praga V3S jede normálně na benzin

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

praga V3S jede normálně na benzin

Příspěvek od slovacek.milos »

vejtřaska, která na benzín pojede taky.Motor: vícepalivový (má možnost i dlouhodobého provozu na benzin, případně směs nafta-benzin), řadový čtyřdobý vznětový 6-ti válec OHV s dvěma vačkovými hřídeli, s přímým vstřikem paliva (odvozený od dvanáctiválce T111

hele, já za to nemůžu, že víš o vejtřasce hovno. Tak nepindej.

slyšeli jste někdo takovou blbost že by vetříeska jezdila na benál borec má 53 let a tvrdí mi že to de :roll:
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jo myslim že v zimě
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A6TDI píše:Jo myslim že v zimě
a kdo bude mazat čerpadlo a vstřiky :?
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Ja myslim ze by mohla tata ma jednu se kterou vyjede jednou za rok v nadrzi je nafta co skoro ani neni nafta a pokud to chyti jede to snad na cokoli. Horsi je co to udela s cerpadlem.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkuste někdo přispět jako frontový voják u bigošů tákovou pičovinku jsem ještě neslyšel
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:zkuste někdo přispět jako frontový voják u bigošů tákovou pičovinku jsem ještě neslyšel
já jezdil s autobusem a ventru jsem měl jen na spestření života rád jsem se vní projel ;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To neviem, akurát viem že T148 môže ísť aj opačne, ale že by V3S išla na benzín som fakt nepočul :?
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Niektore to dokazu...

Ale to by musela byt rec o P V3S M2, tie dokazali ist aj na letecky benzin, petrolej, normal benzin ALE vzdy zmiesany s naftou, nikdy nie cisty a este k tomu iba kratkodobo...
Naposledy upravil(a) frantisek28 dne 01 pro 2018, 21:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:To neviem, akurát viem že T148 môže ísť aj opačne, ale že by V3S išla na benzín som fakt nepočul :?
opčně ti jede i blbý pincek, vyjedeš na kopček chcípneš a jedeš pospátku, ale naftoový motor na benzín to už je spíš pořad to nevymyslíš ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Marek001 píše:To neviem, akurát viem že T148 môže ísť aj opačne, ale že by V3S išla na benzín som fakt nepočul :?
https://www.youtube.com/watch?v=2kw8ji3-DbE

:)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vojenský vozidlo jede na vše,co teče. Jak dlouho se nikdo nezmiňoval.Na vojně jsi byl? Byl. Tak vidíš. Asi jsi při výuce spal nebo nedával pozor.
Š120 jezdí na čistou naftu a Simson se natáčel pozpátku přes nakopávačku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Karel65
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 úno 2009, 14:55

Příspěvek od Karel65 »

Jojo je to tak PV3S provoz na benzín naprosto povolen pokud najdu dám kopii příručky k vozidlu. VOP podnik v Přelouči měl povinnost po GO odzkoušet i provoz na benzín jezdil s tím soused jako zajížděč a na benzín to strašně smrdělo.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jenom doplním, že jednou nezbytně nutnou podmínkou bylo těsnící vstřikovací čerpadlo 8)
Vstřikovací čerpadlo osazené na motoru (Tatra T912) má samostatnou olejovou náplň, jak pro čerpadlo, tak pro regulátor. Bohužel to velmi často propouštělo a bylo to plné nafty, nicméně ta maže = OK. V případě benzínu by to asi nedopadlo...

"Letecký benzín", respektive letecký petrolej (alá JET A1, JET B) pro proudové motory se dá bezproblémově dát místo nafty. Bylo běžnou praxí v ČSLA / AČR, že uskladněný letecký petrolej, který již nesplňoval ve všech parametrech, tak šel k útvarům do stojanů NM-35. Co se s tím dělá dnes netuším... nicméně předpokládám, že se zaplatí odborné firmě za ekologickou likvidaci a ta to zlikviduje v nějaké "čerpací stanici svazu přátel a známých" nebo protopí jako LTO...
Ostatně dost VW TDI, TDI PD na to jezdilo dlouhodobě také... :D

Provozu na různé "palivové směsi" byla / (je) schopná většina armádní techniky včetně BVP, tanků atd. V některých případech řidič přenastaví čerpadlo ("otočí kolečkem" na čerpadle). U novodobé techniky je to již problém... ukázkou byla Dinga v Afganistánu, když dostala méně kvalitní naftu...
GIV Variant TDi ???kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak já to s dovolením rozštípnu.....



Obrázek
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Karel65
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 úno 2009, 14:55

Příspěvek od Karel65 »

Jo to je přesně to co jsem chtěl kopírovat.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“