Opel Vectra C 2,0T -nemá výkon

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Opel Vectra C 2,0T -nemá výkon

Příspěvek od ROMEK »

Mám tady Vectru C r.v2004 2,0Turbo 129Kw a auto má podlá mňa slabý výkon. Sporadicky vyhodí chybu na regulačný ventil tlaku turba. Problem je že nevidím v Live datach požadovaný tlak turba len aktualny. ten je cca pri 2100 až 2500ot/min 1,6Bar .

Dalšia vec co sa mi nezda je hodnota atmosferickeho tlaku len 0,3bar mala by byť 0,9. Snímač som hladal ale nemožem ho najsť v ESI je napísane že ním nemusí byť vybavene.

stretol sa niekto s niečim podobným?

Obrázek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Atmosfericky tlak 0,9 to je ta cca 1000 m.n.m.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kts nemám, nerozumim mu , ale tlak by měl být příklad 9,987 a po startu asi O,4 podtlak, kolik má tlačit turbo to nikdy nevím delphi a tam je snad vždy skutečný a požadovaný
kolik má turbo natlačit max jsem ti dal na opel klub, třeba to tam někdo bude vědět,
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

no tlak vzduchu by mal byť 0,9 až cca 1,2 bar respektíve pri vypnutom motore by mali byť čidla zrovnane. Mal som to na origo diagnostike a tam tiež neni v LIVE datách požadovaný tlak turba. na origo diagnostike ukazuje zasa atmosferický tlak 3,8bar tak zaleži ako je tento udaj doležitý pre RJ motoru.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:no tlak vzduchu by mal byť 0,9 až cca 1,2 bar respektíve pri vypnutom motore by mali byť čidla zrovnane. Mal som to na origo diagnostike a tam tiež neni v LIVE datách požadovaný tlak turba. na origo diagnostike ukazuje zasa atmosferický tlak 3,8bar tak zaleži ako je tento udaj doležitý pre RJ motoru.
romane toto nějak nechápu atmosferický tlak jsem neviděl snad nikdy nad 1, vždy mírně pod po startu cca 400 ale atmosferický tlak 3,8 to by sme tu asi skapali, nebo sedíš v kesonu pro potapěče?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

no to čidlo atmosferickeho tlaku sem nikde nenašel. Udajne ním vozidlo može alebo nemusí byť vybavené. Može byť v RJ len natvrdo zapísaná 0,3 alebo 3,5 a jednotka na hodnotu proste nereaguje. Ale to by sa museli vyjadrit odborníci
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:no to čidlo atmosferickeho tlaku sem nikde nenašel. Udajne ním vozidlo može alebo nemusí byť vybavené. Može byť v RJ len natvrdo zapísaná 0,3 alebo 3,5 a jednotka na hodnotu proste nereaguje. Ale to by sa museli vyjadrit odborníci
romane to je silné kafé přeci každé auto co má turbo i nemá musí mít tlakoměr to by asi nic nefachčilo a jestli má nějaké hodnoty natvrdo tak jsou náhradní a je to porucha tlakoměru, prostě to jede v nouzáku a to změříš tlakoměrem kts nevěř


falešné stopy co jsem měl hláška vadné čidlo tlaku a bylo to regulátorem tlaku tur ba

vadnné čidlo tlaku turba a bylo to regulátorem

tento vergl má přes 4 atm vstřikovacího tlaku tak i o tuto hodnotu bych se zajímal to umí pěkně zamotat výsledek výkonu
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

miloš to auto ma 3x snímač tlaku pozri screen z diag. jeden snímač je za intercoolerem a druhý je v saní za škrtíci klapku a tretí snímač atmosferickeho tlaku ten nemožem najít
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:miloš to auto ma 3x snímač tlaku pozri screen z diag. jeden snímač je za intercoolerem a druhý je v saní za škrtíci klapku a tretí snímač atmosferickeho tlaku ten nemožem najít
už to trochu chápu a trochu mi to stím screen z kts koresponduje, ale tákovou kokotinu jsem zatím ještě neviděl :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“