bmw e39 3,0d 135kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bmw e39 3,0d 135kw
Zdravím, už delší dobu se snažím spravit kolísání otáček motoru a to zvláště na volnoběh o cca 80 ot.Závada se projeví ihned po startu a je jedno jestli je motor studený nebo ohřátý zkrátka houpou otáčky jako kdyby se rychle přidával a ubíral plyn.Když se ale motor chvíli podrží v max otáčkách a nechá se spadnout na volnoběh tak běží pravidelně, ale pak stačí jenom zavadit o plyn a motor se rozhodí a je to v kelu.Při kolísání je vidět na diagnostice jak tlak v railu skáče sem a tam a to klidně o 100 baru.Podávačka tlačí na volnoběh 3,6 bar ale po sešlápnutí plynu klesá až ke 2 barům.Už jsem měnil regulátor tlaku paliva, čidlo tlaku paliva a bez úspěchu.Tak prosím o radu zkušenější.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Tak jsem zase drobet bádal.Udělal jsem přepadový test a 4 vstřiky mají 12ml, dva zbylé 15ml(doba testu jedna minuta).Prej by mělo být okolo 10ml/min tak nevím v jakém stavu ty vstřiky jsou jestli těch 5ml je natolik velký rozdíl aby to vysvětlilo velké kolísání tlaku.Jinak přikládám obrázek kde je vidět kolísání tlaku na railu.
To takováhle závada ještě nikoho nepotkala?Já jsem přemýšlel o tom kolísání tlaku ale jelikož kolíše i nad požadovanou hodnotu řídící jednotky tak to vypadá že je tlaku dost tudíž by ty vstřikovače mohli být dobré.Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s vadnými vstřiky jestli můžou taky způsobit výchylku tlaku nad požadovanou hodnotu řídící jednotky, předem děkuji za rady.