Proč někomu vydrží těsnění pod hlavou mraky KM?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč někomu vydrží těsnění pod hlavou mraky KM?
Čau, chtěl jsem se zeptat, proč někomu vydrží tísko pod palicí mraky KM, třeba I 500 Tkm, někomu třeba 200Tkm, je to stylem jízdy, tím, že těsnění prorezne, nebo proč to najednou začně foukat? Stářím to asi nebude ne?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Podľa mńa dosť záležím aj na tom, ako človek s tým jazdí, a ako sa stará o auto, či pravidelne mení chladiacu kvapalinu, ći tam dolieva len to čo tam má ísť, či jazdí ako človek a nenakladá tomu za studena a podobne. je asi veľa faktorov podľa mňa ktoré to ovplyvnia
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Aj to, ale aj to že chodí ako dôchodca je ten problém že prdlo, to že chodíš ako dôchodca tomu autu škodí viac akko keď autu poriadne naložíś, samozrejme keď je motor zohriaty. Myslím, že každý skésenejší automechanik potvrdí, že tí čo tomu autu dávajú zabrať majú častokrát motor v lepšom stave ako deduškkovia
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Hlavně je to nestabilní teplotou motoru, někdo popojede pár km s tekoucí H2O pumpou, druhému sákne chladič a třetí si mění chladicí kapalinu a naleje tam málo a až když se rozsvítí kontrolka málo vody,tak jí doleje. Mezitím se hlava připaří a hliník je kurva, hned se prohne a najednou se začne v expanzce měnit hladina vody , sem tam se rozsvítí kontrolka hladiny a hlava dolů..Pokud hlava nepraskne, je vždy, když se vyndá hlavně plechové těsnění, hlava prohlá...Samozřejmě i chip pomůže ke spolehlivosti...
nepropadat panice...
To.ale neplati na.tesnenie pod.hlavou a samotnu hlavu na.autach ako.napr patrol tesnenie prdne prave preto ze tomu nakladas v terene a nestiha chladit preto.dorabaju niektori este extra chladenieSource píše:Aj to, ale aj to že chodí ako dôchodca je ten problém že prdlo, to že chodíš ako dôchodca tomu autu škodí viac akko keď autu poriadne naložíś, samozrejme keď je motor zohriaty. Myslím, že každý skésenejší automechanik potvrdí, že tí čo tomu autu dávajú zabrať majú častokrát motor v lepšom stave ako deduškkovia
BMW 330 ix
Je to určitě stylem jízdy, to primárně.
Já jsem na žádném ze svých aut nikdy těsnění hlavy neměnil. Galaxy mělo skoro 400 tisíc, služební auta dostávají na prdel od kdekoho a drží taky.
Master - trvale přes váhu, trvale dálnice, každému je jedno, jak s tím jede - bez problémů.
Já jsem na žádném ze svých aut nikdy těsnění hlavy neměnil. Galaxy mělo skoro 400 tisíc, služební auta dostávají na prdel od kdekoho a drží taky.
Master - trvale přes váhu, trvale dálnice, každému je jedno, jak s tím jede - bez problémů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ano, nic není věčné, často to začne tím, jak píšeš, že začne dokonce pod hlavou téci ven olej., když je olejový kanál blízko kraje bloku, nebo na víčku je emulze, ale pokud tam není zatížení jako u turbomotoru jezdí to dlouho dál..Ale je fakt, že prostě i dlouhodobá teplota kvalitních dílů-šroubů nastolí změnu ..Dojde k vyžíhání a šrouby postupně měknou a natahují se. Samozřejmě záleží na tuhosti konstrukce motoru a dimenzování jednotlivých částí. Například kdysi , kdy se benzinové motory z důvodů úspor předělaly na diesely , třeba Golf 1 , Fiat 1700ccm, Opel 1.6 apod. nebyly žádné držáky. Golf 1 chtěl prostě rozumné zacházení , jinak těsnění odcházela na běžícím pásu, hlavy se rozpadaly atd..Proto taky starý medvěd diesel s litinovou hlavou nevěděl, co je to vadné těsnění a experti tehdejší doby tvrdili , že jen blbec dá nové těsnění, když sundavá hlavu..jsou to vyhozené peníze../volové/burton.b22 píše:Pokud je plechové těsnění tak vydrží hodně a většinou odejde kvůli teplotě. Obyč těsnění zase zhnije / rozpadne se
nepropadat panice...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Paklize porovnavas starsi auta a novodoba tak bych to prikladal v neprospech planovane zivotnosti.zero1724 píše:Bavíme se o sériovém těsnění pod hlavou co je v autě od výroby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)