praga V3S jede normálně na benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
praga V3S jede normálně na benzin
vejtřaska, která na benzín pojede taky.Motor: vícepalivový (má možnost i dlouhodobého provozu na benzin, případně směs nafta-benzin), řadový čtyřdobý vznětový 6-ti válec OHV s dvěma vačkovými hřídeli, s přímým vstřikem paliva (odvozený od dvanáctiválce T111
hele, já za to nemůžu, že víš o vejtřasce hovno. Tak nepindej.
slyšeli jste někdo takovou blbost že by vetříeska jezdila na benál borec má 53 let a tvrdí mi že to de
hele, já za to nemůžu, že víš o vejtřasce hovno. Tak nepindej.
slyšeli jste někdo takovou blbost že by vetříeska jezdila na benál borec má 53 let a tvrdí mi že to de
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Niektore to dokazu...
Ale to by musela byt rec o P V3S M2, tie dokazali ist aj na letecky benzin, petrolej, normal benzin ALE vzdy zmiesany s naftou, nikdy nie cisty a este k tomu iba kratkodobo...
Ale to by musela byt rec o P V3S M2, tie dokazali ist aj na letecky benzin, petrolej, normal benzin ALE vzdy zmiesany s naftou, nikdy nie cisty a este k tomu iba kratkodobo...
Naposledy upravil(a) frantisek28 dne 01 pro 2018, 21:01, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
https://www.youtube.com/watch?v=2kw8ji3-DbEMarek001 píše:To neviem, akurát viem že T148 môže ísť aj opačne, ale že by V3S išla na benzín som fakt nepočul
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vojenský vozidlo jede na vše,co teče. Jak dlouho se nikdo nezmiňoval.Na vojně jsi byl? Byl. Tak vidíš. Asi jsi při výuce spal nebo nedával pozor.
Š120 jezdí na čistou naftu a Simson se natáčel pozpátku přes nakopávačku.
Š120 jezdí na čistou naftu a Simson se natáčel pozpátku přes nakopávačku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Jenom doplním, že jednou nezbytně nutnou podmínkou bylo těsnící vstřikovací čerpadlo
Vstřikovací čerpadlo osazené na motoru (Tatra T912) má samostatnou olejovou náplň, jak pro čerpadlo, tak pro regulátor. Bohužel to velmi často propouštělo a bylo to plné nafty, nicméně ta maže = OK. V případě benzínu by to asi nedopadlo...
"Letecký benzín", respektive letecký petrolej (alá JET A1, JET B) pro proudové motory se dá bezproblémově dát místo nafty. Bylo běžnou praxí v ČSLA / AČR, že uskladněný letecký petrolej, který již nesplňoval ve všech parametrech, tak šel k útvarům do stojanů NM-35. Co se s tím dělá dnes netuším... nicméně předpokládám, že se zaplatí odborné firmě za ekologickou likvidaci a ta to zlikviduje v nějaké "čerpací stanici svazu přátel a známých" nebo protopí jako LTO...
Ostatně dost VW TDI, TDI PD na to jezdilo dlouhodobě také...
Provozu na různé "palivové směsi" byla / (je) schopná většina armádní techniky včetně BVP, tanků atd. V některých případech řidič přenastaví čerpadlo ("otočí kolečkem" na čerpadle). U novodobé techniky je to již problém... ukázkou byla Dinga v Afganistánu, když dostala méně kvalitní naftu...
Vstřikovací čerpadlo osazené na motoru (Tatra T912) má samostatnou olejovou náplň, jak pro čerpadlo, tak pro regulátor. Bohužel to velmi často propouštělo a bylo to plné nafty, nicméně ta maže = OK. V případě benzínu by to asi nedopadlo...
"Letecký benzín", respektive letecký petrolej (alá JET A1, JET B) pro proudové motory se dá bezproblémově dát místo nafty. Bylo běžnou praxí v ČSLA / AČR, že uskladněný letecký petrolej, který již nesplňoval ve všech parametrech, tak šel k útvarům do stojanů NM-35. Co se s tím dělá dnes netuším... nicméně předpokládám, že se zaplatí odborné firmě za ekologickou likvidaci a ta to zlikviduje v nějaké "čerpací stanici svazu přátel a známých" nebo protopí jako LTO...
Ostatně dost VW TDI, TDI PD na to jezdilo dlouhodobě také...
Provozu na různé "palivové směsi" byla / (je) schopná většina armádní techniky včetně BVP, tanků atd. V některých případech řidič přenastaví čerpadlo ("otočí kolečkem" na čerpadle). U novodobé techniky je to již problém... ukázkou byla Dinga v Afganistánu, když dostala méně kvalitní naftu...
GIV Variant TDi ???kW