Sandero 1.5dci nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sandero 1.5dci nestartuje
zdar všetkým
ľudia už týždeň sa trápim so sanderom 1.5dci, neustále mi diagnostika vyhadzuje dva kody, DF264 a DF137
DF 264 - obvod indikatoru vody v palive - zkrat nebo preruseny obvod
DF 137 - funkce regulace tlaku v rozvodnem potrubi - signal mimo dolni mez
vymenil som regulator tlaku paliva, žiadna zmena
štarter točí,ale motor ani nekychne
dnes som povolil kovove hadičky, ktoré idú k vstrekom, cez dve vytekala nafta, cez ďalšie dve ani kvapka
rozmýšľal som ešte nad výmenou toho rozdeľovača paliva na ktorom je tiež senzor, z čerpadla do neho ide jedna kovová hadička a vychádzajú z neho štyri, každa na jeden vstrek
kto poradí?
ľudia už týždeň sa trápim so sanderom 1.5dci, neustále mi diagnostika vyhadzuje dva kody, DF264 a DF137
DF 264 - obvod indikatoru vody v palive - zkrat nebo preruseny obvod
DF 137 - funkce regulace tlaku v rozvodnem potrubi - signal mimo dolni mez
vymenil som regulator tlaku paliva, žiadna zmena
štarter točí,ale motor ani nekychne
dnes som povolil kovove hadičky, ktoré idú k vstrekom, cez dve vytekala nafta, cez ďalšie dve ani kvapka
rozmýšľal som ešte nad výmenou toho rozdeľovača paliva na ktorom je tiež senzor, z čerpadla do neho ide jedna kovová hadička a vychádzajú z neho štyri, každa na jeden vstrek
kto poradí?
Niečo podobné sa nám kedysi stalo u 1.5 dCi, normálne to jazdilo akurát potom asi tri mesiace stálo kvôli inej poruche, po jej odstránení dlho točilo, nachvíľu chytilo, zdochlo a už nešlo vôbec. Tri zo štyroch vstrekov KO, system plný pilín, rail bez tlaku. Ale zaujímavé že dovtedy to fungovalo, či kvôli dlhému stániu padla nafta a nejako sa potom nasrali tie piliny do vstrekov alebo čo alebo im uškodilo že boli bez nafty, to už neviem…
Nepíšeš síce aký je tlak pri štarte, ale aj tento prípad vidím na rozborku palivového systému.
Nepíšeš síce aký je tlak pri štarte, ale aj tento prípad vidím na rozborku palivového systému.
Jo, já tuhle dělal Renault dodávku s tímto motorem kamaráda, který omylem natankoval benzin a jel s tím dost km. Motor rachtal, tak jsem si říkal, to budou špony a hotovo...Vyssál jsem nádrž včetně filtru /nic tam nebylo/do sucha nalil naftu a vif dvakrát , motor ztichl a světe div se, pořád to funguje../motor má 80000km/dle tacha. Řekl bych, že lidé, kteří tohle moc neřeší a když je člověk varuje/aby včas měnili filtry a dávali vif/tak se usmívají , mají docela štěstí...
nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Hm, o tomto probléme so zasraným palivovým systémom pilinami som už čital niekoľkokrát.
A to neexistuje nejaká prevencia (okrem teda výmeny filtrov, atd), napr. výmena podávacieho (nízkotlakového) pal. čerpadla. Lebo tak sa mi marí, že som kedysi niekde čítal, že za to môže opotrebované pal. čerpadlo.
A to neexistuje nejaká prevencia (okrem teda výmeny filtrov, atd), napr. výmena podávacieho (nízkotlakového) pal. čerpadla. Lebo tak sa mi marí, že som kedysi niekde čítal, že za to môže opotrebované pal. čerpadlo.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
takže ľudia, vymenený regulator tlaku paliva, snimač teploty paliva, vymenený palivový filter, žiadne piliny ani mini kúsky kovu, majiteľ vybral von pumpu na manuálne ťahanie paliva, čiže sme aj to objednali a namontovali, auto štartuje asi 5-10sekund, nikdy nechytí hneď
objednali sme aj nový rozdeľovač paliva na ktorom je snímač, cena 426€
zatiaľ som ho tam nedal, je to taká posledná možnosť
veď len regúlator tlaku paliva 110€
podotýkam, že motor ak naskočí tak má krásny zvuk, výkon, nezdochne to, drží voľnobeh, všetko ok len to dlho štartuje
najazdených 98tis.km, majiteľ starší pán, kupoval to nové, už fakt neviem čo to môže byť
nemôžu to robiť zle nastavené rozvody? vraj ich niekto menil
objednali sme aj nový rozdeľovač paliva na ktorom je snímač, cena 426€
zatiaľ som ho tam nedal, je to taká posledná možnosť
veď len regúlator tlaku paliva 110€
podotýkam, že motor ak naskočí tak má krásny zvuk, výkon, nezdochne to, drží voľnobeh, všetko ok len to dlho štartuje
najazdených 98tis.km, majiteľ starší pán, kupoval to nové, už fakt neviem čo to môže byť
nemôžu to robiť zle nastavené rozvody? vraj ich niekto menil
ako mam zmerať nabeh tlaku? inak včera som pozeral aj nádrž, piliny žiadne a kontrolovali sa rozvody keďže boli nedávno menené a zaujímalo nás či ich pánovi aj dobre nastavili, všetko ok
jednej veci nerozumiem, prečo keď je auto v garáži tak naskočí ako tak po cca 3sek točenia, ale keď je vonku v mraze tak môžte točiť do bezvedomia a nechytne vôbec
a chyby aj po vymazaní vyhadzuje stále :
funkce regulace tlaku v rozvodovom potrubí
indikator vody v palive
jednej veci nerozumiem, prečo keď je auto v garáži tak naskočí ako tak po cca 3sek točenia, ale keď je vonku v mraze tak môžte točiť do bezvedomia a nechytne vôbec
a chyby aj po vymazaní vyhadzuje stále :
funkce regulace tlaku v rozvodovom potrubí
indikator vody v palive