Opel Vectra C 2,0T -nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Vectra C 2,0T -nemá výkon
Mám tady Vectru C r.v2004 2,0Turbo 129Kw a auto má podlá mňa slabý výkon. Sporadicky vyhodí chybu na regulačný ventil tlaku turba. Problem je že nevidím v Live datach požadovaný tlak turba len aktualny. ten je cca pri 2100 až 2500ot/min 1,6Bar .
Dalšia vec co sa mi nezda je hodnota atmosferickeho tlaku len 0,3bar mala by byť 0,9. Snímač som hladal ale nemožem ho najsť v ESI je napísane že ním nemusí byť vybavene.
stretol sa niekto s niečim podobným?
Dalšia vec co sa mi nezda je hodnota atmosferickeho tlaku len 0,3bar mala by byť 0,9. Snímač som hladal ale nemožem ho najsť v ESI je napísane že ním nemusí byť vybavene.
stretol sa niekto s niečim podobným?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no tlak vzduchu by mal byť 0,9 až cca 1,2 bar respektíve pri vypnutom motore by mali byť čidla zrovnane. Mal som to na origo diagnostike a tam tiež neni v LIVE datách požadovaný tlak turba. na origo diagnostike ukazuje zasa atmosferický tlak 3,8bar tak zaleži ako je tento udaj doležitý pre RJ motoru.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
romane toto nějak nechápu atmosferický tlak jsem neviděl snad nikdy nad 1, vždy mírně pod po startu cca 400 ale atmosferický tlak 3,8 to by sme tu asi skapali, nebo sedíš v kesonu pro potapěče?ROMEK píše:no tlak vzduchu by mal byť 0,9 až cca 1,2 bar respektíve pri vypnutom motore by mali byť čidla zrovnane. Mal som to na origo diagnostike a tam tiež neni v LIVE datách požadovaný tlak turba. na origo diagnostike ukazuje zasa atmosferický tlak 3,8bar tak zaleži ako je tento udaj doležitý pre RJ motoru.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
romane to je silné kafé přeci každé auto co má turbo i nemá musí mít tlakoměr to by asi nic nefachčilo a jestli má nějaké hodnoty natvrdo tak jsou náhradní a je to porucha tlakoměru, prostě to jede v nouzáku a to změříš tlakoměrem kts nevěřROMEK píše:no to čidlo atmosferickeho tlaku sem nikde nenašel. Udajne ním vozidlo može alebo nemusí byť vybavené. Može byť v RJ len natvrdo zapísaná 0,3 alebo 3,5 a jednotka na hodnotu proste nereaguje. Ale to by sa museli vyjadrit odborníci
falešné stopy co jsem měl hláška vadné čidlo tlaku a bylo to regulátorem tlaku tur ba
vadnné čidlo tlaku turba a bylo to regulátorem
tento vergl má přes 4 atm vstřikovacího tlaku tak i o tuto hodnotu bych se zajímal to umí pěkně zamotat výsledek výkonu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice