praga V3S jede normálně na benzin

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Takže to vyřadily čerpadlo a jak to otvíralo vstřiky ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Slavkov"]Jenom doplním,

nechtěj mě ale říct že do suché nádrže natankuješ natural 95 pumpičkou natlakuješ a jedeš do nekonečna, to už tam můžeš natankovat vodu a pojede to
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, tohle byl předpis, ale jen pro válečné byrokraty a nikdy se to netestovalo..Pokud by se v případě války na tohle naskočilo, daleko by soudruzi nedojeli, nejen že v tom nebyla praxe, ale ani potřebné součásti, jako podávací el. čerpadlo atd. MNOHO věcí tehdy bylo jen JAKO..Krásně se to čte, ale je to spíš humoristické čtení... :)
P.S. a to jezdit se škodovkou apod. na čistou naftu chce hlavně vyzkoušet a až poté mluvit..Něco jiného je benzin typu ala ruský gruzavik, který prodávali sověti našim soudruhům a ti magoři to dávali např. do T 603 nebo octavia a pak měli soutěž , jak daleko kdo ujel..Tento "benzin" je vlastně taková petrolka, je to černé a má to tak 50 oktanů max..Ale samozřejmě ruský gruzavík to zvládl, jeho nízká komprese to zchroustla..I moje ruská motorka SV protestuje, protože je zvyklá na natural..Já když natankoval v Rumunsku do své upravené MB 1100 a kámoš do Moskviče 412 s motorem ala BMW 1500, který potřeboval super, tak jsem chrastění tohoto motoru slyšel z kolegova vozu celou cestu./Od té doby vím, že tento motor vydrží všechno/.Mě to lehlo přehřátím... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A6TDI píše:Takže to vyřadily čerpadlo a jak to otvíralo vstřiky ?
asi nijak

je to v režimu: nesmysl holý věta rozvitá ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"].Něco jiného je benzin typu ala ruský gruzavik,

já třeba v dobách kdy se ještě topilo naftou tak si nalil do pincka plnou, stříkačkou nalil benál nebo toluen do hadičky nasadil pustil roztlačil a :) blahodárně rajtoval, nepopsatelné dětské štěstí, zakouřil jsem startku nebo marsku a dojel dom zastavil palivo a nechal dojet, svůj jawa O5 diesel power :)

sem tam mě naháděl PSVB nebo šedý mor
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tyhle pokusy jsme dělali, když matka nedala kapesné nebo na nanuka, a nemohli jsme tátovi nebo jinému ukrást pionýra, který byl na suchu./papíry nebyly/ Tak jsem taky ve sklepě našel líh, ale 550 na to nechtěl jet, šel jenom na volnoběh.Ale trabantisti takhle experimentovali pořád, kus nafty, ředidlo, technický benzin, brz.kapalina na vůni a už se jelo.Bohužel často jen s ohřátým motorem, jinak to víc jelo než nejelo podle poměru paliva..Ale motor se tím zkurvil, stejně jako všechny náhražky..Vítězi často byli ti, co měli nějaký erární stroj s pomocným benzinovým motorem, který bohužel moc často čistý benzin neviděl.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]

u nás byly UP závody výroba nábytku a toluenu jsem měl kolik chtěl, ten ty neduhy alternativních paliv pořešil, doba těžká benál 2,50 startky 4 pivo 1,70 karamelové lízátko O.25 (LOL)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

slovacek.milos píše:
A6TDI píše:Takže to vyřadily čerpadlo a jak to otvíralo vstřiky ?
asi nijak

je to v režimu: nesmysl holý věta rozvitá ;)
Jako ta "předělávka" ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já žádnou předělávku neznám, znám jen škodovku traktor tam upravíš mechanicky kompres a jsou tam svíčky karbec a jedeš na benál, pak přepneš na naftu ale ventra na naftu to je fakt nesmysl hový věta rozvitá

osobně jsem řešil problém kdy došla nafta a nalili do ventry jeřábu naftu to chytlo na startsprej zarachotilo a konec
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kdyby se nedejbože kdysi strhla válka,byli by jste rádi tu V3S rozpohybovat nacokoliv,co teče a hoří,když vám půjde vo kejhák.
Na Dakaru Liaz jel taky nacokoliv,aby tam neuschli kluci.
Je třeba se na dívat očima té doby.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="martinsidlo"]Kdyby se nedejbože kdysi strhla válka,byli by jste rádi tu V3S rozpohybovat

já bych ti doporučil spíš se kolem té ventry nemotat, spomen si na ladu Usáma bin Ládin ten ti vytahne z kufříku raketku a pokud tě uvídfí na kopečku třeba na pět kilometrů tak máš ventru na třísky a budeš rád že po tobě zbude žiletka a tvé jméno bude vytesáno

pozemní vojsko je dneska někde jinde
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Bydliště: Kopřivnicko

PV3S

Příspěvek od lift »

Já sloužil v letech 1978-80 .Jezdil jsem jako zobák na PV3S a opravdu bylo vřazeno el.čerpadlo pro potřebu na palivo benzín.Určitě to bylo podle Rusů,ti jeli na všechno,ale s tím mazáním to nikdo neřešil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono theoreticky bylo vše zmáknuto, byly o tom napsány litanie, ale praxe byla tristní. Byl jsem často až zděšen, jak ta naše armáda, která měla jako první vlna prolomit imperialistickou hráz za hranicemi byla jen jakoby. I jak píše martinsidlo, jenom uvést V3s na naftu do chodu, byl obřad , a což potom na jiné palivo..Ono stačilo si jen hrát s eterovým nastřikovačem u s5T a pak zastartovat a málem ulétly hlavy...A když by byl vydán rozkaz , vyjet s "uloženkami", tak se rovnou mohlo pořádat o příměří, nebo se raději rovnou vzdát.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Ono theoreticky bylo vše zmáknuto,

já ji měl ještě před deseti lety jako svezeníčko a průjezdnost neskutečná prodal jsem ji do jedné prdele na kopanice v SK tam je ventra skoro v každém baráku tam si bez ní nevrzneš,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano , byla dobrá, když nám zapadl tank, sedl si na břicho jako nějaký brouk, pásy se točily a to bylo vše, přijela T 138 ,tak si říkám, ta s tím pohne, to je tutovka ..A koukám Tatra si sedla na rouru a byla na tom stejně jako tank..Pak přijela V3s /naložená Patka/ a řidič nebyl vůl a vzal to zešikma, protože s oběma stroji v přímém směru nemohl s V3s hnout, a natočil Tatru tak, že mohla zabrat a spolu natočili i bezmocného brouka T54 , který konečně zabral a vyjel..Bylo to velké poučení, že tank v hlubokém bahně je vlastně jen lemra, Tatře vadí roura a PV3S je v podstatě ideál, pokud je naložená a má se o co opřít..Ne nadarmo ji opajcovali od GM a využili jeho úžasné vlastnosti, které byly Amíky a Rusy prověřeny ve WW2.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“