mitsubishi pajero
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mitsubishi pajero
Zdravím mám v servis jedno mitsubishi pajero montero. R.V2002 s motorom 2, 5 TD. Sviety kontrolka závad a sú zapísané chyby stále kódy 15, 14, 11, 46, 27, 48. Závady nejdú vymazať, aj keď kód 11, 27 je snímač polohy plynu a vozidlo ma klasicky plyn lankom ovládaný. Viete niekto poradiť čo by som štím mohol urobiť? A ešte jedna vec te tam ABS žiadne závady ale brzdový pedál raz je dobrý a občas je upne mäkký tak že brzdy reagujú až na spodku pedála.
toto jsou mrchy, čerpadla slořitý jak orloj, milion čidel a nikdo se do oprav nehrne...máme tam Double Caba s něčím podobným, čerpadlo nesehnatelný a opravit to nechtějí ( a nebo třeba za 50 tis )
Brzdy na Pajero 3.2 nějak to blbnulo že to odvzdušníme, nešlo z toho nic,žádnej tlak, pak po zapnutí klíčku a bez šlapání na pedál stříkala kapalina z odvzdušńováku pod tlakem, nechápu...
Brzdy na Pajero 3.2 nějak to blbnulo že to odvzdušníme, nešlo z toho nic,žádnej tlak, pak po zapnutí klíčku a bez šlapání na pedál stříkala kapalina z odvzdušńováku pod tlakem, nechápu...
Tihle kříženci mechaniky a "TDI", Zexely apod. i u jiných vozů, byl mor na majitele a mechaniky..Jinak auta byla výborná, pokud nebyla po trápení v terénu. Pokud bych vlastnil toto zachovalé auto, šel bych cestou montáže klasické rotačky, kterou tento motor předtím měl, /což je kopie Bosche/nebo složitější cestou, což je čerpadlo Bosch VE , které je na motoru Daewoo 2,5 TDi N1 , které používá právě tento motor a kde VE je spolehlivé...
nepropadat panice...