mitsubishi pajero

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pozotr
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Registrován: 04 čer 2007, 13:03

mitsubishi pajero

Příspěvek od pozotr »

Zdravím mám v servis jedno mitsubishi pajero montero. R.V2002 s motorom 2, 5 TD. Sviety kontrolka závad a sú zapísané chyby stále kódy 15, 14, 11, 46, 27, 48. Závady nejdú vymazať, aj keď kód 11, 27 je snímač polohy plynu a vozidlo ma klasicky plyn lankom ovládaný. Viete niekto poradiť čo by som štím mohol urobiť? A ešte jedna vec te tam ABS žiadne závady ale brzdový pedál raz je dobrý a občas je upne mäkký tak že brzdy reagujú až na spodku pedála.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

toto jsou mrchy, čerpadla slořitý jak orloj, milion čidel a nikdo se do oprav nehrne...máme tam Double Caba s něčím podobným, čerpadlo nesehnatelný a opravit to nechtějí ( a nebo třeba za 50 tis )

Brzdy na Pajero 3.2 nějak to blbnulo že to odvzdušníme, nešlo z toho nic,žádnej tlak, pak po zapnutí klíčku a bez šlapání na pedál stříkala kapalina z odvzdušńováku pod tlakem, nechápu...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

20km.odomna je chlap co opravuje cerpadla zyxel a venuje sa oprav mit. Pajero.a on to auto.chvali ze jedina slabina je to cerpadlo na 3.2.
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tihle kříženci mechaniky a "TDI", Zexely apod. i u jiných vozů, byl mor na majitele a mechaniky..Jinak auta byla výborná, pokud nebyla po trápení v terénu. Pokud bych vlastnil toto zachovalé auto, šel bych cestou montáže klasické rotačky, kterou tento motor předtím měl, /což je kopie Bosche/nebo složitější cestou, což je čerpadlo Bosch VE , které je na motoru Daewoo 2,5 TDi N1 , které používá právě tento motor a kde VE je spolehlivé...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Mitsubishi“