdit jen na 100 oktan nicméně i po výměně hlavy avstřiků s eproblém vrátil za půl roku a bylo to jen o palivu a EURO6,ale ,že by měl tento problém VW jsem nelyšel.
Jinak poradíte mi někdo jednoduchou diagnostiku,která by šla spárovat s telefonem? nemám NB
1,8 TSI EA888 za studena na 3 válce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,8 TSI EA888 za studena na 3 válce
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jasny to znam to je zaklad,ale kde vzit diag:( musim to sledovat,ale proc musim mit takovou smulu ja aj kdybyhc koupil novy auto posere se po 100 km najel jsem 700 kmROMEK píše:cievka može tiež haprovať najlepšie napojiť na diag. a pozrieť ktorý valec to robil a potom prehodiť cievky medzi sebou uvidiš či sa závada bude stehovat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
A o jaký rok, auto a kod motoru jde? Tím žes s tím najel jen 700km od koupě to klidně může souviset ...
Na to, že to má jen 67tkm (nebo dokonce jen 37tkm?) to je hodně málo ježděný, ale byl bych obezřetný, starší 1.8TSI (BZB, CDAA atd) i novější 1.8 (CJSA atd) maj předpis na výměnu 90tkm, tak proč někdo mění svíce už ve 30tkm??? Zkontrolovat svíčky ale nijak hrubě je nečistit, porovnat je mezi sebou a pak nutně nějakou diag, která dokáže přečíst live data na výpadky zapalování a podle toho řešit dál, třeba cívky atd., a zároveň i chybovou pamět, kde bude jistě zápis, viz ta blikající MIL kontrolka motoru.
Kdyby MIL neblikala, mohlo jít jen o zahřívání katu na cca 30sec po startu, pokud teplota chladicí kapaliny byla mezi 18-32 stupni, to je pak aktivní dvojité vstřikování a zpožděné zapalování, tzv. HOSP (HSP) fáze ...
Na to, že to má jen 67tkm (nebo dokonce jen 37tkm?) to je hodně málo ježděný, ale byl bych obezřetný, starší 1.8TSI (BZB, CDAA atd) i novější 1.8 (CJSA atd) maj předpis na výměnu 90tkm, tak proč někdo mění svíce už ve 30tkm??? Zkontrolovat svíčky ale nijak hrubě je nečistit, porovnat je mezi sebou a pak nutně nějakou diag, která dokáže přečíst live data na výpadky zapalování a podle toho řešit dál, třeba cívky atd., a zároveň i chybovou pamět, kde bude jistě zápis, viz ta blikající MIL kontrolka motoru.
Kdyby MIL neblikala, mohlo jít jen o zahřívání katu na cca 30sec po startu, pokud teplota chladicí kapaliny byla mezi 18-32 stupni, to je pak aktivní dvojité vstřikování a zpožděné zapalování, tzv. HOSP (HSP) fáze ...
¨Rayx píše:A o jaký rok, auto a kod motoru jde? Tím žes s tím najel jen 700km od koupě to klidně může souviset ...
Na to, že to má jen 67tkm (nebo dokonce jen 37tkm?) to je hodně málo ježděný, ale byl bych obezřetný, starší 1.8TSI (BZB, CDAA atd) i novější 1.8 (CJSA atd) maj předpis na výměnu 90tkm, tak proč někdo mění svíce už ve 30tkm??? Zkontrolovat svíčky ale nijak hrubě je nečistit, porovnat je mezi sebou a pak nutně nějakou diag, která dokáže přečíst live data na výpadky zapalování a podle toho řešit dál, třeba cívky atd., a zároveň i chybovou pamět, kde bude jistě zápis, viz ta blikající MIL kontrolka motoru.
Kdyby MIL neblikala, mohlo jít jen o zahřívání katu na cca 30sec po startu, pokud teplota chladicí kapaliny byla mezi 18-32 stupni, to je pak aktivní dvojité vstřikování a zpožděné zapalování, tzv. HOSP (HSP) fáze ...
sorry,ale mas to napsano v popisku o jaky motor jde.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987: Sorry jako, ale "1,8 TSI EA888" není to, na co se ptám, tohle označení 1,8 TSI EA888 naroubuješ na motory od 2007 do 2018 ...
EA888 je rodina motorů, ne konkrétní kod motoru, který kdybys četl pořádně jsem uvedl tři příklady a každý je dost rozdílný a zdaleka to nejsou všechny možnosti u 1,8 TSI EA888 ...
Takže ani v popisku "1,8 TSI EA888", ani v podpisu žádný detaily k tomuhle pacientovi nemáš ...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
EA888 je rodina motorů, ne konkrétní kod motoru, který kdybys četl pořádně jsem uvedl tři příklady a každý je dost rozdílný a zdaleka to nejsou všechny možnosti u 1,8 TSI EA888 ...
Takže ani v popisku "1,8 TSI EA888", ani v podpisu žádný detaily k tomuhle pacientovi nemáš ...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Rayx píše:sikin1987: Sorry jako, ale "1,8 TSI EA888" není to, na co se ptám, tohle označení 1,8 TSI EA888 naroubuješ na motory od 2007 do 2018 ...
EA888 je rodina motorů, ne konkrétní kod motoru, který kdybys četl pořádně jsem uvedl tři příklady a každý je dost rozdílný a zdaleka to nejsou všechny možnosti u 1,8 TSI EA888 ...
Takže ani v popisku "1,8 TSI EA888", ani v podpisu žádný detaily k tomuhle pacientovi nemáš ...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
DAJA,DAJB
potreti pisu,ze nemam diagnostiku a chci poradit jakou koupit to byl aj ucel prispevku.
proc menil svicky po 30 tis? a proc menil olej za 35 tis -6x??? protoze na to auto nekaslal -nikdy ho nemyl v mycce nema ani jeden skrabanec na pneumatikach ktere jsou originaly je stale pres ř mm vzorku coz je u auta s XDS a takovym vykonem neskutecne ja byhc ty gumy zhulakal za 1é tis jak nic - proto jsem to auto vzal aby byla co nejmensi moznost selhani rozvodu a jinych bolesti co postihuji TSI.
Dneska jsem startoval a nic se nedelo,takze budu testovat az se zase stane budu resit. takovy problem jsme cekal kdybych tam frknul ethanol ne,ale daval jsem 100oktan a ted jednu nadrz benzinu tank ono,ale rychle jsem to vyjel,protoze mam spotrebu 12 l no podle palubaku podle dotankovani to uplne blbe ukazuje,ale to je ajsny jezdim kratke trate a jak s ezahreje motor jedu ostre kilometry v kopcich hodne rychle
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm